Piru vieköön Patmoksen.

Anonyymi-ap

Pasi Turunen tänä iltayönä puheli Patmos radiossa, mutta vaan että vain SEURAKUNNASSA JA RAHAA ANTAMALLA PÄÄSEE TAIVAASEE. Näinhän kaikki lahkot huutaa ja hoilaa puheissaan, kuinka se seurakunta on aivan ehdoton . No, miksi heille on ehdoton . Se on siksi, että kun menet minkä tahansa lahkon "seuroihin", niin heti ollaan KERÄÄMÄSSÄ RAHAA. Sen takia nämä lahkot korostaa seurakuntaan menemistä. VAIN RAHAN KERUUN TAKIA PITÄÄ SEURAKUNTAA MENNÄ. Olen moista kokeillut, mutta en anna rahaa. Menin Helluntailaisten seuroihin . Kuuntelin sanaa kiinnostuneena joka tapauksessa. Puhuja sanoi lopuksi, että jos joku haluaa jäädä kysymään asioista ja keskustelemaan. Jäin , kun oli kysymyksiä. Naispuhuja tuli viereeni istumaan ja ENSIMMÄISENÄ KYSYI, kuuluinko Helluntaiseurakuntaa. vastasin etten kuulu. SAARNAAJANAINEN PYÖRÄHTI ÄKKIÄ POIS, EIKÄ JÄLEKEENSÄ KATSONUT. SIINÄ OLI SE KESKUSTELU.
Toisen kerran menin toisen kirkkokunnan "raamattupiiriin". Minulta kysyttiin heti mitä kaikkea olin opiskellut ja työkseni tehnyt jne. Kun kerroin osan koulutuksistani, koska oli pakko kertoa kaikille piirissä olijoille. Sen jälkeen minä sain puheenvuoroja vaikka kuinka paljon. Minulta kysyttiin mitä mieltä mistäkin Raamatun kirjoituksesta olin. Olin hieman kiusaantunut, koska ajattelin, että ammattini takia minulta kysyttiin niin usein mielipiteeni Raamatun kirjoituksista. Tulin siihen tulokseen, että siinä piirissä oli luokkajako, koska tiesin siinä olevan ainakin yhden tarjoilijan, joka ei juurikaan saanut sanoa mielipidettään. Siinä piirissä oli selvä luokkajako ammattien ja lukeneisuuden mukaan. Olin oikeasti etsimässä piiriä, johon olisi mukava mennä keskustelemaan Raamatun asioista, vaikka luen kotona usein Raamattua, lähes päivittäen. Siksi hylkäsin tuonkin piirin. Hihhulijuttuihin en halua mennä. Patmos radiota kuuntelen, mutta arvostan jo edesmenneiden pappien ja vielä elossakin olevien pappien saarnoja joissa ei ole hihhulointia.
Kolmannessa kävin. Alkupuheet oli ok, mutta loppupuolella yhtäkkiä kaikki muuttui ja kaksi naista , puhujia, tulivat vuorotellen jokaiseen käsiksi ja kaatoivat maahan ja kertoivat että ihme tapahtui, JUMALA kaatoi voimallaan. Neljännessä kirkkokunnassa puhuja käski nousta seisomaan ja panna silmät kiinni. Tuli kohdalle ja pukkasi molemmilla käsillään solisluiden kohdalta, mutta en kaatunut, kun arvasin mitä tapahtuu. Sen jälkeen hän pyysi minut sivuun ja sanoi, että minussa on pahahenki. Sanoin hänelle, etten ole kyllä nähnyt, mutta ei sinun tönimisellä lähtis kuitenkaan. No, en ole mennyt seurakuntiin sen enempää. Luen kotona RAAMATTUA ja yritän elää elämääni niin kuin voin. Eihän Lutherkaan Ihmeitä hyväksynyt. Ihmeet keksivät tyhjille kirkoille saarnanneet papit ja kun ruvettiin ihmeillä huijaamaan, niin ihmiset täyttivät kirkot, kun rupesivat juoksemaan ihmeitten perässä ja JUMALA jäi toiseksi. Luin viiko sitten Lutherin kirjan. JUMALA kun ei ole meidän käskyläinen, Hän antaa silloin kun Hänelle sopii. Eräs pappi kertoi, että hän
rukoili erästä asiaa jatkuvasti ja Jumala heti 20 vuoden jälkeen antoi vastauksen. Kaikenlainen liioittelu ihmeistä perustuu rahankeruuseen, kerjätään Jumalalle, vaikka organisaation pyörittämiseen menee n 80-85% kerätyistä varoista se on vaan totuus. Siunausta kaikille kuitenkin.

1

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei tarvii taivaaseen maksaa pääsymaksua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      49
      5862
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4585
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4352
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4131
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      91
      3735
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      61
      3255
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2443
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2349
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2079
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1209
    Aihe