Iäisyydessä jäisi jumiin, loukkuun. Tulisi kyllästyminen.
Siihen on pelastus, palaaminen takaisin maan päälle. Jälleen syntyminen. ❤️❤️❤️😋
Iäisyys taivaassa on järjetön ajatus
8
96
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juupatijuu. Se jälleensyntymisoppi on intialaiseen hindujen uskontoon kuuluva harhaoppi, jolle ei mistään lähteestä tule vahvistusta. Hindut ovat vääristelleet uudestisyntymisen tarkoituksen, koska eivät edes halua oppia tuntemaan Isä Jumalan Poikaa Kristusta Jeesusta.
- Anonyymi00003
Hindut on maailman vanhin uskonto.
Juutalaisten kabbala opettaa jälleen syntymistä.
Jälleen syntyminen ja karma on luonnonlakeja.
- Anonyymi00002
Ei harhaoppisten mielestä ole helvettiäkään.
- Anonyymi00004
Ei ole, vaan elämä jatkuu ainkaikkisesti, jopa petoaja antikristusta piinataan iankaikisesti. https://www.youtube.com/watch?v=yli4yrONL4E
- Anonyymi00005
Eli - jossitellaan-----
Jos täällä oltaisiinkin elämässä, eikä kuolemaa olisi.
Homma pelaisi- eikä kukaan auo päätään- sinulle, ei pahata- ei ryöstä- käytä puolisoasi hyväksi- lapsesi on onnellisia ja terveys olisi IN.
Sitten kättesi töillä hoitasit puutarhaasi- nauttisit sen "hedelmistä"- siis se onnellisuusko sinulle olisi ongelma ja et haluaisi elää siinä.
No- nyt ensikesällä jos olet taas tämänpuoleisuudessa, jossa on riidat ja kinat, sekä kaikki Böö- on elämässä läsnä- menet uimaan, ja voimasi uupuisi-
luulen, että ainakin pyrit pelastautua- elämään ja mihin?
Elämänhalu ja paikkahan on eri- mutta kannanottosi on hieman outo.
Jopa vaivaiset vanhuksetkin- vammaiset nuoret jne. kaikkihan täällä haluavat ELÄÄ---
hokaatko?- Anonyymi00006
ja jatkan hieman.
aloittajalle.
Mielenkiitoisuutesi elämälle on rosoisuus- halu valtajakkaralla huitoa sinne ja tänne, sekä suussa pieni kielesi haluaa heittää tulta aikaan ... ja sitähän sinä haluat elää- mutta jos se olisi toisin. niin ikäänkuin elämästäsi puuttuisi SINUN elämänsuola- eikös vain?
Eli tämä palstan parranpärryytys on porukan elämää ja sitä halutaan, sekä senkaltainen on elämää ja tavoiteltavaa- eikä muu kiinnosta..... okei.... ymmärrän- aloittaja.
ts. särmää pitää olla ja se oma sielu- mielenmaisema luo elämän ja ajan.
- Anonyymi00007
Jumalan Sana ilmoittaa iäisyyden taivaassa.
- Anonyymi00008
Rakastava Jumala pelastaa ikuiselta elämältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393