Missä Leo Meller viettää iäisyytensä?

Anonyymi-ap

Onko hän nyt taivaassa?

52

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joskus sitä toivoo että helvetti olisi oikeasti olemassa.

• Anonyymi00002

Turha toivomus !

• Anonyymi00003

Herra olkoon hänelle armollinen.

Me kun emme tiedä kuolleista millä tavalla kukin on kuollut. Joillakin kuolemisen hetki tapahtuu inhimillisesti katsoen nopeammin, toisilla hitaammin.

Arvelen, oikeastaan käsitän, että uskoa tunnustavaltakin ihmiseltä kuolemisessa riisutaan juurineen asioita, joista hän on pitänyt kiinni kuin uskovalle kuuluvina asioina, uskonkappaleina.
      Kuolemisessa ei väitellä.

Pidän mahdollisena, että eläessään uskolle vieraskin voi kuollessaan löytää uskon ja siinä vanhurskautuksen.

• Anonyymi00004

Helpompi kamelin on mennä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä taivasten valtakuntaan. Mutta Jeesukselle kaikki on mahdollista.

ps. neulansilmäksi kuulemma sanottiin yhtä Jerusalemin kaupungin muurin porttia joka oli neulansilmän muotoinen, totta vai tarua neulansilmä portista, en tiedä en ole tutkinut, mutta Pyhähenki toi sen mieleeni. Joku Israelin historiaan perehtynyt voisi tietää.

• Tarua on tarina Jerusalemin neulansilmäportista.
        👁 🐪

• Anonyymi00017

Juupatijuu. Ei se portti suinkaan ollut neulansilmän muotoinen, vaan pienempi kuin muut portit, ja sen vuoksi sitä nimitettiin neulansilmäksi.

• Anonyymi00046

Voisiko olla niin että kauppiaiden 🐫 kamelit ja kameli karavaanit🐫🐫🐪🐫🐫🐪 meni sen portin kautta sisälle Jerusalemin.

Kun kameli elää suurimmanosa ajan elämästään aavikolla jossa on aukeaa ja näkyy jopa horisottiin asti niin. Kameli voi helposti vauhkoontua kun se viedään kohti porttia ja eikä se näe mitä siellä portin ja muurin toisella puolella on. Niin voisi käydä ainakin ekakerran. Kameli ei kesyynny niin kuin hevonen voi kesyyntyä vaan on itsepäinen, niin olen jostai kuullut

Sellainen itsepäinen vahva kameli voisi alkaa puskemaan potkimaan vetämään puremaan hirnumaan ja tipputtaa jopa kuormaa selästään. Itsepäisen vahvan ison ja kalliin arvokkaan kamelin saaminen ainakin ekakerran ns. 🧱"Neulansilmä🐫portista"🧱läpi voi olla vaikeaa.

Tämä tuli mieleeni, en ole kamelikuski tai kamelien omistaja.🐪🐫🐪🐪🐫🐪🐫

• Anonyymi00005

Hedelmistään puu tunnetaan...

• Anonyymi00020

Ja mies pähkinöistä

• Anonyymi00006

Joh.6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, hänellä on ijankaikkinen elämä, ja minä olen herättävä hänen viimeisenä päivänä. Biblia (1776)

• Anonyymi00021

Kehoitat kannibalismiin!

• Anonyymi00007

Matt.7:13 Menkäät ahtaasta portista sisälle: sillä se portti on lavia ja avara tie, joka vie kadotukseen, ja niitä on monta, jotka siitä sisälle menevät. Biblia (1776) Luuk.13:24.

• Leo Meller on Taivaassa Jumalan luona.🕊 Armosta.✝️

• Anonyymi00008

Eipä ole, hautajaiset lähiaikoina. Hauta on kuolleen paikka.

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Eipä ole, hautajaiset lähiaikoina. Hauta on kuolleen paikka.

