Niin vahvaksi saumoista, ettei sitä saa, hajalle? Murenee vain, mutta ei irtoa levy liimauksista. Miten nuo oikein tehdään? Pitäisi saada osiin roskiin viemistä varten.
Miten lastulevy toimistokaappi saadaan tehtyä
9
97
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä ainakaan Ikealta kysy.
- Anonyymi00002
Ei ole Ikean kaappi vaan kunnon toimistokaappi, iso ja painava. Voisi pudottaa parvekkeelta ulos, hajoaisiko sittenkään?
- Anonyymi00003
Valele vedellä ja anna turvota.
- Anonyymi00004
Se onkin kunnollinen kaappi. Mutta onko noin uusavuttomia ihmisiä että eivät osaa vaikka sahata kaappia kappaleiksi?
- Anonyymi00005
Ei se siitä ole kiinni. Tule sahaamaan jos itse niin haluat!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei se siitä ole kiinni. Tule sahaamaan jos itse niin haluat!
Myy jollekin jos et raaski sahata hyvää kaappia.
- Anonyymi00007
Vasaralla ja voimalla. Muista suojalasit.
- Anonyymi00008
ei voi olla noin vaikeeta
- Anonyymi00009
Murenee kun irroitat ensin taustalevyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392