nyt on nato faneilla mahdollisuus osallistua

Anonyymi-ap

kuulemma ukrainan jälleenrakentamis hintalapuksi tulee 800 miljardia, eu ja jenkit yrittävät saada julkista sekä yksityistä rahoitusta. nato fanit osallistumaan pottiin. Kyllä muutama kymmen tuhatta likenee auttamaan ukrainaa, parikin tonnia riittää jollei kymmeniä tuhansia ole.

29

342

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

zelehän ei tietenkään osallistu niillä miljardeilla mitä on ulkomaisilla tileillä, mutta nato fani saa kunnian

• Anonyymi00002

Aloittaja ja kommentoija ovat Putlerin trolleja.

• Anonyymi00004

Tottahan tuo on.

800 miljardia on hintalappu ja se on virallisesti tiedotettu.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tottahan tuo on.

800 miljardia on hintalappu ja se on virallisesti tiedotettu.

Yllättävän pieni summa tuo. Hyvin vähän materiaalista vahinkoa Venäjä saanut sitten aikaan. Kuinka paljon tulee maksamaan Venäjän jälleenrakentaminen? Venäläisethän ovat umpihulluja. On kallonkutistajille töitä siellä.

• Anonyymi00003

Minä olen saanut oijottua vanhoja nauloja jo kuusi kiloa,lisäksi olen putsannut betonista jo kuusikymmentä metriä vanhaa lautaa.Vanhoista lautasahoista joita on kuusi kappaletta olen harjannut ruosteet pois,lisäksi olen peruskorjannut kuusi vasaraa.Nämä kaikki lahjoitan ukrainaan vietäväksi.Yritän saada nämä ukrainalaisten paluu kuormaan kun ne perävalot vilkkuen poistuvat suomen notkuvien lihapöytien äärestä.

• Anonyymi00005

Onneksi venäjän seuraajaa ei tarvitse jälleenrakentaa 1800 luvun viemäröinti kelpaa ja neuvostoaikainen infra on ihan ok .

Ryzzä se ei paljon kaipaa 1990 luvullakin vain ruokaa ,rätei ja lumppui sekä itkun kera jos hetken saisi tuntea olevansa vapaa ihminen

• Anonyymi00006

Venäjä se pannaan maksamaan.

Ja jos Venäjä jatkaa Ukrainan alueiden miehittämistä, sen vastuulla on myös korjata ne.

• Anonyymi00007

Näin piku pulter makselee teoistaan hirveän hinnann

• Anonyymi00008

Hah hah, russofobit elävät unelmissaan mutta Venäjä voittaa!

• Anonyymi00010

Venäjän kuuluisi maksaa perusteettoman hyökkäilynsä kulut. Ihmisishenkiä eivät voi kuitenkaan korvata. 😭

• Anonyymi00011

Venäjää rupee nälkäkuolemat kourimaan ja muut kauheudet, vankilat ovat tyhjätynä vielä rintaman kautten näitten sekaan NÄMÄ RINTAMILLA RAAKUUTENSA HAKENEET VIELÄ LISÄNÄ

HIRVEEYTTÄ OOTELLEN

• Anonyymi00012

Venäjän hallitsemat alueet tarvitsevat yli 90 % tarkoitukseen käytettävistä rahoista.

• Anonyymi00013

Nyt Nato Tiltut ALL IN!

• Anonyymi00014

Nato tiltu ei anna lanttiakaan sossurahoistaan, mutta huutaa veronmaksajia hoitamaan homman velkarahalla

• Anonyymi00018

Noh Nato Tiltut!

Lyökää säästönne ja kuukausipalkkanne ALL IN Ukrainan korruptioon!

• Anonyymi00023

Ottakoot pikavippejä.

• Anonyymi00026

Ei Ukrainassa mitään ”jälleenrakenneta”. ENNEN KUIN SOTA LOPPUU!

