Onko täällä ketään joka on ollut läsnä kun jeesus on sairas ?

Anonyymi-ap

Minä oon ollut useasti läsnä kun jeesus on ollut sairas,mitä minä olen havainnut sekä kokenut henkilö kohtaisesti,minusta jeesuksen sairaudet ovat olleet tai ovat edelleen seuraavankaltaisia.-narsismi-luulotautisuus-homous-pakottaminen-saita. Tässä nyt muutamia joita tuli mielee.Kertokaa minkälainen tilanne on ollut silloin,Kiitos.

37

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mulle tuli mieleen semmoinen kun raukkamaisuus koska ei kunnioita yksityisyyttäni.

• Anonyymi00002

Minulle jeesus valehteli,raamatussa jeesus sanoo seuraavaa,mitä ikinä te minulta pyydätte sen minä teille annan,sanoo jeesus ja jatkaa että,tulee aika ette jne jne.Pointti on että en saanut mitä pyysin vaan paljon paljon huonompaan suuntaan meni,siksi minä vihaan sitä jätkää nimeltä jeesus joka on homo ja vielä paljon pahempaa.

• Näytä se kohta jossa jeesus valehteli, pyytä minen onkin jumlan tahdon mukainen, pyydät itsekäästi omia etujasi varten luulevatko he saavansa.

• Anonyymi00009
        kävelijä2 kirjoitti:

Näytä se kohta jossa jeesus valehteli, pyytä minen onkin jumlan tahdon mukainen, pyydät itsekäästi omia etujasi varten luulevatko he saavansa.

Kohta lienee paikka,no paikka oli Tehtaankadun ABC jos älyät siis Hesassa ja aika oli 90 luvun puolivälin paikkeilla.Yksi torninen kirkko ja puhaltaja oli paikalla joka on ilmoittanut tv.ssä olevansa jeesuksen ystävä.Minä vihaan jeesusta se on paska jätkä.Nuoruudessani jouduin pedofiilin uhriksi ja kysyppä jeesukselta kuka oli se pedofiili,jeesus varmaan tuntee tosi hyvin kyseisen tyypin.Antakaa peili jeesukselle....

• Anonyymi00034

Minä näin vuosia sitten jeesuksen ja sen frendin järven rannalla,Niillä oli koffin mäyräkoira,niinpä minä sanoin,no jeesus tarjoo kalja,ei tarjonnut ennenkun isänsä sanoi että ota se,sitten vasta sain oluen,minusta jeesus jonka tiedän olevan homo niin on myös saita.Paska tyyppi se jeesus on joka tapauksessa,narsisti joka ei ajattele kun itteensä.Isänsä poika.

• Jeesus ei ole koskaan ollut sairas, hänen seuraajansa kylläkin, vaikka hän on henkesä kautta jokaisessa uskovassa.

• Anonyymi00006

Pedofiili homo se jeesus juutalainen on ja juutalaisuus on sairaus.Raamatussa oleva herra sebaot(jeesuksen isä)taas puolestaan puvuttaa homo miehiä mustaan frakkiinsa.Kannattaako raamattua lukea kun päähenkilöt ovat homoja.Eroa kirkosta,hetero seksuaallisuus kunniaan.

• Anonyymi00010

Olin paikalla kun jeesus oli sairas ja on sitä vieläkin,homo se jeesus on ja lasten runkku ope.

• Anonyymi00012

En ole juutalaiskristitty enkä ole itseäni koskaa moiseksi tuntenut olevani,jeesus on sairas ope ja Buddha on tervejärkinen ja hyvä opettaja,suosittelen kaikille.

• Anonyymi00035

Raamatussa jeesus sanoo että,te olitte läsnä kun minä olin sairas.Mitäs siihen tuumaat ja minä sanon että on vieläkin sairas tietäsitpä miten sairas se jeesus on,minä tiedän sekä olen ollut läsmä

• Anonyymi00036

Koeppa sinä,ei väkisin vaan minun hengessä sanoi jeesus minulle kirkossa yli 20v.sitten ja todistan että homouttaan tyrkyttää narsisti aivoillaan,jeesus on yliarvostettu paskiainen,Koraani sanoo että,Marian poika ei olut mitään muuta kun pelkkä lähettiläs,eikä raamatussa muita olekkaan.Muistakaa että on vain yksi Jumala ja hämen nimi on Allah.Kunnia ja ylistys hänelle korkeuteen.

