Pokrovskin taistelu lähenee loppuaan.

Anonyymi-ap

14

139

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Se meni Venäjälle, tuon nyt saattoi arvata. Ei ukroista ole sotimaan vaikka länsi antaa ja rahoittaa niille valmiiksi ladatun aseen kouraan.

• Anonyymi00005

Eihän motissa kauan kukaan jaksa hytistä ilman kunnollista huoltoa. Se nyt piti olla kaikkille aivan selvä heti alusta lähtien.

Sitähän ne ukrotkin syksyllä kiroili että sodanjohto ei antanut vetäytymiskäskyä ajoissa ja prikaatikaupalla sotilaita jäi johdon hölmön ramboilun takia mottiin.

Erikoisjoukot helikopterilla pelastamaan MY ASS!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eihän motissa kauan kukaan jaksa hytistä ilman kunnollista huoltoa. Se nyt piti olla kaikkille aivan selvä heti alusta lähtien.

Sitähän ne ukrotkin syksyllä kiroili että sodanjohto ei antanut vetäytymiskäskyä ajoissa ja prikaatikaupalla sotilaita jäi johdon hölmön ramboilun takia mottiin.

Erikoisjoukot helikopterilla pelastamaan MY ASS!

Ei ne uskalla, dronet on heti kimpussa. Parempi kun antautuvat, ainakin henki säästyy.

• Anonyymi00003

Russakka näkee kremlin unta.

• Anonyymi00004

Katos kun ei tämä maailma toimi niin että kaikki vaan unemoi, pidä se homma itselläsi, niin jaksat aina huomiseen.

• Anonyymi00006

Ja Nato Tiltu USKOO sekavassa MIELESSÄÄN.

• Anonyymi00008

Tuohan on ollut ja on valtaisa taistelu.

Miksi meillä tuosta vaietaan tyystin?

• Anonyymi00009

Russa haluaa levitää helvetinsä kaikkial tapposeremoniansa ja tuhoisuutensa

• Anonyymi00010

Nato Tiltun runoSUOLI on aika sekaisin pelosta?

• Anonyymi00011
      • Anonyymi00012

Kun nuo ukrot palautetaan ZelensKYYlle niin kylmäketju ei näillä säillä pääse katkeamaan. 😈

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kun nuo ukrot palautetaan ZelensKYYlle niin kylmäketju ei näillä säillä pääse katkeamaan. 😈

Elimet myyntiin, amerikkalaiset kerää voitot. Good deal sanovat.

• Anonyymi00014

Seuraava vankien vaihto tapahtuu taas joskus.
      Venäjä luovuttaa 25 000 ja Ukraina 23 sotavankia.

• Anonyymi00015

Vieläkö ukrot "pitää Pokrovsia hallussa"? 😆

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6072
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5450
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      97
      1952
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1728
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1563
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe