Kysyn vain miksi ihmeessä. Eikö laivat saa purjehtia ilman häirintää?
Suomalaiset perustavat Itämeren kyttäyskeskuksen
13
126
Vastaukset
- Anonyymi00005
Kyllä jossain vaikka Tansakn salmessa pitäis olla tarkastuspiste onko laivalla kaikki paperit vakuutukset luvat yms kunnossa ja mitä se oikeasti kuljettaa
- Anonyymi00011
Mikä sen tekemisen estää?
- Anonyymi00006
Purjehtia saa rauhassa.
- Anonyymi00008
Ai purjeveneillä omat säännot no juu saahan sitä lähteä vaikka soutamaan valtameren yli sekin pitäisi tosin kieltää koska aiheuttaa sitten pelastustehäviä
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ai purjeveneillä omat säännot no juu saahan sitä lähteä vaikka soutamaan valtameren yli sekin pitäisi tosin kieltää koska aiheuttaa sitten pelastustehäviä
Kaikki meri ja vesiliikenne pitäisi sitten myös kieltää, sillä aiheuttavat säännöllisesti pelastustehtäviä!!!
- Anonyymi00007
Aloittajalle: juuri niitähän se on estämään perustettu aivoina. Et vain tyhmänä sitä vain ymmärrä .tai olet rusnya Pietarista
- Anonyymi00013
Jotenkin hauska seurata noiden valvontadiktatuurien selityksiä.
Yhä uusia koneistoja kehitetään vahtimaan orjien kaikkea tekemistä ja sitten änkytetään tvssä että "turvallisuus" ja laivojen "huonokuntoisuus" ja "yhteistyö" , "kehitys" ja "reaaliaikaisuus".
Paljon ihania sanoja puolustamaan mielivaltaa ja valvontaa. Vallanhimolla ei yksinkertaisesti ole rajaa ja siksi tuomio tulee taivaasta.- Anonyymi00015
Jos haluat oikeaa valvontadiktatuuria niin kannattaa muuttaa pohjoiskoreaan tai kiinaan myös nykyisin Psykopaattisen Oranssin Vihapapan jenkkiläkin käy,,,
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos haluat oikeaa valvontadiktatuuria niin kannattaa muuttaa pohjoiskoreaan tai kiinaan myös nykyisin Psykopaattisen Oranssin Vihapapan jenkkiläkin käy,,,
Älä nyt EU kiirehtii yhteistyöhön ja samoihin arvoihin Intian ja Kiinan kanssa vaikka nimittää sitä "kauppasopimukseksi".
Kaikki maanpäällä tapetut on kaupankäynnin bisneksiä.
Venäjän laivat eivät saa purjehtia missään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393