Tämä on Jeesuksen oma lupaus, jota eräs herjaaja jatkuvasti kiistää.
Mutta se ei ole läheskään ainoa kerta, kun hän on kiistänyt Jeesuksen opetukset eksytyksellään.
Jeesus Kristus lupasi näin omillensa:
” Sillä missä kaksi taikka kolme tulevat kokoon minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä.”
Matt 18:20
Jeesus Kristus on omiensa keskellä ja kanssa!
30
136
Vastaukset
- Anonyymi00001
”Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."
- Anonyymi00002
” Ty var två eller tre är församlade i mitt namn, där är jag mitt ibland dem."
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
” Ty var två eller tre är församlade i mitt namn, där är jag mitt ibland dem."
For where two or three are gathered together in my name, there am I in the midst of them.
- Anonyymi00004
Tsiisus. Luetko vanhaa testamenttia ollenkaan?
- Anonyymi00010
Luen. Eikö sinulle UT kelpaa?
- Anonyymi00005
Kyllä tuo Jeesuksen jae tarkoittaa aikaa hänen asumistaan maan päällä ja tulemista silloin hänen kanssaan kulkeneiden apostolien mukaan, kun kaksi tai kolme heistä sitä häneltä pyytää.
- Anonyymi00007
Jeesus meni taivaaseen ja tulee sieltä takaisin maan päälle vasta joskus tulevaisuudessa. Ei hiippaile täällä henkiolentona murhamiesten porukoissa.
Mark. 14:25
Totisesti minä sanon teille: minä en juo enää viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena Jumalan valtakunnassa."- Anonyymi00008
1. Piet. 3:22 hänen, joka on mennyt taivaaseen ja on Jumalan oikealla puolella;
Ap. t. 1:11
"Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän." - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
"Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."Matt. 24:26
Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko. - Anonyymi00011
Teuvo. Teet siis jälleen Jeesuksen lupauksen kohdallasi turhaksi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
"Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."Sinä et tosiaankaan ymmärrä, että Pyhä Henki on Jeesuksen sijainen ja HE OVAT YHTÄ?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sinä et tosiaankaan ymmärrä, että Pyhä Henki on Jeesuksen sijainen ja HE OVAT YHTÄ?
Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat Eri Persoonia, mutta ovat sitoutuneet samoihin Jumalan lakeihin ja käskyihin.
Ei ole erikseen mitään lievempiä "Pojan lakeja" tain "Hengen lakeja", kuten usein väärin opetetaan. - Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat Eri Persoonia, mutta ovat sitoutuneet samoihin Jumalan lakeihin ja käskyihin.
Ei ole erikseen mitään lievempiä "Pojan lakeja" tain "Hengen lakeja", kuten usein väärin opetetaan.Ei ole ei ole, ja kolmannen kerran, ei ole mitään eri lakeja. On yksi Jumala.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole ei ole, ja kolmannen kerran, ei ole mitään eri lakeja. On yksi Jumala.
Kyllä lait ovat voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti. Vasta sitten Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17] - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kyllä lait ovat voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti. Vasta sitten Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]Matt. 5:19
Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi.
Mutta sitä, JOKA NOUDATTAA LAKEJA ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. [5. Moos. 28:1; Jaak. 2:10]
- Anonyymi00013
Puheet Kristuksen kohtaamisista pitäisikin laittaa hälytyskellot soimaan.
Matt.24: 24 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin. - Anonyymi00015
Niitä henkiäkin riittää joka lähtöön. Eivät ne kaikki henki-ilmiöt ja oudot jutut ole mikään Pyhä Henki asialla.
1. Joh. 4:1
Te rakkaimmat! älkäät jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaat henget, josko he Jumalasta ovat; sillä monta väärää prophetaa ovat tulleet maailmaan. - Anonyymi00016
Jeesuksen nimen sanominen tai hokeminen ei tarkoita mitään oikean Jeesuksen paikallaoloa.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- Anonyymi00020
Taivaallisen Isän tahto EI OLE se, että valehtelet ( ”olen edesmennyt” ), että vääristelet Jumalan sanaa ja että herjaat apostoli Paavalia ja alkuseurakuntaa.
Mutta, ymmärrän sinun tehtäväsi. Sinä ainoastaan ärsyttelet ja provosoit ja yrität aikaansaada toraa ja riitaa.
Pyhä Henki murehtii sinua ja sinun tekojasi!
- Anonyymi00017
Kenellä on kasteessa synneistä pestyyn ja tyhjään sydämeen saatu oikea
Pyhä Henki, on kaikki se, mitä Pyhä Henki on ja edustaa. Ei vain jotain siivuja, murusia, armon rippeitä siitä.
Jumala ei jaa Henkeä mitalla.
Pyhä Henki pitää uskon yhteyttä ihan hiljaa Jumalan kanssa vaikka ihmisen nukkuessa.
Room. 8:26
Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.- Anonyymi00019
Usko ja hiljaisuus ovat oikean Pyhän Hengen ominaisuuksia, ei mikään meluaminen ja hilluminen.
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.
- Anonyymi00021
Paavali taisi etsiä sitä Jeesusta kolme vuotta ihan turhaan sieltä Arabian erämaasta. Vai piilotteliko sitten väärällä nimellä ettei joutuisi kiinni Stefanoksen murhasta?
Gal. 1:17
enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen.
Matt. 24:26
Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko. - Anonyymi00024
Kenenköhän omiensa. Itseriitoisten mukamas uskovaisten vaan heikojen vaikka huumehörhöjen auttamisen?
- Anonyymi00025
Häpeä jatkan . Omaako iteriitoisuuttasi?. JUMALA EI RAKASTA EIKÄ PALVELE EGOASI.🤷♀️
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Häpeä jatkan . Omaako iteriitoisuuttasi?. JUMALA EI RAKASTA EIKÄ PALVELE EGOASI.🤷♀️
Noin sen ajattelen olevan. Egon ei ole hyvä olla päällepäsmärinä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Noin sen ajattelen olevan. Egon ei ole hyvä olla päällepäsmärinä.
Näinpä lestoilla on helvetin suuri ego. Sieltä omalta valtaistuimelta on vaikea laskeutua alas lähimmäisen tasolle,oli se lähimmäinenmitä uskontoa oli tahi vaikka hänen mielestään ihnottava laitapuolen kulkija .🤷♀️
- Anonyymi00028
Jeesus ratsastaa aasilla.
Autot kielletään kun Jeesus palaa takaisin.- Anonyymi00029
Matt. 15:24
Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö".
- Anonyymi00030
Jeesus varoitti omia apostoleitaan hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä henkijeesuksista ja uusista julistajista, jotka ovat Juutalaisten uskon kimpussa.
Matt.24:24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin." - Anonyymi00031
Jeesus armahtaa syntiset, jotka Häneen turvaavat!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 27626387
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?472205- 1991576
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1411468- 281219
- 122988
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex84821Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien22798Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82776