Leo Meller on Taivaassa.✝️🕊
        En väittele tästä kaltaisesi jumalattoman kanssa. ☠️
        Hyvää päivänjatkoa. 🌞

• Demokrates kirjoitti:

Hyvää päivänjatkoa. 🌞

Jos oikea jumala on olemassa, on melleri nyt käristymässä erikoisessa harhaanjohtajien spesiaalikuumassa grillissä.

Jokaisen uskonharhaisen kannattaa todellakin toivoa ettei oikeaa jumalaa ole olemassa.

• Anonyymi00019
        Demokrates kirjoitti:

Hyvää päivänjatkoa. 🌞

Leo Meller oli luterilainen, joka luotti kasteen armoon, joka ei pelasta, koska luterilainen lapsikaste ei ole oikea kaste, joten Leo Meller ei pelastunut. Siihen oli muitankin syitä kuten esim. laittomuus.

Tässä on jakeita, jotka sopivat erittäin hyvin Mellerin kohtaloon:

Matt 7:
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Leo Meller oli luterilainen, joka luotti kasteen armoon, joka ei pelasta, koska luterilainen lapsikaste ei ole oikea kaste, joten Leo Meller ei pelastunut. Siihen oli muitankin syitä kuten esim. laittomuus.

Tässä on jakeita, jotka sopivat erittäin hyvin Mellerin kohtaloon:

Matt 7:
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Onneksi palstalaiset eivät päätä kuka pääsee taivaaseen.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Onneksi palstalaiset eivät päätä kuka pääsee taivaaseen.

Uskontoverit ovat päättäneet. että Melleri on taivaassa.

• Anonyymi00009

Taivaan riemuissa.

• Anonyymi00013

Ei todellakaan ole.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei todellakaan ole.

Yleensä kuollut pannaan hautaan. Hautajaisissa todennut.

• Anonyymi00010

Ps.115:16 Taivasten taivaat ovat Herran; mutta maan on hän ihmisten lapsille antanut. Biblia.

• Anonyymi00011

On hyvä muistaa, että me jokainen ollaan kerran Jumalan tuomioistuimen edessä tekemässä tiliä omasta elämästämme.

• Anonyymi00035

No ei kyllä. Mielikuvitusolennoilla ei ole pienintäkään tuomiovaltaa.

• Anonyymi00012

Hän oli luterilainen, joka luotti kasteen armoon, joka ei pelasta, koska luterilainen lapsikaste ei ole oikea kaste, joten Leo Meller ei pelastunut. Siihen oli muitankin syitä kuiten esim. laittomuus.

• Anonyymi00015

Meneekö majavatkin hellareitten mielestä Taivaaseen?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Meneekö majavatkin hellareitten mielestä Taivaaseen?

Varmaan. Nehän kastautu monta kertaa jo tunnissa.

• Anonyymi00014

Pentikäisien älkäättekö antako mitenkään itseänne vietellä.

• Anonyymi00016

Miksi kysyt tätä helluntailaisilta+. Hän ei ollut helluntailainen.

• Anonyymi00018

Juupatijuu. Leo Meller viettää iäisyytensä iankaikkisuudessa.

• Anonyymi00022

Tietämättömyyden ajat on ohi, lässytys loppuu itse kultakin.

• Anonyymi00029

Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on sietänyt, mutta nyt Hän on tehnyt tiettäväksi, että kuollut uskova odottaa haudassa maan mullassa Jeesuksen toista tulemista. Jeesus toisessa tulemisessa herättää omansa kirkastetussa ruumiissa, ja elossa olevat pyhät muutetaan. Heidän taivasmatkansa alkaa 1000 vuodeksi taivaaseen.

1234567---

• Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on sietänyt, mutta nyt Hän on tehnyt tiettäväksi, että kuollut uskova odottaa haudassa maan mullassa Jeesuksen toista tulemista. Jeesus toisessa tulemisessa herättää omansa kirkastetussa ruumiissa, ja elossa olevat pyhät muutetaan. Heidän taivasmatkansa alkaa 1000 vuodeksi taivaaseen.

