Niin pettynyt, pettynyt, pettynyt. Haittamaahanmuuttoon.
Tämäkö oli se tulos, jonka odotuksin Suomeen vastaanotettiin lähinnä islamisteja ja muuta haitallista maahanmuuttoa. Tätäkö oli kaikki nöyryys ja sopeutuminen ja integroituminen, kun paetaan mukamas "sotaa", mutta rakennetaan ihan samanlaista varjoyhteiskuntaa Suomeen ?
Tämän porukan on lähdettävä Suomesta ! On kyse oman kansan turvallisuudesta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8c4c3695-edc5-4f1d-a9b7-724a7b291612
Ettekö pysty parempaan, haittamaahanmuutto
10
131
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja Merkelin aikainen sensuuri rikkoi mahdollisuudet edes puuttua tähän epäonnistuneeseen politiikkaan heti alkumetreillä, nyt sitten kärvistellään. Lisäksi suurin osa islamisteista on lähinnä siittäjiä, ei huoltajia. Joten patriarkaalisen kaavutetun yh-kotimamman "opetukset" ei ainakaan edistä integraatiota.
- Anonyymi00002
totta kai ne kuljettaa huumeita taxeilla , mutta kuinka moni ennen taxiuudistusta kuljetti huumeita 🤣🤣🤣
demareille kaikki mikä näyttää fantsulta on hienoa , ovat kuin uskovaiset noi demarit 🤔- Anonyymi00003
Tai raiskasi asiakkaitaan…
Näin ne taksitkin ”kansaenvälistyy” ALLAAAAAHIN oikeuttamina…
- Anonyymi00005
Totuutta ei saa sanoa
- Anonyymi00010
ei siinä sanottukaan etnisyyttä !!! olivat somaleja
- Anonyymi00006
eikä ketään saa karkoittaa
- Anonyymi00007
Muodikaat, trendikkäät uskomus-Harhat ja lapselliset uskomukset, ne tuhoaa Suomen. Kaikin tavoin.
Käytännössä Voimme todeta tuloksen, esim ;
taxi raiskaus Suomen, lasten joukko-raiskaus Suomen, yli velka Suomen, jne jne.
Suomessa on laho, osaamaton poliittinen hallinto. Puolueissa ei ole osaamista...
Siksi Suomi on niin monissa ongelmissa.
On eletty kuvitelma-, harha-, hölmöläis- politiikassa liian kauan !! - Anonyymi00008
Ei kehitys jären omaava voi käsittää miksi normi elämää eläisi
Siksi ei noeta selkäsä taakse piä päästää. - Anonyymi00009
Pääasia että islamisaatio jatkuu SUOMESSA, niin kauan ettei sitä enää kyetä pysäyttämään…
- Anonyymi00011
eikö abdiqadir hussein opettanut ettei näitä saa päästää suomeen !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413