Nyt alkaa USA tuotteiden boikotti

Anonyymi-ap

Trumpin johtamistyyli Gröönlannin vaatimisineen ja muine temppuineen aiheuttaa sen että tästä alkoi itselläni USA;laisten tuotteiden ja yrityksten boikotti.
Helpoin on aloittaa Mc Donaldsista , Burger Kingistä , Taco Bellistä. Starbucks on jo onneksi poistumassa suomesta.
Onko muita mukaan lähtijöitä? Pieni ihminen voi aloittaa pienestä.

38

233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Tavikset, olette niin median vietävissä, vihaatte CNN:n ja YLE uutisten tahtiin :)

• Anonyymi00007

mikä ukko ylijumala sinä olet:)

• Anonyymi00016

Niin jos ei tykkää Trumpin Grölannin valtaamis haluista tai tullisekoilusta se on cnn.n ja ylen vika, ei Trumpin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Niin jos ei tykkää Trumpin Grölannin valtaamis haluista tai tullisekoilusta se on cnn.n ja ylen vika, ei Trumpin.

Näinhän se tuntuu menevän, Trump uhkailee,kiristää ja kun media siitä uutisoi niin se on median vika

• Anonyymi00003

Erittäin hyvä idea. Ainoita asioita joita voi itse tehdä asialle. Mukana ollaan!

• Anonyymi00004

mitä muuta voisi tehdä boikotin hyväksi? kaupassa ei juuri näy amerikkalaisia elintarvikkeita?

• Anonyymi00025

On siellä ainakin Pringles-perunalastuja, bataatteja, omenoita, rusinoita, Sunsweet-luumuja, Heinz-ketsuppia.........
        Alkossa amerikkalaisia viinejä ja viskejä.

• Anonyymi00038

Netflix, matkustus

• Anonyymi00005

Koskeeko tuo myös tietokoneen käyttöjärjestelmää?

• Anonyymi00018

Kyllä koskee, mutta onneksi sen voi hankkia melkein ilmaiseksi, kun ostaa vain lisessin, niin ei mene rahaa Microsoftille

• Anonyymi00032
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kyllä koskee, mutta onneksi sen voi hankkia melkein ilmaiseksi, kun ostaa vain lisessin, niin ei mene rahaa Microsoftille

Tietokoneen kun ostaa käytettynä niin ei mene rahaa amerikkalaisfirmoille.

• Anonyymi00006

Itse boikotin: Pepsi cocos ,fantta niiden kaikki juomat ja mäckärit ym hiljaista mutta itseni kanssa teen näin ilman melua

• Anonyymi00008

oma itsekunnioitukseni vaatii boikottia. siksi mukana!

• Anonyymi00009

mulla ei edes ole.mitään usa tuotettaita. tai no brooks lenkkarit voi olla usalainen firma mutta lenkkarit tehty kiinassa

• Anonyymi00011

ja ne lenkkarit on 20v vanhat 😂

• Anonyymi00010

Omalla pienellä panoksella ollaan mukana.

• Anonyymi00012

entäs jos omistaa teslan tai ameriikan raudan?

• Anonyymi00014

lekalla hakataan boikottikuntoon niinku suomi eurokuntoon leikataan

• Anonyymi00013

dellin läppäri voipi olla kans usakainen firma mut varmasti kiinalaite ja sain ilmatteeks ku seki ikivanha mä kolmas omistaja

• Anonyymi00034

Käytettynä hankituista ei raha enää valu USA:aan.

• Anonyymi00015

Nytkö vasta?
      Aloitin sen heti kun Trump tuli (toistamiseen) valtaan.

• Anonyymi00019

Boikotin tulisi olla laajaa ja tuntuvaa.

• Anonyymi00020

amerikkakaiset tv ohjelmat ja musiikki. ei voi enää kuunnella madonnaa byhyy ja kattoo bold and beatiful

• Anonyymi00021

bourbon ja amerikkalaiset viinit

• Anonyymi00022

Sen pitäisi olla tarpeeksi laajaa ja tuntuvaa.

• Anonyymi00023

Texas pete vaihtuu nyt suomalaiseen kastikkeeseen.

• Anonyymi00024
      • Anonyymi00027

täs on ihan sama kaava kun oli 35v sitten eli me tiedetään kyllä miten tää homma jatkuu

• Anonyymi00026

voiko tesla olla boikotissa ja jenkkiraudat?

• Anonyymi00028

jos haluat oikeasti boikotoida niin lopeta jenkki median käyttö, youtube facebook netflix google ym.

• Anonyymi00029

Lopetan Fazerin Amerikan pastillien syönnin, siitä saa jenkit.

• Anonyymi00030

Suomalaiset poliitikot päämiehestä alkaen jänkyttävät että pitää pitää päät kylmänä.
      Sehän se on oiva konsti selvitä kaikista ongelmista.
      Istutaan ensin saunassa jääpussi päässä. Sitten avantoon, sieltä jäitä päähän.
      Sen jälkeen kotiin sohvalle taas jääpussi päässä.
      Onneksi nyt on talvi, jäitä saa ulkoakin tai parvekkeella jäädyttämällä.
      Kyllä ollaan viisaita.

• Anonyymi00031

ai netflix. sen boikotti ei kyllä mulle sovi ku telkasta ei tuu ikinä.miyään katottavaa paitsi urheilua ajoittain

• Anonyymi00033

trump=jfk:n kohtalo!

• Anonyymi00035

Käskekää S-Ryhmää vetämään USA tuotteet pois myynnistä. Cocacola, Pepsi, Pringles, Nestle tuotteet, windows tietokoneet ja jenkki brändin koneet vaikka oisi linuxilla varustettu jne.

Kannatan tätä aidosti. Ajakaa S-Ryhmä boikotoimaan jenkkituotteita, kuten israelilaisiakin saitte.

• En aio boikotoida.

😊😊😊😊😊

• Anonyymi00037

Kiitos tiedosta. Oliko muuta sydämelläsi?

• Anonyymi00036

i stand with me

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe