Katsokaa telkkaria
tulee huvia ja sirkusta
näin piti sanansa.
Mitä Trump sanoi kun aloitti kauden?
11
96
Vastaukset
- Anonyymi00002
MAKE AMERICA GREAT AGAIN!!
- Anonyymi00003
hollyboot
- Anonyymi00010
DT NO1
- Anonyymi00012
Tämän jälkeen Kelly keskeyttää nopeasti Stubbin vastauksen ja kommentoi pöyristyneen oloisesti: ”Miten? Tehän olette Yhdysvaltain rakenteiden varassa. Miten tekisitte sen?
Stubb ei enää palaa täsmentämään kesken jäänyttä vastaustaan. Sen sijaan Stubb keskittyy luettelemaan eri tapoja, joiden avulla Suomi ja Eurooppa ovat varautuneet sotaan.
Stubb tunnustaa, etteivät Suomen hävittäjät kykene lentämään ilman Yhdysvaltain tukea. Samalla hän sanoo uskovansa, että on myös Yhdysvaltain intresseissä, että ne lentävät.
Noin kymmenen minuuttia myöhemmin Kelly ottaa Stubbin kommentin uudestaan puheeksi.
– Sanoit aiemmin, että Eurooppa kykenee puolustautumaan ilman Yhdysvaltain apua. Jos niin käy...
Tässä vaiheessa Stubb näkee tarpeelliseksi täsmentää puheitaan.
– En nyt ihan niin sanonut. Tuo ei ole tarkka sitaatti.
Kelly toteaa, että hänen tarkat sanat voidaan tarkistaa, ja että Stubb vastasi enemmän tai vähemmän sen suuntaisesti.
– Sanotaan tässä tapauksessa vähemmän. Rakastan toimittajia, Stubb sanoo panelistien purskahtaessa nauruun.
Lopuksi Stubb pyrkii rauhoittelemaan laukalle lähtenyttä keskustelua ja kehottaa kaikkia säilyttämään realismin.
- Anonyymi00004
Ja mitä teki Stubb?
Tasavallan presidentti Alexander Stubb on noussut kansainvälisen mediahuomion kohteeksi annettuaan ristiinmenneitä lausuntoja Euroopan puolustuksellisesta omavaraisuudesta. Tapaus sattui Maailman talousfoorumin (WEF) paneelikeskustelussa Davosissa, Sveitsissä.- Anonyymi00005
ahaa
- Anonyymi00006
kaikki poliitikot lasihdutuskuurille 2 makaronia vuodessa ja vettä vain v4 vuodessa ravintona.
- Anonyymi00007
NATO ja RUTTE ei ole mikään neuvottelija Grönlannin asiassa miten se voisi olla sellainen? Onko Trumpilla joku salainen diili Rutten kanssa vai mitä he ovat sopineet? Tämän länsiliittouman toimet eivät kyllä pian kestä yhtään päivänvaloa jokin tässä ei kyllä täsmää ja Suomi on siinä sivussa tuuliajolla viirit sojottaa aina sinne suuntaan missä on oletettu ystävä tai halutaan myötäillen edetä tai tuomiten mutta sodan lietsonta on aina esillä ikävä kylläkin...
- Anonyymi00008
USA jättää Suomessa sijaitsevan keskuksen..Yhdysvallat vetäytyy Helsingissä sijaitsevasta Euroopan hybridiuhkien torjunnan osaamiskeskuksesta. 👍
Sitten heti perään tyhjäksi ne 15 tukikohtaa ja irti DCA sopimuksesta!
TÄMÄ ON MUSIIKKIA MINUN KORVILLENI! 🇫🇮 - Anonyymi00009
Yhdysvallat on eronnut Maailman terveysjärjestöstä.
Tämä täyttää presidentti Trumpin sitoumuksen toimeenpanomääräyksessä, joka allekirjoitettiin vuosi sitten, WHO:n COVID-19:n huonon hoidon ja jatkuvan uudistuksen, vastuullisuuden ja läpinäkyvyyden puutteen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393