JA TAPA, MITEN SOTA PÄÄTTYY, RATKAISEE SEN, KETKÄ JÄLLEENRAKENTAA PAIKAN PÄÄLLÄ!

EI LÄNSI ”JÄLLEENRAKENNA” MITÄÄN VENÄJÄN HALTUUN PÄÄTYVÄÄ!

• Anonyymi00027

TOKI SUOMI TUKEE UKRAINAN ULJASTA PUOLUSTUSTAISTELUA HYÖKKÄÄVÄÄ RAAKAA VEWNÄJÄN NAZI-ARMEIJAA VASTAAN! SOTA ON JATKUNUT JO PIAN NELJÄ VUOTTA!

• Anonyymi00024

Onneksi venäjää ei tarvitse jälleenrakentaa se pärjää hyvin sillä 1800 luvulla tsaarin aikaan rakennetulla infralla kuten tähänkin asti

• Nato tiltu eroaa reservistä ja kuvittelee sen merkitsevän jotain.

Nato tiltu vastustaa NATOa ja toistaa Venäjän propagandaa (PROPAKANTA) ymmärtämättä, että kaivaa itse maata jalkojensa alta.

Tällaisia nämä koulujakäymättömät nato tiltut ovat.

• Anonyymi00029

Kenelle oikein luulet kirjoittavasi? Eikö liene selvää, että Nato Tiltu kannattaa Natoa eikä eroa reservistä?

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Kenelle oikein luulet kirjoittavasi? Eikö liene selvää, että Nato Tiltu kannattaa Natoa eikä eroa reservistä?

Minä taas olen ymmärtänyt nato tiltujen olevan venäläisiä propagandisteja jotka nimenomaan VASTUSTAVAT natoa.

• törkyturpa kirjoitti:

Minä taas olen ymmärtänyt nato tiltujen olevan venäläisiä propagandisteja jotka nimenomaan VASTUSTAVAT natoa.

Juuri niin. Olet oikeassa.

• Anonyymi00028

Russakka maksaa mitä hajotti. Olisi kannattanut NaZi putlerin miettiä kahdesti.

• Anonyymi00030

Pääasia, että kaikki kansainvälinen kauppa ja yhteistyö sekä rakentaminen tapahtuu seuraavan 100 vuoden ajan Ukrainan eikä Venäjän kanssa.

• Anonyymi00031

nato hörhät menkää sinne sotimaan ja töihin -- mutta meidän muiden rahoja älkää kuvitelko saavanne sota peliinne...

• Anonyymi00032

Joo luulenpa että Suomi muun länsimaisen maailman tavoin rakentaa Eurooppaa tiltut tietysti elävät venä/pohjoiskorean arvomaailmaa todeksi itselleen joten jokaiselle sitä mitä ansaitsee.

Toivon että Suomi ja muut länsimaat eivät ainakaan harhaudu 1990 luvun tapaan missään kohtaa hunamitaarisiin aputoimiin venäjälle viemään ruokaa lumppuja ja muuta kehitysmaan asukeille .

• Anonyymi00033

SINÄ OLET VENÄLÄINEN TROLLI VAILLA SANAVALTAA SUOMESSA!

Itsenäinen Suomi näkee hyväksi tukea kaikin tavoin Ukrainan uljasta puolustustaistelua raakaa Nazi-hyökkääjää vastaan!

• Anonyymi00034

JÄLLEENRAKENNUKSESTA ON TURHA EDES KESKUSTELLA ENNEN KUIN SOTA LOPPUU!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 129
      1531
    2. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      108
      1436
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      149
      1365
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      247
      1252
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1106
    6. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      19
      1096
    7. 74
      1082
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      84
      931
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      43
      786
    10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      66
      744
    11. Suolahden ostokeskus

Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.
      Äänekoski
      52
      700
    12. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      686
    13. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      103
      669
    14. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      43
      659
    15. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      36
      625
    16. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      618
    17. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      103
      597
    18. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      579
    19. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      579
    20. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      569
    Aihe