Se hyvä puoli tuolla Trumpin sekoilulla on että Eurooppa vihdoin heräsi ruususen unestaan ja alkaa tosissaan vahvistaa sotavoimiaan ruohonjuuritasostaan aina huipulle saakka.
Kaikesta Usa riippuvuudesta pyritään eroon.
Nato tulee vahvistumaan Euroopassa
29
237
Vastaukset
- Anonyymi00001
Natosta tulee entistäkin vahvempi.
💪💪💪 - Anonyymi00002
Nato hajoaa. Nato ei ole mitään ilman USA:a
- Anonyymi00003
Päinvastoin, Nato saa uutta potkua kun Euroopan maat herää Ruususen unestaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Päinvastoin, Nato saa uutta potkua kun Euroopan maat herää Ruususen unestaan.
Ruususen unen karistua silmistä Trump huomaa Euroopan rakentaneen omat ohjustukikohtansa kunkin jäsenmaan rajojen sisälle.
Näin Yhdysvallat saavat kierrättää nykyiset ohjustukikohtansa Saksassa, Italiassa, Espanjassa, Puolassa ja Romaniassa lähemmäs omia rajojaan tai syvälle Yhdysvaltojen sisämaahan.
- Anonyymi00005
Niinhän sitä tyhmempi saattaa kuvitella😂
Todellisuudessa Suomi on täysin riippuvainen USA: n toimittamasta aseistuksesta, eikä esim. F-35 hävittäjiä pysty käyttämään ilman jenkkien suostumusta ja avustusta.- Anonyymi00008
Nyt on riippuvainen . Elämme rosvotaloudessa jota röyhkeimmät pyörittää.
Huomisen jälkeen tulee päivä että Suomi purkaa puolustuksensa riippuvuuden USAn aseteknologiasta.
Se ei ole sen mahdottomampaa kuin energia riippuvuuden purkaminen Venäjän toimituksista.
Euroopan yhteistö purkaa ja rakentaa uusia kauppasuhteita ja määrittelee asemansa talousmahtina joka sille väestöpohjansa mukaisesti kuuluu:
Me emme uhkaile ja varasta muilta niin kuin USA ja RUS . - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nyt on riippuvainen . Elämme rosvotaloudessa jota röyhkeimmät pyörittää.
Huomisen jälkeen tulee päivä että Suomi purkaa puolustuksensa riippuvuuden USAn aseteknologiasta.
Se ei ole sen mahdottomampaa kuin energia riippuvuuden purkaminen Venäjän toimituksista.
Euroopan yhteistö purkaa ja rakentaa uusia kauppasuhteita ja määrittelee asemansa talousmahtina joka sille väestöpohjansa mukaisesti kuuluu:
Me emme uhkaile ja varasta muilta niin kuin USA ja RUS .##Nyt on riippuvainen . Elämme rosvotaloudessa jota röyhkeimmät pyörittää.
Se ei ole sen mahdottomampaa kuin energia riippuvuuden purkaminen Venäjän toimituksista.##
Suomen on sitten peruttava tuo Yhdysvaltojen kanssa tekemä F-35 hävittäjäkauppa, ja valittava Euroopassa tehdyt hävittäjät itselleen. - Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
##Nyt on riippuvainen . Elämme rosvotaloudessa jota röyhkeimmät pyörittää.
Se ei ole sen mahdottomampaa kuin energia riippuvuuden purkaminen Venäjän toimituksista.##
Suomen on sitten peruttava tuo Yhdysvaltojen kanssa tekemä F-35 hävittäjäkauppa, ja valittava Euroopassa tehdyt hävittäjät itselleen.Suomi pitää aina sopimuksensa ja lunastaa sovitut F-35 hävittäjät.
Niille löytyy ostajat kolmansista maista .
Täysin vaihtokelpoista puolustusmateriaalia on kansainvälisillä asemarkkinoilla.
Rahakin käy vaihdantavälineenä jos se on pestyä . - Anonyymi00020
Rahalla jenkit myy koneita ja tarvikkeita. Trumppi on diili mies ja perso manille.
- Anonyymi00006
Eurooppa on roudannu sseet Ukrainaan.
Niin joudutaan ostaa pyssyt Jenkeiltä, jotta taas ois millä sotia. - Anonyymi00007
Nato tulee vahvistumaan Euroopassa --- hajunsa puolesta ilmeisesti?
- Anonyymi00009
En tiedä, mitä Nato tulee tekemään, eikä kiinnosta. Pohjoismaisiin naapureihin ja Puolaan minä luotan.
