Automaalaamoja ja korikorjaajia ei työt kiinnosta

Anonyymi-ap

Autossani oli ovipielustoissa molemmin puolin ja takaluukussa alkavia pieniä ruostevaurioita jotka halusin korjauttaa ja maalauttaa ennenkuin pahenevat siihen kuntoon, että pelti murenee.
Yllätys oli, että firmoja ei tuntunut työ ja raha kiinnostavan. Kaksi ekaa firmaa lupasivat soittaa perään asian tiimoilta. Ei kuulunut. Kolmanteen olin yhteydessä asenteella, että kiinnostaako teitä maksava asiakas ja maalaustyö. Ilmoittivat, että tule käymään tehdään hinta arvio. Firmaan mennessä ensi kommentti oli "jos olet hylsyn saanut katsastuksessa ei ehditä tekemään" Sanoin että ei. Kyse on pienistä alkavista ruostevaurioista. Ukko tuli ja katsoi vauriokohtia ja pyysi toisenkin. Toinen nillitti, että "kun tuosta joutuu ovet irroittamaan, jos ei maalattais ovia". Eli ilmeisesti liikaa töitä ja laiska ei olisi jaksanut, vaikka halleissa näkyi useampi ukko ja akka touhuavan auton osien kanssa. No, lopulta lupasivat soittaa ja olla sähköpostitse yhteydessä tarjouksesta. Hekin katosivat kuin tuhkatuuleen eikä näistä enää tämän jälkeen kuulunut. Ja nämä firmat tampereella.

Päädyin sitten tuttavan vinkin kautta kysymään pääkaupunkiseudulta yhdestä maalaamosta tarjousta. Kaveri oli heti asiakaspalvelija ja samantien sitä mieltä, että hiotaan ja maalataan nuo oven reunatkin samalla vaikka niissä oli vain vähäisiä kiveniskemiä. Kohta ne olisi maalattava kumminkin. Tarjous alitti sen mitä olin ajatellut maksaa näistä toimenpiteistä ja työt pääsevät alkamaan parin viikon päästä tapaamisesta.
Lopulta sain autoni sellaiselle jota työ kiinnostaa. Ihmettelen vain itsekin yrittäjänä miten voi olla mahdollista, että kolme liikettä käytännössä ghostaa samantien. Paljon autoilevana säälittää, että en voi jatkossa kenellekään suosia näitä paikallisia tamperelaisia firmoja, vaan kehoittaa menemään pääkaupunkiseudulle jos haluaa palvelua.

15

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Ei ketään kiinnosta jotkut ruosteen poistot kun tarvii olla isompi homma. Hitsataanko nykypäivän autoja enään vai onko liian ohkasta peltiä.

• Anonyymi00010

Eikun ajaa vaan pääkaupunkiseudulle ruosteisien ovien kanssa juupa juu,ei sitä heti aleta tekeen niin tuukko junalla välillä Tampereelle.

• Anonyymi00012

Ei tullut trollatessasi sitten mieleen, että pääkaupunkiseudulla saattaa ihmisillä olla tuttuja, olla toinen auto käytössä, käydä työreissussa/lomareissussa samalla jne jne?
        Vain hyvin yksinkertainen juntti voi kirjoittaa tuollaisen kommentin. xD
        Mitäs se kommentoija tekee, jos viet auton huoltoon (mikäli edes omistat autoa)? Seisotko huoltoliikkeen pihassa päiväkaudet ja odotat, kun homma valmistuu? xD

• Anonyymi00017

Tammerdieseliä ei kiinnostanut kardaanin korjaus vaikka mainostaa niitä tekevänsä. Auto meni sitten vaihdossa minimihintaan ja päätyi tyypille joka laittoi sen itse kuntoon. Paska firma tuo Tammerdiesel, koskaan en ole siellä mitään saanut teetettyä.

• Anonyymi00018

Sulla on vaan ollu paskat autot

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Sulla on vaan ollu paskat autot

Tämäkö oli Tammerdieselin vastaus?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tämäkö oli Tammerdieselin vastaus?

Karvas totuus

• Anonyymi00019

Luulen että firmoissa painotetaan eri asioita. Yksi korjaa vaan konetta. Joku muu pintaa. Eri asia missä firmoja on.

• Anonyymi00020

varmaan kysyvät oletko vakuutusyhtiön kautta sopinut maalausasian asiallesi.
      Saavat silloin työstänsä rahat varmasti tilille ja kuten tiedämme vakuutusyhtiö maksaa maalauksessa hyvin.

• Anonyymi00023

Jos ne oli muka pieniä....niin olisit tehnyt sen itse. Oma asenteesi on aiheuttanut koko tilanteen.

• Anonyymi00025

No minkäs määrän ruostetta herra "asiantuntija" määrittelee sellaiseksi joka pitää tehdä itse ja mikä määrä sellainen joka pitää teettää ulkopuolisilla? Etkös jo aiemmin kiukutellut, että turhaa niitä "läpiruosteisia" on firmoille tarjota, kun ei ole mitään tehtävissä? Välimuotoja ei siis ole vai?😂
        Ainiin, autottomana trollina tuo oli ainoa mihin itse kykenit koko "keskustelussa". 🤭

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6128
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5577
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2036
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      115
      1626
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1603
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1177
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      988
    Aihe