1234567---

Jeesuksen omien pitää tietää ja muistaa adventisteista muutama totuus. Adventtikirkko ei ole Jeesuksen omien kirkko, vaan suurin osa adventtiseurakuntiin kuuluvista on uudesti syntymättömiä maailman ihmisiä. Uskova näytteleminen on yksi adventistien elämän keskeisimmistä sisällöistä.
        Sapatti, josta adventistit alinomaan puhuvat ja on heidän oppinsa tärkein osa, on itse asiassa riivaaja, paha henki. Adventistin sapatti ei ole sama kuin Sanan ilmoittama: viikonpäivä ja juutalaisille Mooseksen laissa määrätty lepopäivä, vaan sapatti on adventistien epäjumala, jolle adventistit uhraavat aikansa ja huomionsa.
        Erityisesti on huomattava: adventistien hallussa on riivaajia, joita adventistit,etupäässä johtavassa asemassa olevat, käyttävät ihmisten sitomiseen adventtikirkkoon sekä pelotteluun.
        Adventistien todistuksen mukaan sapatti on elävä henkiolento, joka kummittelee ja pelottelee ja on ihmistä vastassa rajan toisella puolella.
        Johannes varoitti: "kavahtakaa epäjumalia".
        Jeesuksen omien pitää kavahtaa adventisteja!

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Jeesuksen omien pitää tietää ja muistaa adventisteista muutama totuus. Adventtikirkko ei ole Jeesuksen omien kirkko, vaan suurin osa adventtiseurakuntiin kuuluvista on uudesti syntymättömiä maailman ihmisiä. Uskova näytteleminen on yksi adventistien elämän keskeisimmistä sisällöistä.
        Sapatti, josta adventistit alinomaan puhuvat ja on heidän oppinsa tärkein osa, on itse asiassa riivaaja, paha henki. Adventistin sapatti ei ole sama kuin Sanan ilmoittama: viikonpäivä ja juutalaisille Mooseksen laissa määrätty lepopäivä, vaan sapatti on adventistien epäjumala, jolle adventistit uhraavat aikansa ja huomionsa.
        Erityisesti on huomattava: adventistien hallussa on riivaajia, joita adventistit,etupäässä johtavassa asemassa olevat, käyttävät ihmisten sitomiseen adventtikirkkoon sekä pelotteluun.
        Adventistien todistuksen mukaan sapatti on elävä henkiolento, joka kummittelee ja pelottelee ja on ihmistä vastassa rajan toisella puolella.
        Johannes varoitti: "kavahtakaa epäjumalia".
        Jeesuksen omien pitää kavahtaa adventisteja!

SAPATTI ON JUMALAN MERKKI.

Adventisti ylifariseus_1:sen kirjoituksesta.
        ILMESTYSKIRJAN PETO TUNNISTETTU
        Pedon muuttama lepopäivä "SUNNUNTAI" on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen, kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli vuodesta 321 jKr. lähtien.
        Tuomioiden julistaminen on eri asia, kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki pysyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.

VERTAILUKOHTEET: 2.Moos.31:12-18 ja Ilm.13:11-18 5.Moos.6:1-8.
        Jumalan merkki, ja pedon merkki vastakkain. Rangaistuskin sama, eli kuolemantuomio. Jumalan merkin rikkomisesta tuomio on iankaikkinen. Pedon merkin kohdalla, se on pedon aikakauteen liittyvä rangaistus.

1234567---

• Anonyymi00024

Lutherilla oli raamatullinen käsitys kuolemasta. Arkkipiispa Lehtonen sanoo: "Tähän hiljaisuuteen vainajien ja edeltämuuttaneiden pyhien ympärillä vaikutti kaiken lisäksi Lutherin käsitys, että kuolleet nukkuvat, josta heidät vasta viimeisenä päivänä herätetään."

• Anonyymi00031

Luther oli eksyttäjä ja uskosta osaton murhaaja, eikä murhaajissa ole ikuista elämää.

• Anonyymi00025

Leo näki Israelissa näyn Joosafatin tuomion laaksossa suomalaisia

• Anonyymi00037

Mitä aineita hän oli tuolloin ottanut?