Droonit olisi hyvä hankkia vaikka Iranista. Amerikkalsten kalkkunoiden lentokyvystä kun ei ole takuuta. Ruotsalaiset kyllä ampuu Gripeneillään enimmät suhoit suohon.- Anonyymi00021
Jos kauppoja tehtäisiin nyt, varmasti Ruotsista tilattaisiin, ehtisikö nuo kuitenkaan tarpeeksi koneita tekemään. Amerikka ei todellakaan olen ensin, tuo on nyt hyljätty. Eurooppa tulee ja kaikki kilpailee huomiosta.
- Anonyymi00010
Nykynuoret eivät tajua sodan todellisuutta, eikä sitä, että vankin tie turvallisuuteen on puolueettomuus ja hyvät suhteet.
Ukraina tulee päätökseen, asian käsittäminen korostuu...ei saa olla enää 'maailman tyhmin kansa'., 67% mediauskovaisia.- Anonyymi00011
Koskahan ne Venäjällä alkaa tajuta tuon todellisuuden, onko siitä mitään merkkejä?
Jonkun pitäisi kertoa niille että tappamalla ja kiusaamalla ei saa uusia kavereita vaan menettää ne loputkin. - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Koskahan ne Venäjällä alkaa tajuta tuon todellisuuden, onko siitä mitään merkkejä?
Jonkun pitäisi kertoa niille että tappamalla ja kiusaamalla ei saa uusia kavereita vaan menettää ne loputkin.AINOA HYVÄ SEURAAMUS Putinin sotakiimasta oli SE, että myt myös Euroopan Nato-maat heräsivät ”prinessan unesta” ja ovat jo yli vuoden ajan voimakkaasti vahvistaneet armeijoitaan ja parantaneet niiden kalustotilannetta!
Kun Venäjän kulahtanut sotakone on jo neljän vuoden ajan hakannut päätään seinään Ukrainassa niin ei siitä jatkossa OLE uhkaamaan Euroopan Natoa! Ukraina oli puolueeton ja sillä oli hyvät suhteet Venäjään ja silti Venäjä sinne hyökkäsi.
- Anonyymi00014
Onko se vahvistumista että kaksi upseeria lähetetään Grönlantiin ja sitten nopeasti takaisin?
Miten kävi Afganistanissa Talibaneja vastaan? - Anonyymi00015
USA teki oikein kun ilmoitti jottei ole euroopan takuu porukka enään
Euroopa joutui nostamaan housusa ja arsenaalin suuniteluihin hihat heilumaan joka maa yhteismielin toisiamme kehitellen
VINKKELI TOSSUJA VASTEN - Anonyymi00017
Nykymuotoinen USA-vetoinen Nato varmasti muuttuu, hajoaako vai muuttuuko muutoin, ellei USA muuta käyttäytymistään ja palaa takaisin demokraattisten länsimaiden ja sääntöjä ja rauhaa arvostavien joukkoon.
Jo nyt on helpostikin nähtävissä erilaisia vaihtoehtoja.
Esim pohjoismaat vahvistettuna muutamilla muilla samoja arvoja kunnioittavalla mailla on selkeä vaihtoehto. Ja tähän porukkaan näyttäisi olevan muutamalla muullakin valtiolla kiinnostusta, mm Britannia, Kanada, Puola, Balttian maat. Ehkä Saksakin, jos venäjämielinen äärioikeistolainen AFD ei pääse huseeraamaan ja pilaamaan Saksaa.
Se olisi jo vahva voima, jota Venäjäkin joutuisi huomioimaan ja yhtenäinenkin, kun perusarvot ovat yhteneväisiä.
Se on selvää, että varsinkin Venäjän maarajanaapurit hakeutuvat aivan varmasti yhteistyöhön, koska niille nykyisenkaltainen Venäjä on yhteinen ja suuri uhka.- Anonyymi00018
Media luo uhkat. Uhka on ollut median mukaan terrorismi, Kiina, Pohjos-Korea, ja uusimman tiedon mujkaan Venäjä. Todellisuudessa ihmiset kuolevat elintasosairauksiin ja alkoholiongelmiin euroopassa.
Harva ihminen elää todellisuudessa ja ymmärtää todelliset uhkat.
Harvakuvien maailmassa elävien kanssa ei voi keskustella todellisista ongelmista.'
Olen yrittänyt mutta he elävät harhoisaan. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Media luo uhkat. Uhka on ollut median mukaan terrorismi, Kiina, Pohjos-Korea, ja uusimman tiedon mujkaan Venäjä. Todellisuudessa ihmiset kuolevat elintasosairauksiin ja alkoholiongelmiin euroopassa.
Harva ihminen elää todellisuudessa ja ymmärtää todelliset uhkat.
Harvakuvien maailmassa elävien kanssa ei voi keskustella todellisista ongelmista.'
Olen yrittänyt mutta he elävät harhoisaan.” Media luo uhkat. Uhka on ollut median mukaan terrorismi, Kiina, Pohjos-Korea, ja uusimman tiedon mujkaan Venäjä.”
Outo luettelo! Kyllä Venäjä on ollut reaalinen uhka Eutoopassa jo yli neljän vuoden ajan!
”Todellisuudessa ihmiset kuolevat elintasosairauksiin ja alkoholiongelmiin euroopassa.”
Voi olla, että sellaistakin tapahtuu, mutta SILLOIN SE ON OMA VALINTA! EMME KAIPAA KUOLEMISTA SODASSA, JONKA SOTAKIIMAINEN VENÄJÄ ALOITTAA!
”Harva ihminen elää todellisuudessa ja ymmärtää todelliset uhkat.”
TODELLISUUDESSA YMMÄRTÄÄ VALLAN HYVIN JA SIKSI LIITYIMME NATOON KANSAN SUUREN ENEMMISTÖN TUELLA!
”Harvakuvien maailmassa elävien kanssa ei voi keskustella todellisista ongelmista.'
Olen yrittänyt mutta he elävät harhoisaan.”
Ehkä oikea selitys asiantilaan on se, että elät ITSE HARHOISSASI JA ME MUUT NÄEMME ASIAN TOISIN! Suomi elää rajojensa sisällä itsenäisenä ja aikoo jatkossakin sellaisena pysyä! - Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
” Media luo uhkat. Uhka on ollut median mukaan terrorismi, Kiina, Pohjos-Korea, ja uusimman tiedon mujkaan Venäjä.”
Outo luettelo! Kyllä Venäjä on ollut reaalinen uhka Eutoopassa jo yli neljän vuoden ajan!
”Todellisuudessa ihmiset kuolevat elintasosairauksiin ja alkoholiongelmiin euroopassa.”
Voi olla, että sellaistakin tapahtuu, mutta SILLOIN SE ON OMA VALINTA! EMME KAIPAA KUOLEMISTA SODASSA, JONKA SOTAKIIMAINEN VENÄJÄ ALOITTAA!
”Harva ihminen elää todellisuudessa ja ymmärtää todelliset uhkat.”
TODELLISUUDESSA YMMÄRTÄÄ VALLAN HYVIN JA SIKSI LIITYIMME NATOON KANSAN SUUREN ENEMMISTÖN TUELLA!
”Harvakuvien maailmassa elävien kanssa ei voi keskustella todellisista ongelmista.'
Olen yrittänyt mutta he elävät harhoisaan.”
Ehkä oikea selitys asiantilaan on se, että elät ITSE HARHOISSASI JA ME MUUT NÄEMME ASIAN TOISIN! Suomi elää rajojensa sisällä itsenäisenä ja aikoo jatkossakin sellaisena pysyä!Eilen Häkkänen puhui TVssä Kiinan uhasta. T
oimittaja ei edes johdatellut vaan Häkkäsen suusta tuli juuri se harha joka hänen päänsä sisällä alitajuntaa ohjailee.
- Anonyymi00024
Yhdysvaltojen riippuvuudesta on hyvä pyrkiä mahdollisimman paljon eroon. Sitähän se Trumpkin toivoo. Eurooppa hoitaa puolustuksensa itse. Ei sitten edes osteta mitään USA:n suunnasta, vaan kannattaa tehdä itse.
- Anonyymi00025
Nato tulee vahvistumaan Euroopassa, ainakin propaganda puheissa.
- Anonyymi00027
Silloin ei kannata puhua enää "Natosta". Enää Kanada muistuttaa "north Atlanticista". Uusi nimi vaikka "EDO" elikkäs "European defence organisation". Eläköön Eurooppa ja hajotkoon (minkä se muuten tekeekin) USA.
- Anonyymi00028
Nato on kuollut, NATO = USA !
- Anonyymi00029
Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti (Pohjola-arktinen))
+ Baltian maat, Puola, Saksa, Ranska ja Britannia (Itämeri-Pohjanmeri)
- örkit saa turpaansa erikoisoperaatiossa - Anonyymi00030
Niinhän sitä sanotaan että pohjalta voi vain nousta ylöspäin jos kykenee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392