Miten on mahdollista.
Täälä Inhassa joku leuhkii olis 5 senttiä kWh..
Toisilla 7 senttiä.
Duunariilla 9 senttiä.
Kenen persettä nyt pitää nuolla Mikon vai Eeron.Sais tuota 5 sentin sähköä.
Sais samalla 5 sentin hinnalla mitä tuo koillissatakunta noita hintojaan eriarvoistaa.
Ihmiset on niin eri arvoisia Ähtärissä..
Koillissatakunta ja hinta haarukka on erikoinen
Järkyttävä sähkön hinta
12
564
Vastaukset
- Anonyymi00001
On kyllä väärin , että tehtaan työntekijät saavat sähköä halvemmalla kuin normi tallaajat.
- Anonyymi00005
Miksi, näin markkinatalous toimii. Ja mikä on normi tallaaja, tukien varassa elävä tyhjäntoimittaja vai.
- Anonyymi00002
Kommunistia korpee kaikkien pitäis saada samat edut ja palkat,
- Anonyymi00003
Sehän olis vähintäänkin kohtuullista.
- Anonyymi00004
Itse olet sähkösopimukseesi nimesi laittanut, senverran sä sähköstäsi maksat, mitä olet sitoutunut maksamaan
- Anonyymi00006
Taasko se Suutarinen lesoilee siellä Inhassa!!
- Anonyymi00007
Ota pörssisähkö. Minulla on 🤗🤗🤗 välillä tulee euroja takaisin tilille. Kun kulutus ollut pientä. Ja välillä lasku nolla euroa. 👏👏👏
- Anonyymi00010
Taidat olla sitten ainoa Suomessa joka ei maksa sähkön siirrosta...
- Anonyymi00009
Kyl maar tää hinnoittelu haisee
- Anonyymi00011
Kunnan sopivat ja turhake virkailijat.
Siinäpä pulma.
Saako nekin 5 sentin sähköö - Anonyymi00012
6,76 ilman alvia
- Anonyymi00013
Tarvitaanko Kepun jäsennkirja
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1371991
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1281625Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11506Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881413- 321381
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501100- 241089
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51884