Zoon johto oli täysin aivoton ,muuta eivät osanneet kuin palkkansa nostaa.
Väliahon ja Sivosen avuttomuus tuli kalliiksi.
https://yle.fi/a/74-20204243
Ähtärissä ei osaamista, Jämsässä osataan.
14
518
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuo uusi eläinpuistoon perustettava yritys haisee ja isosti ry hoitaa eläimet ja kiinteistöt avustus rahoilla ja ketkut myy liput alueelle ja käärii rahat taskuun.Toivottavasti sahimäki pitää huolen ettei kaupunki rahoita tuota uutta koijausta.
- Anonyymi00002
Siponen ja Merikäärme kuorii kermat !
- Anonyymi00004
On kyllä suuri virhe jos tuo yritys perustetaan. Mikään ei tule muuttumaan. Samoja virheitä toistetaan edelleen. Mieluummin zoo nurin jos tuo porukka sitä johtamaan on ainoa vaihtoehto.
- Anonyymi00003
Aina on itketty siitä että Ähtäri on niin sivussa. No ei ne kaikki muutkaan matkailukohteet sijaitse moottoritien varrella ja silti riittää kävijöitä. Ei vain haluttu myöntää että markkinointi ja muu kehittäminen on ollut ala-arvoista.
- Anonyymi00007
Niin se on, että vierestä viedään. Osaava ottaa! Niitä samoja elukoita, ei pandoja, tullaan Saksasta asti katsomaan, kymmenin bussein, tuohon melkein naapuriin!
https://yle.fi/a/74-20188496
- Anonyymi00005
Tämä uusi yhdistys on erittäin hyvä asia.katsokaas miten apulaishenkilö on jo syyttelemässä primetimessä jutilaakin joistain asioista.ei ole äijä ihan kartalla maailman menosta 😄
- Anonyymi00006
Tampereen Jutila etsii rahoilleen kohteita, tottahan toki hän on kiinnostunut Ähtärin tuottoisesta kepun bisneksestä. Jutilla on jo ravintola jäähallissa.
- Anonyymi00008
Kylläpäs taas on asiantuntevaa kirjoittelua 4000 kävijää on yhtä kuin 1-2 päivän kävijämäärät Eläinpuistossa. Yrittäkää nyt laittaa mittasuhteet oikeisiin raameihin 😂 Uskooko joku näitä tänne kirjoittelevia🤣
- Anonyymi00009
Eikös pitäis ruveta jo kannattammaankin, jos päivässä käy tuo 4000 maksavaa asiakasta?
- Anonyymi00011
Varaappas nyt aika psykiatriselta osastolta, jos kuvittelet että Ähtärin eläinpuistossa on käynyt päivittäin 4000 maksavaa asiakasta, etkö tiedä että rläinpuistoyhtiö meni jo konkurssiin?
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Varaappas nyt aika psykiatriselta osastolta, jos kuvittelet että Ähtärin eläinpuistossa on käynyt päivittäin 4000 maksavaa asiakasta, etkö tiedä että rläinpuistoyhtiö meni jo konkurssiin?
Mitenkä se voi konkurssiin mennä, jos päivittäin käy 4000 maksavaa asiakasta, kute edellä kerrotaan?
- Anonyymi00010
Mesikämmenen kaltaisia, ikäisiään "korpihotelleja" puretaan ympäri maata. Aika on mennyt näistä ohi, asia on viimein hyväksyttävä myös Ähtärissä.
https://yle.fi/a/74-20204296- Anonyymi00012
Kyllä oli uutinen oiottu. Siinähän nimenoman rakennetaan uusi ja nykyaikainen vanhan tilalle.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä oli uutinen oiottu. Siinähän nimenoman rakennetaan uusi ja nykyaikainen vanhan tilalle.
Juu. Mutta siellä onkin turisteja, täällä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392