Ei ne demarit vaan opi.
Baltzar , Al Tae , ahdistelijat ….
Voi voi
Kyllä me persut tää arvattiin
Suomen kansa häpeää ahdistelija demareita
31
179
Vastaukset
- Anonyymi00002
Meillä persuissa toimitaan aina reilusti.
- Anonyymi00024
Kuten esimerkiksi ano ja vornanen hakkarainen ryydmanni ja moni muu. Reiluja idiootteja.
- Anonyymi00003
Minä häpeän jokaista demaria heidän politiikkansa takia.
- Anonyymi00004
Baltzaar , kulttuurineuvos, Halosen ja Lipposen armosta, tosin nyt jo entinen kulttuurineuvos, se on sitä demukka-kulttuuria, vai mitä.
- Anonyymi00009
Tehdään reilummin ja ahdistellaan.
Terv Antti SDP - Anonyymi00027
Pervoklubin jäseniä.
- Anonyymi00005
Eikä häpee. Parempi tollanenkin kansanedustaja joka vaikka raiskailee kunhan hoitaa hommansa kuin sellainen joka ei raiskaa eikä tee mitään muutakaan.
Asia pohjalta noita pitää valita eikä sen mukaan tykkääkö. Jossain vitun fakebuukissa voi sitten kavereikseen valita joiitain josta tykkää. - Anonyymi00006
Samaa sakkia mamujen kanssa. Taitavat olla sielunkumppaneita.
- Anonyymi00007
Ei yllätä.
- Anonyymi00029
Demarit vihaavat rasistisesti suomalaisia.
- Anonyymi00008
Lipponen vei Suomen hyvin haitalliseen Euroon. Munaus.
- Anonyymi00010
Grande moka.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Grande moka.
Suurin mahdollinen.
- Anonyymi00025
Oliko Lipponen joku diktaattori vai miten se tapahtui?
- Anonyymi00030
Tarvittiin siihen muitakin kuin Lipponen.
- Anonyymi00011
Missä muuten luurailee al taee...?
- Anonyymi00021
Demut kutsuu sen 2027 vaaleihin, ei ne vaan opi.
- Anonyymi00026
Missä muuten luurailee riikka kun mitään ei kuulu?
- Anonyymi00012
Demarit ja mamut samaa sakkia.
- Anonyymi00014
Demareissa on paljon mamuja.
- Anonyymi00031
Kaikki persut eivät ole rasiteja mutta kaikki rasistit ovat persuja. Demareissa on mamujakin paljon, mutta persuissa ei niinkään. Mamukin tietää, mikä puolue on ihmisen puolella rasisteja vastaan.
- Anonyymi00016
Pahimmat tosiaan demareissa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/daa60686-e12b-4d0a-aae3-d200fd22abfe - Anonyymi00017
Oho!
- Anonyymi00018
- Anonyymi00019
SDP on Baltzarismin vallassa.
- Anonyymi00020
Demari kun pääsee kotipiiristään ihan kansanedustajaksi, niin se menee päästään ihan sekaisin. Vanha totuus pätee. Älä anna köyhälle liikaa rahaa äläkä tyhmälle valtaa
- Anonyymi00022
Halveksuttavaa toimintaa demareilta ja vastuunpakoilu vaan jatkuu. Keksitään kaikenlaisia tekosyitä ,syyllistetään täysin ulkopuolisia ja toivotaan vakavan asian pikkuhiljaa unohtuvan ja kaikki on taas hyvin. Se on sitä demarikulttuuria.
- Anonyymi00023
Häpeisitte demarit,vaikka tuskin osaatte.
- Anonyymi00028
Aikamoinen mainehaitta. Onkohan jo ulkomailla uutisoitu kovasti.
- Anonyymi00032
Ei ulkomailla. Siellä ihmetellään vieläkin, kuinka Suomeen muodostettiin viime vaalien jälkeen ensimmäinen fasistinen hallitus 90 vuoteen.
- Anonyymi00033
Vienti kärsii.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896072KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475450Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852971952Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071728- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181563seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423