Ryssä odottaa kopollakourin että tippuuko sieltä heidän kouriinsa makeita hedelmiä.
Kyllä meidän täytyy euroopan kesken tehdä kimppuumme hyökkäämisestä liian kallis operaatio. Varmasti USA auttaa meitä puolustuksessa sen aikaa että saamme puolustuksen kuntoon.
NATO näköjään mullistusten kourissa.
13
128
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka nyt hyökkää kimppuusi tlyödää päätä karjalan mäntyyn
- Anonyymi00002
Mantraa hoetaan joka paikassa, kuinka Putin hyökkää joka paikkaan.
Mihin Putin hyökkää ja onko yhtä todellista näyttöä olemassa?
Ei ole, mutta nähdään täysin mielivaltaista toistoa, vailla perusteita.
Länsimedian avulla globalistien agendaa viedään eteenpäin.- Anonyymi00003
” Mihin Putin hyökkää ja onko yhtä todellista näyttöä olemassa?”
On toki! Aloituspvm oli 24.2.2022!
Kiistätkö? - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiistätkö?Venäjä valtasi alueita Ukrainalta jo vuonna 2014. Siitä asti siellä on ollut sota päällä. Täysmittaiseksi sota muuttui sitten vuonna 2022.
- Anonyymi00008
Uhkakuvien generointi ja naiivi propaganda on ainut mihin Nato on pystynyt. 💩
Trumppi todisti Naton KUPLAKSI! 😜 - Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiistätkö?Tuo on jo niin LAAST SIISON.
Jotai oikeeta todistetta?
- Anonyymi00004
Nato antaa Venäjän vallata maat ja alueet. Vastahyökkäykseen käydään parin vuoden kuluttua tai ei koskaan.
Ainoa apu on asetoimitukset, mutta ne eivät ehdi apuun pienen maan ollessa kyseessä. Suomi on pieni maa Ukrainaan verrattuna.- Anonyymi00006
Suomi ei onneksi ole ajanut puolustustaan alas, kuten monet muut Euroopan maat ovat tehneet.
- Anonyymi00007
Nato on jo kauan kipuillut hajoamisprsessinsa vääjäämättä edetessä.
- Anonyymi00012
putin ei hyökkää euroopan unionin maihin koska siinä ei ole järkeä, georgia azerbaidzan kazakstan ja mongolia sitten erikseen, tämän venäjä kiiman nähtyäni olisi todennäköisempää euroopan hyökkäävän venäjään kuin toisin päin
- Anonyymi00013
No nyt äkkiä tulee mieleen Tsetseenia , Georgia , Syyria , Ukraina ja useat afrikan alueet .
Mikä vielä jäi mainitsematta, varmaan monet pienemmät kahakat ja lukemattomat hypriidioperaatiot ympäri maailmaa. - Anonyymi00014
NATO tulee tästä uudistusprosessista ulos entistä vahvempana ja tasapainoisempana, eurooppa lähes puolen miljardin varakkaan ja korkeasti opiskelleen asukkaan maanosana ottaa vielä anseitsemansa paikan kansakuntien joukossa.
Eurooppa on valtavan paljon vahvempi kuin miltä se nyt näyttää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403