Hei,
olen harkinnut rintojen suurennusta pitkään ja olen täysin varma päätöksestäni. Toivoisin siis, ettei tähän ketjuun tulisi kommentteja siitä, kannattaako leikkausta tehdä tai mielipiteitä rintojen luonnollisesta “tarpeettomuudesta” – kiitos ymmärryksestä. 💛
Kirjoitan kysyäkseni kokemuksia luonnollisen näköisistä rintaimplanteista, erityisesti Helsingissä, Turussa tai Tampereella tehdyistä leikkauksista (myös muut lähialueet kiinnostavat). Olisin todella kiitollinen, jos voisitte jakaa kokemuksia esimerkiksi:
-lääkärin/klinikan valinnasta
-toipumisesta, lopputuloksesta ja hinnasta.
Onko kenelläkään kokemuksia Finest Clinicistä – hyviä tai huonoja? Kaikki rehelliset kokemukset ja vinkit ovat enemmän kuin tervetulleita.
Kiitos!
Rintaimplantit
8
406
Vastaukset
- Anonyymi00001
Implantti on aina implantti ja myös näyttää implantilta. Ei ole kiinni toimenpidepaikasta.
- Anonyymi00002
Siskolla oli tampereella ja haavat repes ja alko vuotaa, koska se asu Helsingissä piti sit monta kertaa sinne mennä tikattavaksi. Muuten onnistu ok mut jälkihoito oli ihan surkeeta
- Anonyymi00003
Eikös ne implantit ala olla jo pois muodista ? Toki ei kaikkien tarvitsekaan ratsastaa muodin harjalla 😄
- Anonyymi00004
on todellakin. -sivusta
- Anonyymi00006
Olen täysin varma nyt. Olen pyörittelyt tätä ees taas ja kaiken kannalta mutta nyt tiedän että en katuisi vaikka se olisi viimeinen tekoni. Koen että kärsin tällä hetkellä. Mitkään kireät vaatteet eivät istu haluamallani tavalla. En myöskään halua tapailla miehiä tämän asian takia. Haluan tehdä sen vielä! 🍉🍉
- Anonyymi00007
No teepä se! Minä kyllä menisin mieluummin terapiaan. Mutta sinun elämä, sinun valinta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No teepä se! Minä kyllä menisin mieluummin terapiaan. Mutta sinun elämä, sinun valinta.
Kauneusleikkaus voi olla juuri se oikea terapia. Näytät taas siltä minäkuvaltasi. Sitä taas ei nämä asiattomat kommentoijat tajua tai halua tajuta. Oma rohkeus ei riitä tavoitella minäkuvan eheyttä. Your lost..
- Anonyymi00009
Implantit näkyvät lähes aina, jos ei ole omaa rasvakudosta.
Jos valitsee profiililtaan matalammat (mini tai moderate), niin ne eivät ole niin pallomaiset rinnan yläosasta, eikä projektoi niin voimakkaasti ulospäin rintakehästä. Rintaan voi myös siirtää omaa rasvaa "pehmentämään implantin reunoja" eli häivyttämään sitä rajaa.
Kaikista luonnollisin lopputulos tulee rasvansiirrolla ilman implanttia, mutta vaatii kaksi-kolme siirtoa, koska osa rasvasoluista ei jää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve343114Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U712195Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1822015SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1231958Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut61805Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1011594Purralla luistaa hihna isolla pyörällä
Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä341460Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2221249- 901231
- 221123