https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000011762898.html?utm_medium=alsoreadthese&utm_campaign=al_tf&utm_source=www.is.fi
Tälläistä sitten tällä kertaa
Taksi ajoi latua pitkin tampereella
29
198
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyseessä aika varmasti moniosaaja ja avaruuskirurgi jolla ei osaaminen riittänyt taksin ajoon.
- Anonyymi00029
Eli demari.
- Anonyymi00002
muna ei olu latula
- Anonyymi00026
Nut mina tulla huvin vihanneksi.
- Anonyymi00003
Nyt olisi tärkeä tietää, minkä VÄRINEN tekijä oli.
- Anonyymi00004
Erottui hyvin hiihtoladun valkoisesta lumesta.
- Anonyymi00023
pimeässä näen mustaa vaan.
- Anonyymi00030
Kyse oli empatiataulun perusteella tärkeästä henkilöstä.
- Anonyymi00005
Kuski yritti varmaankin seurata kiskoja asemalle.
- Anonyymi00006
Harjoitteliko Pirkan hiihtoon?
- Anonyymi00007
Veikö Navi lyhimmälle reitille?
- Anonyymi00009
Ei todellakaan. Kamelikuski ei vaan ole aiemmin nähnyt eikä tiennyt hiihtolatujen olemassaolosta ja siksi erehtyi.
- Anonyymi00008
Niinkuin artikkelissa kerrottiin että kuski viittoiltiin takaisin tielle ...
Eli ei paljoa tarvi ihmetellä mistähän sitä ollaan tultu taksikuljettajaksi .... - Anonyymi00012
Rutte sanoo pallon kadonneen monilta...
"Ruttea vaikutti lievästi ilmaistuna ärsyttävän, että Euroopassa kohkataan päivä päivän perään Trumpista, kun katseen pitäisi olla pallossa eli olennaisessa. Kohkaamiseen syyllistyvät niin poliitikot kuin media." - Anonyymi00013
Yksittäistapaus.
- Anonyymi00014
Ihmeellinen hiihtäjä...
- Anonyymi00015
Bile-Ilmari varmaan tulossa baarista ?
- Anonyymi00017
Taidat olla persupudokas.
- Anonyymi00018
Empatiakännit yhteiskunnan piikkiin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Taidat olla persupudokas.
Varmasti.
- Anonyymi00024
mina aja suoraa , latu menö väärää..rasismia...
- Anonyymi00016
NO MISSÄ SE OSOITE NYT OIKEIN ON?
👀☃️🤣 - Anonyymi00020
Täytyy katsoa SDP:n empatiataulusta miten toimitaan taksikuskin kanssa ?
- Anonyymi00021
Ei ihme.näille insinööreille annetaan suomalainen ajokortti.ei tarvi käydä autokoulua suomessa.eu:ssa tehty päätös.tässä sen näkee minkälaisia on Suomen edustajat Brysselissä.kaikki hyväksytään mitä siellä ehdotetaan.suunta alaspäin.ollut jo vuodesta 1995.ja tulee jatkumaan.
- Anonyymi00025
No jos oli oikeasti ulkomaalainen taksikuski, niin ei tarvitse ihmetellä. On kokemusta, etteivät välttämättä osaa aja liikennesääntöjen mukaisesti ja on kokemusta, etteivät löydä annettuun osoitteeseen : ((
Mutta: Heille on tarjolla yllinkyllin empatiahöttöä monelta taholta, kuten varmaan Tampereellakin tapahtuu?
- Anonyymi00022
olikohan entinen kamelikuski ?
- Anonyymi00027
Joku tällainen ajoi Espoossa lanaa, lapsi kuoli. Äsken bussi jätti matkustajat ajoradalle, ei voinut odottaa edeltävien lähtöä pysäkiltä, tämän päälle kaahausta liikenneympyrässä.
- Anonyymi00028
Varmasti kyseessä on Persujen vallassa oleva taksimafia ja puolueen parhaita yksilöitä ratissa ja kyydissä.
- Anonyymi00031
Unohti varmaan ettei ollutkaan kamelilla liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392