En ole ennen moisesta kuullutkaan mutta somea ei ole näkljään päivittänyt pariin vuoteen ja nettisivutkaan ei ole käytössä.
Kiva nyt tietää että tuollainenkin olisi ollut kun sitä ei ole mainostettu koskaan missään:
https://www.ilkkapohjalainen.fi/matkustajakoti-evakko-lopettaa-seinajoella-yrittaj/12498915
Matkustajakoti Evakko lopettaa
7
299
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on harmi kun tuollaiset pienet majoittajat ym. motellit lopettaa ne on monen paikkakunan todellinen helmi
- Anonyymi00002
Löysin netistä joku aika sitten etsiessäni majoitusta Seinäjoelta.
Oli täällä Evakossa mielestäni liian kovat hinnat matkustajakodiksi.
Varmaan kiva paikka lähellä keskustaa kuitenkin.- Anonyymi00005
Vanhat huonot SPR: n kirppikseltä ostetut sänkyt joissa ei saanut nukuttua.
- Anonyymi00003
Seinöjoella asun enkä ole kuullutkaan tuosta mitään.
- Anonyymi00004
On ollut jo kymmeniä vuosia sitten samalla kadulla, nimenä vaan joku muu tai pelkkä matkustajakoti
- Anonyymi00006
Mamut on loppuneet, niin ei ole käyttöä ja romaanit ampuneet omansa joten ei ole niillekkään käyttöä.
- Anonyymi00008
Ei kumma jos on vaikea nukkua sänkyssä, sillä siinä on neljä jalgaa oven välissä
https://youtu.be/Y6g3EKvXhLU
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1882260Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32089Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3161836- 931597
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821468Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996