Jatkuvasti homovastaisia aloituksia.
Jälleen syntymiseen uskovana uskon että jos tuomitsee sukupuolivähemmistöt niin syntyy itse tähän ko ryhmään kuuluvaksi. Ja sitten häntä pilkataan.
Homofobia uskovaisilla
29
178
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tuollaista minäkin olen ajatellut. Parempi olisi jättää Jumalan luomat ihmiset tuomitsematta koska siinä samalla tuomitsee Jumalan.
Minua homot eivät haittaa, eivätkä mieltäni kiusaa vähääkään.
Taitavat olla itse puoliksiksi homoja ne homojen haukkujat aitolaiset. Aitolaiset transut, Eikös heitä transuiksi kutsuta jotka ovat puoliksi heteroja ja puoliksi homoja. aito_lainen epämääräinen seksuaalisuudeltaan... Am I a man or am I a woman, itkee hän itsekseen täällä roikkuessaan ja kaltaisiaan haukkuessaan.- Anonyymi00005UUSI
On yhdentekevää mikä on homouden tuomitsijan suuntaus. Tärkeintä on, onko se totta mitä hän sanoo. Kyllä homous on synti. Siitä ei ole epäilystäkään. Pitäisi jo sinunkin seurata aikaasi ja tulla vuoteen 2026.
- Anonyymi00006UUSI
Ajattele sitten lisää.
Pinnistele oikein.
Jos hyvin käy, lopetat turhan hölinän ja ehkä hahmotat eron ihmisen ja tekojen välillä, sekä synnin ja Jumalan välillä.
Tai sitten et hahmota mitään ja jatkat korvasyyhyistäsi julistelua. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
On yhdentekevää mikä on homouden tuomitsijan suuntaus. Tärkeintä on, onko se totta mitä hän sanoo. Kyllä homous on synti. Siitä ei ole epäilystäkään. Pitäisi jo sinunkin seurata aikaasi ja tulla vuoteen 2026.
Vähintäänkin homoseksuaalisten ajatusten, tekojen itse valittu toteuttaminen on synti riippumatta siitä minkä verran sellaiseen on taipumusta. Kun sellaiseen ohjaavaa häiriötä ajatuksiin/tuntemuksiin tulee, se tulee pysäyttää, ei lähteä siihen mukaan.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Kyllä homous on synti. "
Itse homous ei ole synti.
- Anonyymi00002UUSI
Ei niitä homoaloituksia paljoa ole. Eniten on jonkun epätasapainoisen ihmisen aloituksia, joissa hän sanoo nimimerkki aito_laista homoseksuaaliksi. Ne ovat kyllä homovastaisia ja homofoobisia, vaikka aito_lainen ei homo olekaan. Niitä on paljon poistettukin, koska ne ovat asiattomia.
- Anonyymi00003UUSI
Kyllä oli yli puolet aloituksista etusivullakin kun viimeksi tarkistettiin
ja aito_lainen niitä on kaikkein innokkaimmin tehtailemassa ja uusimassa samoja ympäri vuoden kirjoitellen niihin jotain päivittäin ilman asiaakin, vaikka itsensä kanssa keskustellen.
Hänen toimintansa on selvästi vaikuttanut myös toisen puolen homoaiheisten aloitusten määrään. Jos palstan uskovat saisivat päättää, ei niitä aloituksia tarvitsisi jokapäivä olla etusivulla. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä oli yli puolet aloituksista etusivullakin kun viimeksi tarkistettiin
ja aito_lainen niitä on kaikkein innokkaimmin tehtailemassa ja uusimassa samoja ympäri vuoden kirjoitellen niihin jotain päivittäin ilman asiaakin, vaikka itsensä kanssa keskustellen.
Hänen toimintansa on selvästi vaikuttanut myös toisen puolen homoaiheisten aloitusten määrään. Jos palstan uskovat saisivat päättää, ei niitä aloituksia tarvitsisi jokapäivä olla etusivulla.Nytkään ei ole yhtään homoaloitusta etusivulla. Sinun asenteellinen näkökulmasi alkaa muistuttaa vainoharhaisuutta. Ei ihmisiä kiinnosta se kuka homoudesta kirjoittaa. Se on ongelma vain sinulle.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nytkään ei ole yhtään homoaloitusta etusivulla. Sinun asenteellinen näkökulmasi alkaa muistuttaa vainoharhaisuutta. Ei ihmisiä kiinnosta se kuka homoudesta kirjoittaa. Se on ongelma vain sinulle.
ArtoTTT
Taitaa olla eniten homoaloituksia, joissa valitetaan että homoaloituksia on liikaa. - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
ArtoTTT
Taitaa olla eniten homoaloituksia, joissa valitetaan että homoaloituksia on liikaa.ArtoTTT
Etusivulta löytyi arviolta 9 aloitusta jossa valitettiin uskovaisten homoaloituksista tai näkemyksistä, miksi oi miksi meillä on niin paljon homoaloituksia....
- Anonyymi00007UUSI
Eli ajattelet homouden olevan rangaistus. Tuollaisesta seuraa tietysti päätyminen homoksi.
- Anonyymi00009UUSI
No me elävät uskovat emme pelkää homoseksuaaleja mutta aina joka paikassa tuomme heille tiettäväksi että seksi saman sukupuolen kanssa on synti ja kauhistus Jumalan ilmoittamana.
- Anonyymi00022UUSI
Aloituksessa puhuttiin homoudesta ja homofobiasta, ei seksistä saman sukupuolen kanssa.
- Anonyymi00011UUSI
Lääketiede tai psykologia eivät tunne termiä homofobia. Se on propagandatermi, jolla homoseksualistit hyökkäävät heteroita vastaan. Siis oikeastaan sotapropagandatermi. Jos sinä et pidä hernekeitosta, tekeekö se sinusta hernekeittofoobikon? Alatko täristä ja hikoilla kylmää hikeä kun näet hernekeittoa? Iskeekö sinuun pakokauhu?
- Anonyymi00020UUSI
Niinpä. Lisäisin tähän, että seksuaalivähemmistöillä on omat sateenkaarimessut, koska he tarvitsevat turvallisen tilan. Näin sanoi Mari Leppänen. Seksuaalivähemmistöt siis pelkäävät jotain tavallisessa messussa, messua itseään tai niitä ihmisiä jotka niihin osallistuu. He ovat siis messufoobikoita, kristittyfoobikoita ja/tai konservatiivifoobikoita. Ehkä ovat jopa Jumalafoobikkoja?
- Anonyymi00023UUSI
Homofolia ei ole lääketieteellinen tai psykiatrinen diagnoosi, mutta psykologian ja sosiologian piirissä laajalti käytetty käsite eli tunnettu termi.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Homofolia ei ole lääketieteellinen tai psykiatrinen diagnoosi, mutta psykologian ja sosiologian piirissä laajalti käytetty käsite eli tunnettu termi.
"Homofolia" --> "homofobia"
- Anonyymi00012UUSI
Jos jälleensyntymiseen uskot, jonkun sortin uskovainen varmasti olet. Todennäköisesti hindu tai teosofi, mutta kristitty sinä et ole.
- Anonyymi00026UUSI
Teosofia on liian viisasta minulle, olen inkarnaattori.
Uskon reinkarnaatioon ja karman lakiin - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Teosofia on liian viisasta minulle, olen inkarnaattori.
Uskon reinkarnaatioon ja karman lakiinHarhaoppeja molemmat, ei liity kristinuskoon mitenkään.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Harhaoppeja molemmat, ei liity kristinuskoon mitenkään.
Jälleensyntymisoppi on poistettu Raamatusta ja karman lakia on Raamatussa. "Mitä kylvää sitä niittää"
- Anonyymi00013UUSI
Tietenkin synti pitää julistaa synniksi, mutta ei yksipuolisesti. Pitää julistaa herjaaminen, kansanmurha, pahat ajatukset, harhaopit yms. samaan syssyyn synniksi eikä vaalia niitä povella.
- Anonyymi00016UUSI
"Tietenkin synti pitää julistaa synniksi, mutta ei yksipuolisesti. "
Tämä on sitä rakkautta jos esim. homoseksuaalille että seksi saman sukupuolen kanssa on synti Jumalan silmissä ja monesti ilmoittamana. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
"Tietenkin synti pitää julistaa synniksi, mutta ei yksipuolisesti. "
Tämä on sitä rakkautta jos esim. homoseksuaalille että seksi saman sukupuolen kanssa on synti Jumalan silmissä ja monesti ilmoittamana.Miksi yksipuolisesti julistat vain homoseksuaaleille?
- Anonyymi00014UUSI
Syntien kohdalla ovat niiden tekijöitä ja puolustelijoita kohtaan ovat ”foobikkoja”?
Aika paljon eri ”fobioita” sitten, myös itseä kohtaan?
Kun vain uskoo Raamattuun Jumalan sanana, saa diagnoosikseen paljon eri fobioita? - Anonyymi00015UUSI
Ovatko liberaalit foobikkoja, jotka pelkäävät pahoin homoja, kun pyörittävät niin paljon samaa asiaa, siitä jauhaen vuodet ympäri, kirkolliskokouksesta toiseen.,?
Pelkäävätkö he homoja sairaalloisesti, enemmän kuin Jumalaa, jonka sanasta ovat homopelkonsa edessä valmiita luopumaan?- Anonyymi00017UUSI
Liberaali kirkko eräällä tavalla pelkää homoseksuaaleja ja muslimeita kun yrittää hyvittää heitä monin eri tavoin pelkästään sen takia etteivät nämä kovin rettelöisi.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Liberaali kirkko eräällä tavalla pelkää homoseksuaaleja ja muslimeita kun yrittää hyvittää heitä monin eri tavoin pelkästään sen takia etteivät nämä kovin rettelöisi.
Ei nuo homo aloitukset ole Jumalan tahdon mukaisia, Jeesukseen uskovien aloituksia. Aloitukset ovat joiden muiden, uskoviksi tekeytyvien kierojen, ketä sitten lienevätkin. Noilla typerillä aloituksilla joku Jeesusta vihaava, yrittää ja haluaa saada uskovat huonoon valoon koko maailman silmissä. Kyllä kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä käännös synnin teiltä Jeesus tielle, Jeesus sanoo itsestään, että " Minä olen tie totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän luokse muutoin, kuin minun kauttani."
Jeesus elämä on on sitä elämää, mitä Luojamme on tarkoittanut kaikkien ihmisten kaikkialla elää, se on elämää myös voimassa, sekä täydellisessä armossa ja anteeksi antamuksessa.
- Anonyymi00019UUSI
Me kaikki ollaan joskus oltu homoja, lesboja, transuja ym. Sukupuolen vaihtajia. ja joskus tullaan olemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2075260Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813726SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt673613Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers223558SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun443170SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site342468Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062380SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412356Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?312204Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan762150