Helluntailaiset uskovat että Jumala valitsi heidät. Se on ehotonta lahkototuutta.
Helluntailaiset uskovat että Jumala valitsi helluntaiseurakunnan ylöstempaukseen.
Helluntailainen pelastusvarmuus usko.
Tämä on vaarallinen eksyttävä amerikkalainen uususkonnollinen harhaoppi.
Temppu rahastamiseen ja sielun myymiseen.
Samaa opettavat myös muissakin uususkonolliissa ja uudestikastavissa lahkoissa.
Väkevää korvausoppia ?
19
127
Vastaukset
- Anonyymi00001
Puhujat kertovat nähneensä unia ja saaneet profetioita helluntailaisten ylötempauksista.
"Jumala puhui ja ilmestyi minulle" prriaatteella.- Anonyymi00019
Helluntailaisuuspalstan sisältö täyttää rikoksen tunnusmerkit, kiihottamisen kansanryhmää vastaan. Palstalla Jeesuksen seuraajia ja helluntailaisia panetellaan ja heistä kerrotaan halventavia tarinoita ja heistä kirjoitetaan törkeitä ja ilmiselviä valheita.
- Anonyymi00002
Millä lihaksilla ja missä hengessä hellarit kalastavat lahkoonsa jäseniä ?
.... syvä hiljaisuus.
Miksi kalastavat ?
....saadakseen lisää rahaa. - Anonyymi00003
Tällaiset ihmiset kuuluisivat suljetulle osastolle hoitoon.
- Anonyymi00009
Pakkovauvakastettujen pakkomielle on herjata helluntailaisia.
Vai onko se sakramentti?
- Anonyymi00004
• Toinen henki
• Toinen usko
• Toinen jeesus
• Toinen helluntai.
>>> § Totuutta ei kestetä - Anonyymi00005
"Helluntailaisuus" on huijausta.
- Anonyymi00006
Helluntailaisuus = lustetta = ekytystä.
Eksytys = oikea + väärää - Anonyymi00007
Trolli. Luterilainen valehtelija.
- Anonyymi00008
Todista. Pelkästään sinun valheesi eivät todista mitään.
- Anonyymi00010
Pakkovauvskasteen seurauksia saamme seurata joka päivä!
- Anonyymi00013
Ota mieliala lääkkeesi ja tuskin helluntipastorisi parantamisen armolahjt toimivat.
Olet itse todiste siitä.
Pastorien kasvatuksen ulostus.
- Anonyymi00011
Helluntailaisuus on pinnallista ja tunteellista.
Henkien pumppauksella kokoukset aloitetaan.
Helluntailaisuus edustaa noituutta ja laittomuutta sekä vihaa evankeelisia kohtaan.
Kovia noitumaan luterilaisia.
Jehovatkin fiksumpia. - Anonyymi00012
Eiköhän ajatus ole yleistä joka lahkossa?
Ei kai sitä oman johtajan Jumalaa rukoilis, jos uskois että Jumala pelastaa vain muut: jehovat, babtistit, katoliset, ortodoksit, adventistit, lestadiolaiset, luterilaiset, kveekarit tai metodistit. Ja juutalaisten Jumala pelastaa vain Israelissa asuvat. - Anonyymi00014
Room 8 : 16
Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että olemme Jumalan lapsia. - Anonyymi00015
Jokainen, verellä pesty Jumalan lapsi pääsee ylöstempaukseen.
- Anonyymi00016
Tämä verellä pesu on sairain juttu mitä voi olla olemassa. Jumala armahtaa. Missähän vaiheessa se verellä pesu tapahtuu? Missä siellä Raamatussa mainitaan verellä pesusta. Eikös se ole Pyhä Henki mikä laskeutuu ihmiseen. Kuvittele itsesi jonkin verisuihkun alle ja olet pelastettu, se on suurinta eksytystä mitä voi olla maan päällä. Semmoinen oppi ei voi olla Jumalasta se on Jumalan pilkkaa.
- Anonyymi00017
Miksi kannatta myydä helluntailaisuudelle sielunsa ?
Mite sielun antminen tapahtuu ?
Sekin varmaan mksaa jotakin. - Anonyymi00018
Juupatijuu. Se Jumalan valitseminen juontaa juurensa tästä Raamattuun Kirjoitetusta Totuudesta. Joh. 15:16: "Te ette valinnet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi; että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi."
Tämän sanan perusteella Isä Jumala valitsee hänen Poikaansa Kristukseen Jeesukseen uskovan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3534112Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1303652Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92371Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei82200Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1471835- 1181769
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181748Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241379Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1481030Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79915