Trumpin johtamistyyli Gröönlannin vaatimisineen ja muine temppuineen aiheuttaa sen että tästä alkoi itselläni USA;laisten tuotteiden ja yrityksten boikotti.
Helpoin on aloittaa Mc Donaldsista , Burger Kingistä , Taco Bellistä. Starbucks on jo onneksi poistumassa suomesta.
Onko muita mukaan lähtijöitä? Pieni ihminen voi aloittaa pienestä.
Nyt alkaa USA tuotteiden boikotti
38
233
Vastaukset
- Anonyymi00002
Tavikset, olette niin median vietävissä, vihaatte CNN:n ja YLE uutisten tahtiin :)
- Anonyymi00007
mikä ukko ylijumala sinä olet:)
- Anonyymi00016
Niin jos ei tykkää Trumpin Grölannin valtaamis haluista tai tullisekoilusta se on cnn.n ja ylen vika, ei Trumpin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin jos ei tykkää Trumpin Grölannin valtaamis haluista tai tullisekoilusta se on cnn.n ja ylen vika, ei Trumpin.
Näinhän se tuntuu menevän, Trump uhkailee,kiristää ja kun media siitä uutisoi niin se on median vika
- Anonyymi00003
Erittäin hyvä idea. Ainoita asioita joita voi itse tehdä asialle. Mukana ollaan!
- Anonyymi00004
mitä muuta voisi tehdä boikotin hyväksi? kaupassa ei juuri näy amerikkalaisia elintarvikkeita?
- Anonyymi00025
On siellä ainakin Pringles-perunalastuja, bataatteja, omenoita, rusinoita, Sunsweet-luumuja, Heinz-ketsuppia.........
Alkossa amerikkalaisia viinejä ja viskejä. - Anonyymi00038
Netflix, matkustus
- Anonyymi00005
Koskeeko tuo myös tietokoneen käyttöjärjestelmää?
- Anonyymi00018
Kyllä koskee, mutta onneksi sen voi hankkia melkein ilmaiseksi, kun ostaa vain lisessin, niin ei mene rahaa Microsoftille
- Anonyymi00032
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä koskee, mutta onneksi sen voi hankkia melkein ilmaiseksi, kun ostaa vain lisessin, niin ei mene rahaa Microsoftille
Tietokoneen kun ostaa käytettynä niin ei mene rahaa amerikkalaisfirmoille.
- Anonyymi00006
Itse boikotin: Pepsi cocos ,fantta niiden kaikki juomat ja mäckärit ym hiljaista mutta itseni kanssa teen näin ilman melua
- Anonyymi00008
oma itsekunnioitukseni vaatii boikottia. siksi mukana!
- Anonyymi00009
mulla ei edes ole.mitään usa tuotettaita. tai no brooks lenkkarit voi olla usalainen firma mutta lenkkarit tehty kiinassa
- Anonyymi00011
ja ne lenkkarit on 20v vanhat 😂
- Anonyymi00010
Omalla pienellä panoksella ollaan mukana.
- Anonyymi00012
entäs jos omistaa teslan tai ameriikan raudan?
- Anonyymi00014
lekalla hakataan boikottikuntoon niinku suomi eurokuntoon leikataan
- Anonyymi00013
dellin läppäri voipi olla kans usakainen firma mut varmasti kiinalaite ja sain ilmatteeks ku seki ikivanha mä kolmas omistaja
- Anonyymi00034
Käytettynä hankituista ei raha enää valu USA:aan.
- Anonyymi00015
Nytkö vasta?
Aloitin sen heti kun Trump tuli (toistamiseen) valtaan. - Anonyymi00019
Boikotin tulisi olla laajaa ja tuntuvaa.
- Anonyymi00020
amerikkakaiset tv ohjelmat ja musiikki. ei voi enää kuunnella madonnaa byhyy ja kattoo bold and beatiful
- Anonyymi00021
bourbon ja amerikkalaiset viinit
- Anonyymi00022
Sen pitäisi olla tarpeeksi laajaa ja tuntuvaa.
- Anonyymi00023
Texas pete vaihtuu nyt suomalaiseen kastikkeeseen.
- Anonyymi00024
Jos olisit kuunnellut HAANSia Ajoissa, sinulla olisi pankkitilillä Rahnaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/9841340/nain-suitsit-impperialismia
Mutta kun uskoit porrrrrrvarin valheita, on nyt vain velkaa !
t. haans.sea ... the velaton !- Anonyymi00027
täs on ihan sama kaava kun oli 35v sitten eli me tiedetään kyllä miten tää homma jatkuu
- Anonyymi00026
voiko tesla olla boikotissa ja jenkkiraudat?
- Anonyymi00028
jos haluat oikeasti boikotoida niin lopeta jenkki median käyttö, youtube facebook netflix google ym.
- Anonyymi00029
Lopetan Fazerin Amerikan pastillien syönnin, siitä saa jenkit.
- Anonyymi00030
Suomalaiset poliitikot päämiehestä alkaen jänkyttävät että pitää pitää päät kylmänä.
Sehän se on oiva konsti selvitä kaikista ongelmista.
Istutaan ensin saunassa jääpussi päässä. Sitten avantoon, sieltä jäitä päähän.
Sen jälkeen kotiin sohvalle taas jääpussi päässä.
Onneksi nyt on talvi, jäitä saa ulkoakin tai parvekkeella jäädyttämällä.
Kyllä ollaan viisaita. - Anonyymi00031
ai netflix. sen boikotti ei kyllä mulle sovi ku telkasta ei tuu ikinä.miyään katottavaa paitsi urheilua ajoittain
- Anonyymi00033
trump=jfk:n kohtalo!
- Anonyymi00035
Käskekää S-Ryhmää vetämään USA tuotteet pois myynnistä. Cocacola, Pepsi, Pringles, Nestle tuotteet, windows tietokoneet ja jenkki brändin koneet vaikka oisi linuxilla varustettu jne.
Kannatan tätä aidosti. Ajakaa S-Ryhmä boikotoimaan jenkkituotteita, kuten israelilaisiakin saitte. En aio boikotoida.
😊😊😊😊😊- Anonyymi00037
Kiitos tiedosta. Oliko muuta sydämelläsi?
- Anonyymi00036
i stand with me
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433