• Anonyymi00026

1 Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
      2 Sillä monessa kohden me kaikki hairahdumme. Jos joku ei hairahdu puheessa, niin hän on täydellinen mies ja kykenee hillitsemään myös koko ruumiinsa.
      * Jaak.3:1-2 ( käännös 1933/38)

Viimeisellä tuomiolla, Raamatun sanan opettajat ja valtioissa korkeassa asemassa olleet saa kovemman tuomion jos ovat toimineet tietoisesti väärin, vaikka eivät saisi ikuista kadotustuomiota. Jumala ei katso henkilöön ja hänen sosioekonomiseen yhteiskunta asemaansa. Miik.3:11, Ef.6:9, Ilm.17-18, Ilm.18:1-5 24, Joh.3:16-21

Kumpi käännös on oikein alkutekstien mukaan en ole tutkinut....

Raamattu 1992:
      16 Olkaa keskenänne yksimielisiä. Älkää pitäkö itseänne muita parempina, vaan asettukaa vähäosaisten rinnalle. Älkää olko omasta mielestänne viisaita.
      * Room.12:16

Vanhemmassa käännöksessä (1938) se kuuluu:

16 Olkaa keskenänne yksimieliset. Älkää korkeita mielitelkö, vaan tyytykää alhaisiin oloihin. Älkää olko itsemielestänne viisaita.
      * Room. 12:16.

• Anonyymi00030

Yksin armosta. Ei tekojen kautta.

Kol. 2:14
      ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.

Ps. 91:14
      "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.

• Anonyymi00032

"Yksin armosta" on jumattoman murhaajan valhetta!
        Sana todistaa: armosta te olette pelastetut, uskon kautta!

• Anonyymi00042

Mikä säädös on meitä vastaan ?

• Anonyymi00038

Montussa, ellei sitä varmuuden vuoksi tuhkata.

• Anonyymi00039

Luuk.16:22 Niin tapahtui että kerjääjä kuoli ja vietiin enkeleiltä Abrahamin helmaan: niin kuoli myös rikas ja haudattiin. Biblia (1776)

• Anonyymi00040

Luuk.16:23 Ja kuin hän helvetissä vaivassa oli, nosti hän silmänsä ja näki Abrahamin taampana ja Latsaruksen hänen helmassansa. Biblia (1776)

• Anonyymi00041

Ilm.21 LUKU.
        Johannes näkee uuden taivaan ja uuden maan ynnä uuden Jerusalemin, jossa Jumala asuu niiden kanssa, jotka ovat voittaneet, muut joutuvat toiseen kuolemaan.
        8. Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa. TÄMÄ ON TOINEN KUOLEMA.

1234567---

• Anonyymi00047
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Ilm.21 LUKU.
        Johannes näkee uuden taivaan ja uuden maan ynnä uuden Jerusalemin, jossa Jumala asuu niiden kanssa, jotka ovat voittaneet, muut joutuvat toiseen kuolemaan.
        8. Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa. TÄMÄ ON TOINEN KUOLEMA.

1234567---

Tulijärvestä on todistettuna: Heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Tulijärvestä on todistettuna: Heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.

Joutuvat toiseen kuolemaan. Kuolema on kuolema, ei elämä missään olo suhteessa.

1234567---

• Anonyymi00043

Ilm.20:5 Mutta ne muut ei kuolleista vironneet siihenasti kuin tuhannen ajastaikaa kului. Tämä on ensimäinen ylösnousemus. Biblia (1776)

• Anonyymi00044

Luuk.22:30 Että teidän pitää syömän ja juoman minun pöydälläni minun valtakunnassani, ja istuman istuimilla, ja tuomitseman kaksitoistakymmentä Israelin sukukuntaa. Biblia (1776) Matt.19:28. Ilm.3:21.

• Anonyymi00045

Annetaan Jumalan päättää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      85
      6020
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      319
      5117
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      48
      2599
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1832
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      109
      1497
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1402
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe