Ei ole. Jumala on lähinnä tämänpuoleisen hierarkian peilaus tuonpuoleiseen.
Kuvittelepa uskonto, jossa on luova Jumala ja kaikki muu kuviteltavissa oleva, mutta joka opettaa ihmisen sielun taipaleen päättyvän yksilön biologiseen kuolemaan. Hups.
Tärkein asia uskonnoissa on rinnakkaisen todellisuuden olemassaolo, joka mahdollistaa sielun elämän jatkumisen kuoleman jälkeen.
Ja menestyksekkäimmiksi uskonnoista ovat nousseet kristinusko ja islam, jotka röyhkeästi lupaavat kuoleman jälkeisen elämän.
ET
Onko Jumala tärkein asia uskonnoissa?
3
129
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tärkeintä on tietenkin MINÄ.
Se, että MINÄ olen ikuinen Jumalan kuva.
Se, että MINÄ olen oikeassa ja tiedän nämä henkimaailman asiat TÄYSIN OIKEIN, vaikka en osaa mitenkään perustella.
Sekin on tärkeää, että koksa MINULLA on oikea uskon, niin MINÄ olen parempi ihminen kuin kaikki ateistit ja vääräuskoiset.
Ai, niin ja sitten on tämä nöyryys... uskonto kun tekee niin nöyräksi. - Anonyymi00002
Ihmistekoista Hiuhaata!!!
- Anonyymi00003
Rinnakkais radio oli historiassa.
Ei ollut kanavia taajuuksilla niinkuin
On tänään eli sama ilmiö paitsi että
Sama todellisuus. Ihmiset lihassaan.
Nyt henkimaailma tutkitaan tosin
pseudotieteellisesti eli tiede ei tule
yksityisten tutkimuksia vahvistamaan
Joka on yleisen edun vuoksi okei.
Aikoinaan Nikola Teslan keksintöjä
takavarikoitiin juuri samasta syystå
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658