Varoitus: ”Trump voi kaataa Ruotsin tunnissa”
Ruotsalaislehti varoittaa Trumpista.
Ruotsalaislehti Expressen on julkaissut kylmäävän varoituksen Donald Trumpista ja Yhdysvalloista.
Lehti arvioi, että Trump on Grönlanti-uhkauksillaan osoittanut vaarallisuutensa ja halutessaan ”Trump voisi kaataa koko Ruotsin yhdessä tunnissa” napin painalluksella.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e2ca8b27-9972-49bd-b071-c919112369cd
Ruotsin valtasi pelko
8
96
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siinä nähtiin Naton "turva" Ruotsille.
- Anonyymi00005
Kuten Suomelle. Pelkkää ongelmaa Natojäsenyys on meille tuonut, eikä lainkaan turvaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuten Suomelle. Pelkkää ongelmaa Natojäsenyys on meille tuonut, eikä lainkaan turvaa.
itse olen ollut äänekäs nato vastainen ennen kuin me edes liityttiin, mutta paskaa tuli vaa niskaan, toivottavasti enemmistö on jo heräilly tästä amerikkalaisesta unesta. Olen aina sanonut jenkkeihin ei voi luottaa
- Anonyymi00002
Näin se voi tehdä, kuten Suomen. Kaikki ohjelmistot ovat Microsoftin päällä kuten pilvipalvelut. Trumpin ei tarvitse kuin vetää piuhat irti, tai käyttää takaporttia rikkoa kaiken ja se olisi moro sitten. Samoin koskee maksuliikennettä, sillä maksuliikenne toimii dollareissa ja SWIFT järjestelmässä, jota hallinnoi Setä Samuli.
Suomen ei ikinä olisi pitänyt liittyä Natoon. Ruotsissa mielipide on jo kääntynyt Nato jäsenyyden liittymistä vastaan.
'Me vihataan ja kirottu Nato' kuuluu jo yleisesti Suomessa aina Hangosta Petsamoon. - Anonyymi00004
Ja Nato tiItu vielä lapsenuskossaan väittää, ettei Trump pysty estämään F-35 hävittäjien käyttöä etänä😂
- Anonyymi00006
Ei tietenkään. Eikä tietysti ole rakentanut takaportteja ohjelmistoihin tai verkkoliikenteeseen. Unohtamatta virustorjuntaohjelmistoja, joilla on oikeudet kirjoittaa tietokoneen kerneliin (suomeksi tietokoneen ydin). Tiedoksi vaan, että jos kernel kaatuu, koko järjestelmä pysähtyy välittömästi.
- Anonyymi00008
Lentokoneista en tiedä mutta niin ainakin rekat jymähtää tienpäälle ja vauhti hiipuu jos ei softapävitykset ole ajantasalla ! Se kun tämä nykytekniikka on prosessoreiden varassa.
- Anonyymi00009
Voi vittu näitä iltapaskan juttuja, vieläkö joku urpo viitsii nittä lukea?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site555902Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714735Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464372SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564151SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953761SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502463Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352369Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422099Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41319En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131229