• Jeesus sairaiten tuttava, kantoi meidän sairautemme rien puulle kärsi sinun,minun vuokseni että pelastuisimme elämään.

• Anonyymi00011

Sairauttaan se jeesus tyrkyttää eikä sitä narsistisuuttaan edes tajua,tosi on.

• Anonyymi00037

Omia sairauksia meille syyttömille se homo jeesus tyrkyttää,ja se on tosi.

• Anonyymi00007

Kukaan ei väitä olevansa ihan hullu täysin oikeassa.

• Anonyymi00008

Eikö nyt löydy kunnon pillereitä tai lääkärihoitoa teille.

• Anonyymi00013

Kuulkaa, kun laineet nousevat merellä, niin sen rannoilla nousee häly, mutta kun laineet lyövät maata niin sen perästä tulee tyynni* ilma. Miksi te ette opi? Sillä siellä missä on tyynni siellä pitää myöskin oleman monta kuollutta vaan eivät kaikki kuolleet sillä muutamat olivat kaukaa viisaat ja eivät laineet lyöneet heidän ylitsensä. Heitä kutsutaan rauhan lapsiksi sillä he tekivät majansa hyvää ja turvalliseen maahan.

• Anonyymi00014

Edom on kuollut mutta Israel elää yhä. Eikö Israelin pitänyt hukkuman ja edomin verenkarvaisen vihan hävittämän Jakobin siunauksen? Sillä tähteet eli jääneet Israelista * pitää kuitenkin siunatuksi tuleman, ja edom pitää tulella ja tulikivellä hävitettämän iankaikkisesti.
      Sillä edomista tulee he jotka vatsaansa rakastavat enemmän kuin iankaikkista Jumalaa ja kaikki senkaltaiset pitää hävitettämän iankaikkisesti jumalattomat ensisti sitten irstaat, kateelliset, haureelliset jotka oman aviovuoteensa ylönantoivat ja kaikki jotka katoavaa tavaraa mammonaa taikka maailman himoa enemmän rakastivat kuin iankaikkista elämää senkaltaisten loppu on kuolema.

"I. Kuka on se, joka tulee Edomista, punaisilla vaatteilla Botsrasta, joka niin on kaunistettu vaatteissansa, ja käy suuressa voimassansa? Minä joka puhun vanhurskautta, ja taidan kyllä auttaa.
      2. Miksi ovat siis vaattees niin punaiset, ja pukus niinkuin viinakuurnan sotkujan?
      3. Minä sotkun viinakuurnan yksinäni*, ja ei yksikään kansasta minun kanssani. Minä tallaan heitä vihassani, ja sotkun heitä julmuudessani; siitä on heidän verensä priiskunut vaatteisiini, ja minä olen saastuttanut kaikki minun pukuni;"

Vaikka järki sanoo että se puhuu edomin tuhosta Jumalan vihasta ja rangaistuksesta ja viimeisestä tuomiosta niin kuitenkin hän sanoo että vereen kastettu vaate on Kristuksen vaate, ja sen vaatteen on saastuttanut tämä maailman Golgatan ristillä synteinsä kautta että se mies joka vaeltaa edomista vereen kastetulla vaatteella on itse Kristus vapahtaja ja Jumalan Poika.

Ja kuka sotki viina kuurnan? Sillä valtikka seisoi ennen Mooseksen ja aanronin päällä Israelin maalla. Mutta hän sanoo että viina kuurna on sotkettu. Että siellä missä* ennen Pyhän Hengen viini veisasi Jumalalle kiitosta, siellä veisataan tänä päivänä huora lauluja tälle maailmalle mutta siellä missä ennen virtasi kyynelvirrat niin siellä kasvaa tänään tulipunaisia ruusuja yrttitarhan maalta.

Eikös Israel tietänyt ja eikös Mooses opettanut että Jumalan pitää vähän aikaa koetteleman ja koetuksen jälkeen Israel näkee luvatun maan, sillä Esau etsi sitä kyynelistä mitä Israel etsi vanhurskaudesta *

Sillä vanhurskaus tunnetaan siellä missä on usko ja toivo ja rakkaus korkeimman päälle. Minkäkaltaiset ovat Esaun kyyneleet sillä ne ovat käärme kyyneleet ilman uskoa, mutta Israelin lasten pitää vihmoittavan Karitsan verta oven pieliinsä uskon* kautta Jeesuksen Kristuksen nimen kautta, aamen. Ja Hoosean Jumala elää iankaikkisesti. Aamen

• Anonyymi00015

Älä huolestu, Jesse osaa kyllä parantaa itsensä.

• Anonyymi00031

Tuskin,homous on jeesuksella geeneissä.

• Anonyymi00016

Saara käski katsomaan taivaalle katso ja minä katsoin siellä oli paimen sauvan kanssa vaikka ensin siellä näytti olevan valkoinen ratsu mutta sitten paimen lampaiden kanssa mutta heillä oli katse maata päin kuin he olisivat tulossa.

• Anonyymi00017

Miksi minä sen näin, koska minä olin siinä kohdalla kysymysten kanssa. Mutta minä olin mielessäni. Ja Saara tuli tyköni. Mutta hänen asiansa oli, katso taivaalle.

Miksi siellä ratsastaa valkoinen ratsu ja kuka on se mies jota lampaat seuraavat miksi hän on taivaan päällä ja katselee maata päin?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Miksi minä sen näin, koska minä olin siinä kohdalla kysymysten kanssa. Mutta minä olin mielessäni. Ja Saara tuli tyköni. Mutta hänen asiansa oli, katso taivaalle.

Miksi siellä ratsastaa valkoinen ratsu ja kuka on se mies jota lampaat seuraavat miksi hän on taivaan päällä ja katselee maata päin?

Öh hän joka tulee pyhyydessä miksi hän ei saattaisi pyhyyttä käymään hänen edellänsä ja miksipä hänen jäljessään ei kävisi vanhurskaus?

• Anonyymi00019

Huomaatteko raamatusta sellaisen tosi asian että Jumalan määräämät sodat eivät koskaan kestä kauan aikaa koska Jumalan järjestystä vastaan ei voi kauan aikaa seistä?

Vai oletteko ehkä tulleet sokeiksi sille tosi asialle?

Raamattu todistaa siitä että Jumalan alullepanemat taikka Jumalan tahtoa vastaan menevät sodat eivät koskaan kestä kauan aikaa.

Siitä te tiedätte että maailmassa sotii saatana eli sielunvihollinen perkele eikä Jumala.

Vai ettekö tiedä ettei Jumala tarvitse voittaakseen montaa päivää eikä montaa yötä?

Ketä yritätte pettää. Että te saisitte talous järjestelmän romahtamaan. Jos Jumala olisi tahtonut niin tosin Yhdysvaltojen alukset olisivat uponneet meren syvyyksiin taikka jos Jumala olisi halunnut niin Iran olisi jo hävitetty taikka jos Jumala olisi halunnut niin Ukraina olisi jo kukistettu taikka jos Jumala olisi halunnut niin venäjä olisi jo murrettu. Siitä te tiedätte kuka sotii tässä maailmassa tällä ajalla ja tällä hetkellä.

• Anonyymi00020

Sillä te annatte valtaistuimenne saatanalle eli paholaiselle ettekä iankaikkiselle elävälle ja autuaaksi tekevälle sille iankaikkisesti pysyvälle Jumalalle. Josta vanhurskas veri sanoo hamasta aabelista asti ettei senkaltaista uhria pidä oleman joka niin kallis eli rakas olis ettei sitä pitäisi Jumalalle uhrattaman. Että vähemmän pitää suurempaa palveleman. Mutta keitä te olette jotka teette itsestänne kuninkaita ja päämiehiä jotka kutsutte perkeleen teidän isäksenne ja pimeyden teidän valoksenne?

Ojennas nyt kätes tänne sinä kunniallinen päämies ja minä tahdon nähdä sinun kätesi kuinka paljon siinä on Herralta annettua kuinkas paljon sinun käteesi on annettu Jumalalta? Eli minkäs kaltainen mies sinä luulet olevasi sinä maan tomusta ostettu ja maan tuhkaksi jälleen tuleva.

Sillä kedon kukkasetkin saavat kasteensa taivaalta mutta kuka on teidän ruokkijanne? Vanhinten kirjako eli minkä vuosisadan painos ja kenen sanasta? eli koska Jumala puhui sinulle?

Oppikaa nyt Jumala ei sodi kauan. Jos joku vaeltaa Jumalan tuntemisessa niin hänen tiensä noudattavat rauhaa* sillä hän on rauhantekijäin lapi. Katso kuinka nopeasti Jumala teki rauhan sodommaan ja Gomorraan se oli yksi silmänräpäys näin sotii meidän kaikkivaltias Jumalamme. Teitä viettelee perkele uskomaan valheita sodista joissa sotii maailma eikä Jumala.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sillä te annatte valtaistuimenne saatanalle eli paholaiselle ettekä iankaikkiselle elävälle ja autuaaksi tekevälle sille iankaikkisesti pysyvälle Jumalalle. Josta vanhurskas veri sanoo hamasta aabelista asti ettei senkaltaista uhria pidä oleman joka niin kallis eli rakas olis ettei sitä pitäisi Jumalalle uhrattaman. Että vähemmän pitää suurempaa palveleman. Mutta keitä te olette jotka teette itsestänne kuninkaita ja päämiehiä jotka kutsutte perkeleen teidän isäksenne ja pimeyden teidän valoksenne?

Ojennas nyt kätes tänne sinä kunniallinen päämies ja minä tahdon nähdä sinun kätesi kuinka paljon siinä on Herralta annettua kuinkas paljon sinun käteesi on annettu Jumalalta? Eli minkäs kaltainen mies sinä luulet olevasi sinä maan tomusta ostettu ja maan tuhkaksi jälleen tuleva.

Sillä kedon kukkasetkin saavat kasteensa taivaalta mutta kuka on teidän ruokkijanne? Vanhinten kirjako eli minkä vuosisadan painos ja kenen sanasta? eli koska Jumala puhui sinulle?

Oppikaa nyt Jumala ei sodi kauan. Jos joku vaeltaa Jumalan tuntemisessa niin hänen tiensä noudattavat rauhaa* sillä hän on rauhantekijäin lapi. Katso kuinka nopeasti Jumala teki rauhan sodommaan ja Gomorraan se oli yksi silmänräpäys näin sotii meidän kaikkivaltias Jumalamme. Teitä viettelee perkele uskomaan valheita sodista joissa sotii maailma eikä Jumala.

Jos se on mielestä liiba laapaa eli puhetta ilman sisältöä tuuleen.

Yhden poikkeuksen teen pitkästä aikaa eli selitän järjellä.

Ymmärrätkö ystävä sen tosi asian että jos Jumala olisi iranin tai Yhdysvaltojen tai Ukrainan tai venäjän puolella niin hän olisi JO toiminut.?

Mitä se tarkoittaa käytännössä?

No yksinkertaisesti sitä että molemmilla osapuolilla on vain taivas rajana että mitä sotavoimaa he käyttävät ja Jumala ei puutu peliin.

Ymmärrätkö että ne sodat joihin Jumala puuttuu ei kestä viikkoja ei kestä kuukausia ei kestä vuosia? Hyvä jos ymmärrät. Silloin myös käsität mitä se tarkoittaa suhteessa tähän todellisuuteen jossa Jumala sallii molempien tappiot. Silloin sinun pitäisi myöskin ymmärtää se tosi asia että molemmilla osapuolilla ei ole rajoja.. Kun siis puhumme siitä rajasta Tiedäthän että kun sen ylität niin Jumala puuttuu peliin ei vaan Hän olisi jo puuttunut.

• Anonyymi00022

Jeesus pitää haavoitettuna oleman omiensa keskuudessa. Seitsemäntenä päivänä Jumala lepää töistänsä. Aabraham luettiin vanhurskaaksi uskosta ja töistä.

Oikea on teidän uskonne mutta miksi te tapoitte kunnian Herran Jeesuksen Kristuksen? Missä nyt näkyy aabrahamin työt uskon kautta? Että Aabraham uhrasi Jumalalle kuuliaisuudesta, koska Jumala puhui teille ja neuvoi tappamaan viatonta? Ettekö tiennyt että Aabraham säästi tekonsa myöskin kuuliaisuudesta ja uhratusta kasvoi suuri kansa? Miksi te ette näe ettei aabraham vienyt uhritoimitusta maaliin asti vaan jätti sen kesken? Väitättekö te siis että Jumala neuvoi teitä tappamaan poikansa? Eli minkäkaltainen Jumala meillä oleman pitäisi että hän viattomia uhrais? Ei hän uhrannut vaan antoi teidän käsiinne ja te uhrasitte. Että teidän pitää uhraaman kaikkein pyhin että teillä olisi täydellinen uhri toimitus että te uhraatte ja tapatte ja kaikkein kalleimman veren vuodatatte ja ette siltikään mitään voita sillä sen minkä te luette itsellenne voitoksi tulee teille kuitenkin viimein kuolemaksi.

Ei aabrahamin vanhurskaus seisonut uhrissa eikä toimituksessa eikä säädyssä eli miehen tahdossa eikä kirjaimessa eikä lain tailuissa eikä missään lihallisessa vaan siinä että hän kuuli Jumalansa ääntä ja uskoi sen sillä vanhurskaus tulee uskosta ja uskon kautta tulee kuuliaisuuden hedelmät töitten kautta että usko näkyy ensiksi töissä ja töiden kautta ihminen löydetään vanhurskaaksi uskosta.

Sen pituinen ja sen mittainen on aabrahamin vanhurskaus.

Sinulla on usko se on hyvä mutta missä ovat sinun työsi? Sinulla on työt mutta missä on sinun uskosi? Sinulla on usko ja työt mutta missä on sinun kuuliaisuutesi eli koska sinä kuulit Herran sinun Jumalasi ääntä ja uskoit Häntä että sinulla olisi vanhurskaus ja turva Jumalassa?

• Anonyymi00023

Eikös iisaista kasvanut vesa? Minkä tähden te sanotte että Aabraham vanhurskautettiin uskosta taikka töistä?

Ei ainoastaan uskosta taikka töistä vaan kuuliaisuuden uskosta joka uskoi elävän Jumalan sanat!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Eikös iisaista kasvanut vesa? Minkä tähden te sanotte että Aabraham vanhurskautettiin uskosta taikka töistä?

Ei ainoastaan uskosta taikka töistä vaan kuuliaisuuden uskosta joka uskoi elävän Jumalan sanat!

Eli olisko Kristus Jeesus sanottu Jumalan pojaksi jos Hän ainoastaan olisi tehnyt ihmetekoja taikka hän olisi uskonut korkeimman päälle? Ei vaan Hänet sanottiin Jumalan pojaksi koska Hän kuuli Isänsä ääntä taivaasta. Tästä ovat kaikki Pyhät tunnettu maailman alusta ei mistään muusta kuin siitä että he kuulivat Jumalansa ääntä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Eli olisko Kristus Jeesus sanottu Jumalan pojaksi jos Hän ainoastaan olisi tehnyt ihmetekoja taikka hän olisi uskonut korkeimman päälle? Ei vaan Hänet sanottiin Jumalan pojaksi koska Hän kuuli Isänsä ääntä taivaasta. Tästä ovat kaikki Pyhät tunnettu maailman alusta ei mistään muusta kuin siitä että he kuulivat Jumalansa ääntä.

Ja niin mutta teillä on raamattu ja ehkäpä joillakin on Koraani ja joillakin on joku sitä en tiedä joku toinen kirja ja te sanotte me näemme sieltä mitä Jumala saarnaa mutta koska Jumala saarnasi teille ja koska Hän puhutteli teitä tiellä ja koska te uskoitte Häntä että te olisitte tulleet uskosta uskon kautta vanhurskaaksi niin kuin aabel niinkuin Noa niinkuin Aabraham ja kaikki vnahurskaat ja Pyhät profeetat. Koska te kuulitte Herran teidän iankaikkisen isänne ääntä että teidän uskonne oltaisiin punnittu kulta vaa'alla ja teidät oltaisiin luettu vanhurskasten ja Pyhäin joukkoon!

• Anonyymi00026

Kuinka monta mittaa siihen tarvitaan mittamaan uskoa kelpaisko se Jumalalle? Kuka mittasi aabrahamin uskon? Kuka mittasi aabelin uskon? Kuka mittasi vanhurskaan Noan uskon? Kuka mittasi Seetin uskon?

Mittaaks nyt uskoasi ja millä mitalla?

Hän asettaa kulta vaa'an teidän tykönne ja mittaa itse teidän uskonne ja eroittaa hienon karkeasta ja pienen suuresta ja hyvän pahasta ja Hän mittaa niin kauan kunnes usko koetellaan sanan kautta niin kuin aabrahamin esikuvan kautta uskoitteko te sen sanan jonka hän asetti teidän rintaanne vasten kun hän nuhteli teitä tiellä synnistä!

Sillä vanhurskaus tulee uskosta ja usko sanan kautta ja sana kuulemisen kautta kun Herra meidän iankaikkinen isämme puhutteli teitä tiellä ja korven matkalla. Ja se sana on se sana joka teille saarnattiin kun te eläessänne vaelsitte maan päällä. Ensimmäinen saarna oli sisäinen saarna toinen saarna oli julkinen saarna ja kolmas saarna oli kirjoitettu saarna. Ja näiden kautta teidän uskonne koeteltiin niin kuin kulta vaa'alla. Että kuinka paljon te uskoitte Jumalan sanaan joka teille puhui myöskin niille joilla ei ystäviä ollut maan päällä sillä Jumala puhuu kaikille ja koettelee kaikki siihen asti että koetellut ilmi tulee ja koetuksen kestää se kruunataan vanhurskauden kruunulla.

Sen takia teille on sanottu se on hyvä että sinulla on usko ja toivo ja rakkaus ja työt mutta niin kauan kuin tärkein puuttuu eli kuuliaisuus elävän Jumalan sanaa kohtaan niin sinulla ei ole uskoa eikä toivoa eikä rakkautta vaan sinulta puuttuu kaikki?

Sillä sedripuut Libanonissa pitää veisaaman Herralle kunniaa sen kautta että ne kasvoi sitä ja sen jälkeen kuin Herra heidät määräsi kasvamaan ja ei he omaansa tuottaneet. Koska siis hedelmä tulee ja vanhurskaus taivaasta Isältä Jumalalta niin minkä kaltainen teidän kristillisyyteenne ja uskonne on eli minkä perustuksen päällä se seisoisi ellei itse Jumalan sanan uskomisen päällä?

• Anonyymi00027

Onko kyyhkyinen lentänyt kotiinsa? Eikö hän koskaan enään palaa? Kuka tuo enään lehden vanhalle ja väsyneelle iloksi kun kyyhkynen jäi matkalle eikä enään palaa?

Onko vanhassa lehdessä enään iloa pitkäksi aikaa? Kuinka pitkään puusta irroitettu lehti pysyy tuoreena eikö se kohta lakaistu?

Sillä lehti on Jumalansana ja sen tuoreus on sen voima joka sen antoi nimittäin elävän Jumalan voima öljypuun Kristuksen* kautta.

Jos siis lehti on lakastunut ja kyyhkyinen jäänyt matkalle niin tuleeko enään uutta lehteä vai pitääkö odottaa itse öljypuuta?

• Anonyymi00028

Ettekö tiedä että päivät ovat jo täytetty ja elämme armon aikaa hiskiaan kuninkaan yli aikaa Jumalan armosta?

Että viimeinen valittu tekisi parannuksen?

Jumala odottaa lapsiansa palaavansa kotia.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ettekö tiedä että päivät ovat jo täytetty ja elämme armon aikaa hiskiaan kuninkaan yli aikaa Jumalan armosta?

Että viimeinen valittu tekisi parannuksen?

Jumala odottaa lapsiansa palaavansa kotia.

Jeesus itkee horebin vuorella lapsiansa.

• Anonyymi00033

Jeesus puhui lähimmäistään, että jokaisessa lähimmäisessä on Jeesus, että minkä te teette muille ihmisille, sen te teette Jeesukselle, Että milloin kävitte minua katsomassa kun olin sairas, milloin annoite ruokaa kun oli nälkä, milloin juomaa kun oli jano. Tietenkin vain veden jano.

Niin pitäisi toiimia ja jotkut menneet niin pitkälle tässä Jeesuksen seuraamisessa että yrittäneet kuolleita herättää. Niin Jeesus ei kuitenkaan sanonut, että milloin yrititte herättää minut kuolleista. Mutta silti kaunis ajatus siihen verrattuna että haluaa tappaa vääräuskoiset ja ilkeät ihmiset.

• Anonyymi00038

Säälittävä raukka se jeesus on loppujen lopuksi,ja minä en sitä paska jeesusta sääli koskaan,saakoon ansionsa mukaisen kohtelun.

• Jeesus kantoi ihmisen sairauden ristinpuulle, hänen opetus lapsen voi sairastus.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1982
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      172
      1925
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      392
      1822
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1258
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1133
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      990
    7. Unohdettu parannuksen kaste

Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?
      Kaste
      693
      935
    8. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      775
    9. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      708
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      51
      694
    Aihe