Hyvä kun usa lähti Suomesta

Anonyymi-ap

10

117

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Amerikassa tuo sotilas saisi varmaan 25 vuoden vankeustuomion. Suomessa taas joku 2-3 vuotta.

• Anonyymi00002

USA ei ole lähtenyt eikä lähdössä Suomesta ja tuossa jutussa oikeus hylkäsi syytteen raiskauksesta, mutta kerro toki lisää valheita.

• Anonyymi00004

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4ac79331-c4e3-4338-aa24-3698c3b170d9

"Päätös Trumpilta: USA jättää Suomessa sijaitsevan keskuksen"

Tuo yksi ainoa keskus on täysin eri asia kuin Nato-sopimus ja DCA-sopimus, jotka ovat edelleen voimassa ja joiden puitteissa täällä on ja tulee olemaan USA:n sotilaita.

"Maavoimien alkuvuoden merkittävin sotaharjoitus on Norjan johtama Cold Response 26. Suomessa harjoitukseen osallistuu yhteensä noin 7 500 sotilasta, joista yli puolet eli 4 000 saapuu muista Nato-liittolaismaista, Maavoimat tiedotti maanantaina."

"Suurimpana yksittäisenä joukkona näistä on Rovajärvelle sijoitettava ruotsalainen divisioonan esikunta alaisineen eli yhteensä noin 2 000 sotilasta. Lisäksi osallistujia tulee Yhdysvalloista, Britanniasta, Ranskasta ja Italiasta."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0e19951d-9113-4072-94af-13bc3d559612

https://www.suomenmaa.fi/uutiset/maaliskuun-suurharjoitus-tuo-suomeen-4-000-sotilasta-liittolaismaista-2/

• Anonyymi00003

Jenkit on ajettava Suomesta ja laitettava lasku perään.

• Anonyymi00008

Näistä asioista päättää Suomessa hallitus ja eduskunta, eikä teillä ryzzänkätyreillä ole siellä edustajia, koska teillä ei ole Suomessa mitään kannatusta.

Netin roskapalstalla nimettömänä öyhöttäminen ei muuta mitään.

• Anonyymi00005

Se on aina sama juttu, voittaja maa raiskaa, saavat siitä uutta geenejä , ei se välttämättä huono juttu ole, näin on ollut läpi maailman historian ja tulee olemaan niin kauan kuin soditaan

• Anonyymi00009

joillein joku pimpero on niin tärkeä...

• Anonyymi00010

Suomen naiset on todella avuttomia ja kyvyttömiä päättämään siitä, miten miehen kanssa pitäisi olla. Kun menee päätöskyvyttömänä miehen kämppään, ei osaa päättää naidaanko vai ei. Sitten kesken naiskentelu päättää, että ei naidakkaan. Siitä alkaa sitten vaikeudet ja oikeusjutut. Tämä on ihmeellisen tasa-arvoinen maa.

• Anonyymi00011

Hehe. Kännihutikassa on niin vaikea päättää, minne ja kenen kanssa lähteä. Eihän sitä kehtaa yksin omaan kotiinsakaan mennä. Joku sattuu näkemään, että on yksin!
      Parempi mennä miehen mukana hotellihuoneeseen ja sitten tunnin, parin päästä tajuta, että ai niin eihän mun tänne pitänyt tulla tällaista harjoittamaan. Apua, nyt oikeuteen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe