kuulemma ukrainan jälleenrakentamis hintalapuksi tulee 800 miljardia, eu ja jenkit yrittävät saada julkista sekä yksityistä rahoitusta. nato fanit osallistumaan pottiin. Kyllä muutama kymmen tuhatta likenee auttamaan ukrainaa, parikin tonnia riittää jollei kymmeniä tuhansia ole.
nyt on nato faneilla mahdollisuus osallistua
29
335
Vastaukset
- Anonyymi00001
zelehän ei tietenkään osallistu niillä miljardeilla mitä on ulkomaisilla tileillä, mutta nato fani saa kunnian
- Anonyymi00002
Aloittaja ja kommentoija ovat Putlerin trolleja.
- Anonyymi00004
Tottahan tuo on.
800 miljardia on hintalappu ja se on virallisesti tiedotettu. - Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tottahan tuo on.
800 miljardia on hintalappu ja se on virallisesti tiedotettu.Yllättävän pieni summa tuo. Hyvin vähän materiaalista vahinkoa Venäjä saanut sitten aikaan. Kuinka paljon tulee maksamaan Venäjän jälleenrakentaminen? Venäläisethän ovat umpihulluja. On kallonkutistajille töitä siellä.
- Anonyymi00003
Minä olen saanut oijottua vanhoja nauloja jo kuusi kiloa,lisäksi olen putsannut betonista jo kuusikymmentä metriä vanhaa lautaa.Vanhoista lautasahoista joita on kuusi kappaletta olen harjannut ruosteet pois,lisäksi olen peruskorjannut kuusi vasaraa.Nämä kaikki lahjoitan ukrainaan vietäväksi.Yritän saada nämä ukrainalaisten paluu kuormaan kun ne perävalot vilkkuen poistuvat suomen notkuvien lihapöytien äärestä.
- Anonyymi00005
Onneksi venäjän seuraajaa ei tarvitse jälleenrakentaa 1800 luvun viemäröinti kelpaa ja neuvostoaikainen infra on ihan ok .
Ryzzä se ei paljon kaipaa 1990 luvullakin vain ruokaa ,rätei ja lumppui sekä itkun kera jos hetken saisi tuntea olevansa vapaa ihminen - Anonyymi00006
Venäjä se pannaan maksamaan.
Ja jos Venäjä jatkaa Ukrainan alueiden miehittämistä, sen vastuulla on myös korjata ne.- Anonyymi00007
Näin piku pulter makselee teoistaan hirveän hinnann
- Anonyymi00008
Hah hah, russofobit elävät unelmissaan mutta Venäjä voittaa!
- Anonyymi00010
Venäjän kuuluisi maksaa perusteettoman hyökkäilynsä kulut. Ihmisishenkiä eivät voi kuitenkaan korvata. 😭
- Anonyymi00011
Venäjää rupee nälkäkuolemat kourimaan ja muut kauheudet, vankilat ovat tyhjätynä vielä rintaman kautten näitten sekaan NÄMÄ RINTAMILLA RAAKUUTENSA HAKENEET VIELÄ LISÄNÄ
HIRVEEYTTÄ OOTELLEN - Anonyymi00012
Venäjän hallitsemat alueet tarvitsevat yli 90 % tarkoitukseen käytettävistä rahoista.
- Anonyymi00013
Nyt Nato Tiltut ALL IN!
- Anonyymi00014
Nato tiltu ei anna lanttiakaan sossurahoistaan, mutta huutaa veronmaksajia hoitamaan homman velkarahalla
- Anonyymi00018
Noh Nato Tiltut!
Lyökää säästönne ja kuukausipalkkanne ALL IN Ukrainan korruptioon!- Anonyymi00023
Ottakoot pikavippejä.
- Anonyymi00026
Ei Ukrainassa mitään ”jälleenrakenneta”. ENNEN KUIN SOTA LOPPUU!
JA TAPA, MITEN SOTA PÄÄTTYY, RATKAISEE SEN, KETKÄ JÄLLEENRAKENTAA PAIKAN PÄÄLLÄ!
EI LÄNSI ”JÄLLEENRAKENNA” MITÄÄN VENÄJÄN HALTUUN PÄÄTYVÄÄ! - Anonyymi00027
TOKI SUOMI TUKEE UKRAINAN ULJASTA PUOLUSTUSTAISTELUA HYÖKKÄÄVÄÄ RAAKAA VEWNÄJÄN NAZI-ARMEIJAA VASTAAN! SOTA ON JATKUNUT JO PIAN NELJÄ VUOTTA!
- Anonyymi00024
Onneksi venäjää ei tarvitse jälleenrakentaa se pärjää hyvin sillä 1800 luvulla tsaarin aikaan rakennetulla infralla kuten tähänkin asti
Nato tiltu eroaa reservistä ja kuvittelee sen merkitsevän jotain.
Nato tiltu vastustaa NATOa ja toistaa Venäjän propagandaa (PROPAKANTA) ymmärtämättä, että kaivaa itse maata jalkojensa alta.
Tällaisia nämä koulujakäymättömät nato tiltut ovat.- Anonyymi00029
Kenelle oikein luulet kirjoittavasi? Eikö liene selvää, että Nato Tiltu kannattaa Natoa eikä eroa reservistä?
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kenelle oikein luulet kirjoittavasi? Eikö liene selvää, että Nato Tiltu kannattaa Natoa eikä eroa reservistä?
Minä taas olen ymmärtänyt nato tiltujen olevan venäläisiä propagandisteja jotka nimenomaan VASTUSTAVAT natoa.
törkyturpa kirjoitti:
Minä taas olen ymmärtänyt nato tiltujen olevan venäläisiä propagandisteja jotka nimenomaan VASTUSTAVAT natoa.
Juuri niin. Olet oikeassa.
- Anonyymi00028
Russakka maksaa mitä hajotti. Olisi kannattanut NaZi putlerin miettiä kahdesti.
- Anonyymi00030
Pääasia, että kaikki kansainvälinen kauppa ja yhteistyö sekä rakentaminen tapahtuu seuraavan 100 vuoden ajan Ukrainan eikä Venäjän kanssa.
- Anonyymi00031
nato hörhät menkää sinne sotimaan ja töihin -- mutta meidän muiden rahoja älkää kuvitelko saavanne sota peliinne...
- Anonyymi00032
Joo luulenpa että Suomi muun länsimaisen maailman tavoin rakentaa Eurooppaa tiltut tietysti elävät venä/pohjoiskorean arvomaailmaa todeksi itselleen joten jokaiselle sitä mitä ansaitsee.
Toivon että Suomi ja muut länsimaat eivät ainakaan harhaudu 1990 luvun tapaan missään kohtaa hunamitaarisiin aputoimiin venäjälle viemään ruokaa lumppuja ja muuta kehitysmaan asukeille . - Anonyymi00033
SINÄ OLET VENÄLÄINEN TROLLI VAILLA SANAVALTAA SUOMESSA!
Itsenäinen Suomi näkee hyväksi tukea kaikin tavoin Ukrainan uljasta puolustustaistelua raakaa Nazi-hyökkääjää vastaan!
- Anonyymi00034
JÄLLEENRAKENNUKSESTA ON TURHA EDES KESKUSTELLA ENNEN KUIN SOTA LOPPUU!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533