Ilmajoelta kajahtaa väkevä tuki Trumpille

Anonyymi-ap

18

132

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hienoa.

• Anonyymi00015

Noloa tuo on.

• Anonyymi00002

Suomen raamattuvyöhykkeen lahkolaiset ovat tunnetusti puolinatseja olleet aina. Ei mitään uutta.

• Lausunto: moni eri asia saa ihmisen sekaisin. Trump näemmä on sellainen.

• Anonyymi00003

Mikset hae apua?

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Mikset hae apua?

Lausunto: enemmän sinä sitä tarvitset.

Voimia.

• Anonyymi00004

”Siellä on pieni ryhmä kansalaisia, jotka väkivaltaisesti yrittävät estää liittovaltion viranomaisia tekemästä työtään. Tämä osapuoli ei suostu hyväksymään tappiotaan vaaleissa”

Tämä kertoo paljon. Demokratia kelpaa vain jos äänestystulos on oikeanlainen.
      Näinhän kävi Euroopassakin. Suurimmat demokratian "puolustajat" osoittivat mieltä demokraattisesti järjestetyn vaalin tulosta vastaan.

• Anonyymi00006

Tuo nyt ei täysin mene puoluerajojen mukaan. On Trumpia äänestäneitä, jotka nyt vastustavat karkotuksia, kun heidän vuosikausia tuntemansa mukava naapuri onkin ollut luvattomasti maassa ja nyt uhataan karkottaa. Eivät kaikki laittomasti tulleet ole mitään rikollisia tai raiskaajia ja monet työnantajat ovat hyvin riippuvaisia juuri laittomasti maassa olevasta työvoimasta, jolle voi huoletta maksaa vähemmän.

Toisaalta on myös Trumpia vastustaneita, jotka itse asiassa ovat hyvin tyytyväisiä karkotuksiin, kun myös ne rikollisuuteen taipuvaiset maahanmuuttajat on karkotettu ja asuinympäristö tosiaan muuttunut jonkin verran turvallisemmaksi.

Ylipäätään laillisesti maahansaapuneet usein kannattavat karkotuksia, koska he katsovat, että laittomasti tulleet paitsi polkevat palkkoja ja se tuntuu heidänkin ansioissaan, laittomasti tulleet myös ovat jonon ohi etuilijoita. Kansalaiseksi pääseminen kun vaatii aikaa ja rahaa. Niiden mielestä, jotka ovat vaivan nähneet, on väärin, että toiset saavat saman ihan vain sluibailemalla ja välttelemällä viranomaisia. Ainakin minun mielestäni he ovat aivan oikeassa.

Ja Trump on aivan oikeassa siinä, että laittomaan maahantuloon liittyy todella paljon rikollisuutta, osa tulijoista pyrkii maahan viranomaisten ohi juuri siksi, että he ovat syyllistyneet vakaviin rikoksiin omassa maassaan ja pakenevat ihan ansaittuja rangaistuksia.

USA on iso maa, tarinoita on monenlaisia. Asia on mutkikkaampi kuin poliittiset kalastelijat ja media haluavat antaa ymmärtää.

• Anonyymi00005

Trump on äijä eikä mikään piipitvä vätys . Mitä nää nyt täällä päättäjät suomessa on nykyään .

• Anonyymi00008

Persuhan melkein osaa kirjoittaa. Ei ihme että Trump maistuu.

• Anonyymi00007

Ei omassa lähipiirissäni kukaan usko median höpö valheita Trumpista. Kaikki Trumpin puolella omista tutuistani.

• Anonyymi00009

Eli sinä ja naapuriyksiön toinen keskikaljalla toimiva kirjoitustaidoton persu?

• Anonyymi00010

Suomessa on nyt pieni ryhmä kansalaisia jotka kannattavat ja pitävät Trumppia järkevänä henkilönä.

Jos nyt joku heitä sattuisi ampumaan mikä tietenkin olisi mahdollista, onhan Suomessa 5,6 miljoinaa ihmistä niin sattuuhan sitä.

Tämä siis vastaava kirjoitus mitä nämä pohjanmaan miehet sanoivat USAn tapahtumista.

• Anonyymi00011

Nämä Trumpin ja Putinin kannattajat ovat luusereita jotka tarvitsevat isän ja äidin johtamaan heidän elämäänsä. Hei eivät vain itse ymmärrä tätä psykologista mallia vaan hokevat kirkasotsaisesti mitä isoherra sanoo.

Itsetunnolla varustettu vahva ihminen ei tarvitse näitä jumalia elämäänsä vaan johtaa itse maailmaansa.

• Anonyymi00012

Tuo Jari on kuule luonut melkoisen bisneksen omalla ja perheensä työllä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tuo Jari on kuule luonut melkoisen bisneksen omalla ja perheensä työllä.

Nyt se tuhoaa sen tyhmillä kommenteilla ja suoranaisella perseilyllä....

• Anonyymi00014

Minäkin olen amerikan autojen harrastaja.
      Mutta nyt riiittää... harraste auto kyllä pysyy (Vaikka paalaminen naapurin pyöräkoneella kävi mielessä) mutta
      EN OSTA MITÄÄN AMERIKKALAISTA ENÄÄ MITÄ EI OLE PAKKO !
      (jos joku varaosa on pakko ostaa niin siinäö teen poikkeuksen jos korvaavaa tai käytetyä ei löydy eikä itse voi kunnostaa osaa...mutta senkin osta kyllä liikkeestä joka ei tuota hullua politiikkaa tue)

Heintzin ketsuppikin meni vessan pöntöstä alas ja samalla huomasin että 1/5 hintaan saa yhtä hyvää... Teslaa en ehtinyt ostaa vaikka kävin katsomassa mutta kun samalla reissulla kävin katsomassa Byd merkkistä vastaavaa ja huomasin mikä silmiin pistävä ero laadussa autoissa on...Sen huomaa jokainen joka auton oven avaa vaikka ei asiantuntija olisikaan.. Oven saumatkin on kiinalaisissa just eikä melkein toisin kuin Amerikkalaisissa . (Teslassa on sama peli kuin amerikan autoissa vuosikymmenten takaa) Harraste autoissa niitä voi itse säätää ja hitsata peltiä ja hioa ja tehdä sovituksia uudelleen ,mutta ei uutta autoa huvita alkaa sepittään heti.
      Amerikan autojen harrastajana olen ihmetelyt aina kun auto lehdissä haukuttiin jo -80 luvulla Ladan työn laatua ,mutta vastaavaa ei koskaan sanottu Amerikalaisista autoista joissa olisi ollut vielä paljon enemmän sanomista. Vaikka Neuvosto aikana oli muotia kehua Neuvostoliittoa ja haukkua Usa:ta joka oli yhtä sairasta hommaa kuin tämä nyky meno kun Usa:ta ihannoidaan ja Venäjää haukutaan...
      Miksi Suomi voi olla Puolueeton ja keskittyä omiin asioihin.
      Tosiasiassa Amerikasta on tullut paljon pahempia pommeja esim. Oldsmobile 5,7 Diesel joka oli täysin epäonistunut kokeilu...Auton ostajat joutui muuttamaan itse omilla rahoilla nämä autot bensa käyttöisiksi vaihtamalla moottorit ym..
      Moni taksi mies meni konkurssiin näiden romujen takia. Kun muutoksen jälkeenkään ei kyytejä voinut ajaa kun bensan kulutus oli päätä huimaava ja auton arvo oli mitätön niin sitä ei voinut vaihtaakkaan mihinkään...

• Anonyymi00016

LEUHAKE.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6072
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5450
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      97
      1952
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1728
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1563
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe