Ettekö pysty parempaan, haittamaahanmuutto

Anonyymi-ap

Niin pettynyt, pettynyt, pettynyt. Haittamaahanmuuttoon.
Tämäkö oli se tulos, jonka odotuksin Suomeen vastaanotettiin lähinnä islamisteja ja muuta haitallista maahanmuuttoa. Tätäkö oli kaikki nöyryys ja sopeutuminen ja integroituminen, kun paetaan mukamas "sotaa", mutta rakennetaan ihan samanlaista varjoyhteiskuntaa Suomeen ?
Tämän porukan on lähdettävä Suomesta ! On kyse oman kansan turvallisuudesta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8c4c3695-edc5-4f1d-a9b7-724a7b291612

10

131

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja Merkelin aikainen sensuuri rikkoi mahdollisuudet edes puuttua tähän epäonnistuneeseen politiikkaan heti alkumetreillä, nyt sitten kärvistellään. Lisäksi suurin osa islamisteista on lähinnä siittäjiä, ei huoltajia. Joten patriarkaalisen kaavutetun yh-kotimamman "opetukset" ei ainakaan edistä integraatiota.

• Anonyymi00002

totta kai ne kuljettaa huumeita taxeilla , mutta kuinka moni ennen taxiuudistusta kuljetti huumeita 🤣🤣🤣

demareille kaikki mikä näyttää fantsulta on hienoa , ovat kuin uskovaiset noi demarit 🤔

• Anonyymi00003

Tai raiskasi asiakkaitaan…
        Näin ne taksitkin ”kansaenvälistyy” ALLAAAAAHIN oikeuttamina…

• Anonyymi00005

Totuutta ei saa sanoa

• Anonyymi00010

ei siinä sanottukaan etnisyyttä !!! olivat somaleja

• Anonyymi00006

eikä ketään saa karkoittaa

• Anonyymi00007

Muodikaat, trendikkäät uskomus-Harhat ja lapselliset uskomukset, ne tuhoaa Suomen. Kaikin tavoin.
      Käytännössä Voimme todeta tuloksen, esim ;
      taxi raiskaus Suomen, lasten joukko-raiskaus Suomen, yli velka Suomen, jne jne.
      Suomessa on laho, osaamaton poliittinen hallinto. Puolueissa ei ole osaamista...
      Siksi Suomi on niin monissa ongelmissa.
      On eletty kuvitelma-, harha-, hölmöläis- politiikassa liian kauan !!

• Anonyymi00008

Ei kehitys jären omaava voi käsittää miksi normi elämää eläisi

Siksi ei noeta selkäsä taakse piä päästää.

• Anonyymi00009

Pääasia että islamisaatio jatkuu SUOMESSA, niin kauan ettei sitä enää kyetä pysäyttämään…

• Anonyymi00011

eikö abdiqadir hussein opettanut ettei näitä saa päästää suomeen !!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      336
      5351
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2707
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1885
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1581
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1543
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1464
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe