Ukrainasta kuuluu huonoja uutisia...!

36

254

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Russat luulevat näin saavansa urkit omikseen suurimman osan tappamalla kylmyydellä

STALINKIN TAPATTI URKEJA NÄLÄLLÄ MYYMÄLLÄ NÄITEN VILJAT

• Anonyymi00002

Venäjä on maanpääle helvettin luoja ihmisille.

• Anonyymi00003

Rüccä ei muutu vaikka voin korvaisi kevytlevitteellä.

• Olen onnekas koska saan aina avauksiini palstan älykkäimmät vastaukset... 😊🤣

• Anonyymi00012

Silloin on avauksella ja vastauksilla sama tasainen laatu…

• Anonyymi00017

No, sellainen tuuri on täällä aina tarjolla.
        Ajatusten vaihtoon ja keskusteluun valmiitahan tänne hakeutuu, keskustelupalsta kun on.

• Anonyymi00038

Olen myös huomannut, että heti kun ilmestyy muutama samanlainen 'älykäs' kommentti muutaman minuutin välein, se on maksutettujen trollien aalto.
        21:11:17
        21:12:27
        21:22:56

• Anonyymi00004

Hyvä että ukrainan natseille tulee holotna!

• Anonyymi00005

Tuossa taas esimerkki typeryksestä, joka uskoo venäjän natsipropagandaa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

hmm ja sinä uskot lännen valhepropagandaa, olet typeristä typerin nallikka, sääliksi käy

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

hmm ja sinä uskot lännen valhepropagandaa, olet typeristä typerin nallikka, sääliksi käy

Mistä tiedät, kun en ole mitään edes väittänyt. Ei pidä kuvitella asioita, joita ei tekstissä edes lue.

• Anonyymi00008

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mistä tiedät, kun en ole mitään edes väittänyt. Ei pidä kuvitella asioita, joita ei tekstissä edes lue.

väitithän, nallikka, pikkupoika.

• Anonyymi00011

• Anonyymi00013

Yli 150.000:lla venäläisellä nuorukaisella ei ole enää holodna!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

väitithän, nallikka, pikkupoika.

” väitithän, nallikka, pikkupoika.”

Nimittely on Tiltun tavaramerkki?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Yli 150.000:lla venäläisellä nuorukaisella ei ole enää holodna!

Tuskin mikään onkelma.

• Anonyymi00024

• Anonyymi00025
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ryssän propaganda VS_ -Lännen propaganda!

Onko tästä selvyyttä kumpi puhuu totta? Ainakin Putin jos suunsa aukaisee on täysin -VALETTA- Täyttä paskaa suusta perseeseen asti!" - TÄMÄ ON TOTUUS-

Ryssän Trollien postaukset kaikki -PERSEESTÄ- Aivopesty kansa näääs...näääs...!

• Anonyymi00027

• Anonyymi00029

Tärkeintä on että mahdollisimman monta ukrainan natsia kuolee, vai mitä köyhä poika?
        MUAHHHHAHA;MUAHHHAHA;MUAHHHHAHA.
        Hmm vai kateus,tuskin venäläiset olivat kateelllisia ukroille, jotka olivat 2014 Euroopan köyhimpiä ja BKT/asukas vain kolmasosa siitä mitä Venäjän venäläisillä ja itäukrainan venäläisalueet teollistuneina yksi ukrainan vauraimmista alueista.
        MUAHHHHAHA;MUAHHHAHA;MUAHHHHAHA., naurattaa sinun vähäinen tietotasosi.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Rehellisesti sanoen venäläinen propaganda on totuudenmukaisempaa, ja sitä on vähemmän vastenmielistä lukea kuin meidän.

• Anonyymi00009

Ei olisi silloin aikanaan kannattanut riehua siellä Maidanilla ja uskoa John McCainin yllytystä. https://www.youtube.com/watch?v=93eyhO8VTdg Tilanteet muuttuvat.

• Anonyymi00015

Ukrainasta kuuluu huonoja uutisia...Mutta ei hätää.

Stubbi on luvannut huollon pelaavaan hamaan loppuun asti!

• Anonyymi00028

Tämä talvi on se THE talvi!

• Anonyymi00032

Mitään kukaan tekee vihollisilla, kun veljeskansa on tuollainen.

• Anonyymi00033

Kushner ja Witcoff kävivät Moskovassa pyytelemässä "energiatulitaukoa" Ukrainaan koska tilanne on katastrofaalinen.
      Vastaus oli että ei käy. Mitään tulitaukoja ei tule!
      Venäjällä on selvästikin mitta täynnä vetkuttelua ja vatvomista.
      Lännen omasta mielestään ovelat lupaukset riittävät jo.
      Aikaa olisi ollut energia- ja muuhunkin rauhantekoon riittävästi, petettyjä sopimuksiakin on tehty jo tarpeeksi monta.
      Kun Trump itsekin vielä venkoili Alaskassa sovitut asiat tyhjiksi, mitä kuvittelivat jenkit nyt voivansa saavuttaa?
      Kyllä se on menoa nyt, luulisi hitaampienkin sen jo tajunneen.
      "Asiat ratkaistaan taistelukentällä" kuten Göran Alexanderkin siteerasi isompiaan.

• WOW..., johan tuli yksi järkiperäinen kommentti, kiitoksia..! 😊💕

On aina ilahduttavaa lukea järjen ääntä...

• ViktorAtaman kirjoitti:

WOW..., johan tuli yksi järkiperäinen kommentti, kiitoksia..! 😊💕

On aina ilahduttavaa lukea järjen ääntä...

LOL. "Venäjällä on selvästikin mitta täynnä vetkuttelua ja vatvomista.
        Lännen omasta mielestään ovelat lupaukset riittävät jo."

Se on Venäjä itse, joka on pettänyt jo yli 20 tulitaukoa ja luke´mattomia sopimuksia Ukrainan kanssa.

• Anonyymi00034
        moloch_horridus kirjoitti:

Se on Venäjä itse, joka on pettänyt jo yli 20 tulitaukoa ja luke´mattomia sopimuksia Ukrainan kanssa.

ukraina on roistovaltio, ei sen kanssa tarvitse noudattaa muuta kuin kuoleman käskyjä. Ukrainalaiset ovat terroristeja ja heillä on terroristin kohtalo.

• Anonyymi00034 kirjoitti:

ukraina on roistovaltio, ei sen kanssa tarvitse noudattaa muuta kuin kuoleman käskyjä. Ukrainalaiset ovat terroristeja ja heillä on terroristin kohtalo.

Ukraina on rikollisen hyökkäyssodan uhri eikä roistovaltio. Roistovaltio on itse hyökkääjä Venäjä.

• Anonyymi00035

LOL.

• Anonyymi00036

Ukraina on rikollisen hyökkäyssodan uhri eikä roistovaltio. Roistovaltio on itse hyökkääjä Venäjä.

LOL.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      85
      6020
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      319
      5117
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      48
      2599
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1832
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      109
      1497
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1402
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe