Olin ostamassa sähköautoja ja myyjä,ei tiennyt mitään kun itsellään ei ole patterilaatikkita
Suuri autoliike vantaa
Olin ostamassa sähköautoja ja myyjä,ei tiennyt mitään kun itsellään ei ole patterilaatikkita Suuri
5
125
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikö ko liikkeestä muka olisi löytynyt osaavampaa myyjää, joka on pitänyt itsensä ajantasalla automaailman kehityksessä?
Jos ei, niin ko liikkeestä ei todellakaan kannata ostaan nykyaikaisia autoja. - Anonyymi00002
Myyjät kaupittelevat melkein joka kaupassa pääosin tuotteita joita ei itse omista kotonaan. Oleellisempaa on, että myyjä on tutustunut myymiinsä tuotteisiin eikä se että omistaako myyjä kyseisiä tuotteita.
- Anonyymi00003
Minäkin olen kiinnittänyt huomiota uusia autoja myyvien nuorien
"herrojen" tuotetuntemattomuuteen. (Yhdyssana)
Sellaiset asiat kuin katsottavan auton ulkomitat, siis - kantavuus, paino
ja pituus, vakiorengaskoko ja sen sellaiset, luulisi olevan tiedossa, ilman
että niitä tarvitsee koneelta luntata.
Ymmärrän toki, että autojen ominaisuudet ovat vuosien saatossa moni-
puolistuneet, joten aivan kaikkea ei enää tosiaankaan voi tietää.- Anonyymi00005
Henkilöitä on monenlaisia, nuo tiedot itse löydän kaikkein helpoimmin netistä auton esitteestä/teknisistä tiedoista, suotta niitä myyjältä saakka kyselemään.
Minusta olennaista ei ole se muistaako myyjä kaiken mahdollisen ulkoa, vaan se että osaa tarvittaessa selvittää vastauksen kysymykseen ja vielä kohtuullisen ajan kuluessa.
- Anonyymi00004
Taisin kysellä auton kaatumisesta liikaa kun mulla oma 3x 35 liittymä ja olen sähkö alan yleis tietäjä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1138085Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4097283Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite804554Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294299Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-22953Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2032709- 1082486
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os332465Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps202125Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11997