Tästä saavat Jeesuksen omat olla varmoja!

Anonyymi-ap

”Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Room 8:38,39

40

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sillä minä olen vahva siitä, ettei kuolema, eikä elämä, eikä enkelit, eikä esivallat, eikä väkevyydet, eikä nykyiset, eikä tulevaiset,
      Eikä korkeus, eikä syvyys, eli joku muu luontokappale taida meitä Jumalan rakkaudesta eroittaa, joka on Jesuksessa Kristuksessa, meidän Herrassamme.

• Anonyymi00002

Ty jag är viss om att varken död eller liv, varken änglar eller andefurstar, varken något som nu är eller något som skall komma,
        varken någon makt i höjden eller någon makt i djupet, ej heller något annat skapat skall kunna skilja oss från Guds kärlek i Kristus Jesus, vår Herre.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ty jag är viss om att varken död eller liv, varken änglar eller andefurstar, varken något som nu är eller något som skall komma,
        varken någon makt i höjden eller någon makt i djupet, ej heller något annat skapat skall kunna skilja oss från Guds kärlek i Kristus Jesus, vår Herre.

For I am persuaded, that neither death, nor life, nor angels, nor principalities, nor powers, nor things present, nor things to come,
        Nor height, nor depth, nor any other creature, shall be able to separate us from the love of God, which is in Christ Jesus our Lord.

• Anonyymi00018

Pois ylisanat. Pysytään totuudessa.

4. Moos. 14:18

'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Pois ylisanat. Pysytään totuudessa.

4. Moos. 14:18

'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.

Jumalan sana ON totuus. Ei mitään ylisanoja.

• Anonyymi00004

”Ja Herra pelastaa minun kaikesta pahasta teosta, ja auttaa taivaalliseen valtakuntaansa, jolle olkoon kunnia ijankaikkisesta ijankaikkiseen, amen!”
      2 Tim 4:18

• Anonyymi00005

Ja Herra on vapahtava minut kaikesta ilkivallasta ja pelastava minut taivaalliseen valtakuntaansa; hänelle kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ja Herra on vapahtava minut kaikesta ilkivallasta ja pelastava minut taivaalliseen valtakuntaansa; hänelle kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.

Ja, Herren skall rädda mig från alla ondskans tilltag och frälsa mig till sitt himmelska rike. Honom tillhör äran i evigheternas evigheter. Amen.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ja, Herren skall rädda mig från alla ondskans tilltag och frälsa mig till sitt himmelska rike. Honom tillhör äran i evigheternas evigheter. Amen.

And the Lord shall deliver me from every evil work, and will preserve me unto his heavenly kingdom: to whom be glory for ever and ever. Amen.

• Anonyymi00019

Ei pitäisi nuolaista ennen kuin tipahtaa.

Ilm. 22:12

Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei pitäisi nuolaista ennen kuin tipahtaa.

Ilm. 22:12

Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

Älä tee tyhjäksi Jumalan sanaa. Jumalan sana on pyhä.

• Anonyymi00008

Elä huuda , kysymysmerkki on parempi😆

• Anonyymi00009

Sinä saat epäillä, koska et ole olekaan uskovainen.
        Minä uskon, koska olen uskovainen.

” Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,”
        Joh 1:12

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

” Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,”

Johannes ei kastanut ollenkaan itsensä uskovaisiksi julistaneita lahkolaisia, vaan kutsui heitä käärmeen sikiöiksi.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jeesuksen nimen hokijoita pitää varoa.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Johannes ei kastanut ollenkaan itsensä uskovaisiksi julistaneita lahkolaisia, vaan kutsui heitä käärmeen sikiöiksi.

Väärin. Hän nimenomaan kastoi uskovaisia, jotka tekivät parannuksen. Milloin sinä teet parannuksen? Miksi olet ylentänyt itsesi ja sanot, ettet tarvitse mielenmuutosta, vaikka jatkuvasti herjaat ja valehtelet?

• Anonyymi00016

Kun kyse oli Stefanoksen murhasta, niin kyllä kelpasi puheet Jumalan rakkaudesta ja armosta. Mutta kun oli kyse naisten alistamisesta ja vaientamisesta, niin otettiin esiin lainpykälät. Jeesus kun ei niitä lakeja täyttänytkään naisten osalta, vain miesten osalta.

1. Kor. 14:34

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.

• Anonyymi00017

Paavali keksi sellaisenkin valheen, että jos rikkoo yhtä lainkohtaa, niin samalla rikkoo kaikkia lainkohtia ja voidaan tuomita kuolemaan siitä vaan. Sitäkin viisautta monet viljelee, kun yrittävät kumota lakien merkityksen ja noudattamisen.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

Paavalin kirkastama totuus kihahtaakin helposti päähän, jos sitä ei laimenna muulla opetuksella.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Paavali keksi sellaisenkin valheen, että jos rikkoo yhtä lainkohtaa, niin samalla rikkoo kaikkia lainkohtia ja voidaan tuomita kuolemaan siitä vaan. Sitäkin viisautta monet viljelee, kun yrittävät kumota lakien merkityksen ja noudattamisen.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

Paavalin kirkastama totuus kihahtaakin helposti päähän, jos sitä ei laimenna muulla opetuksella.

Paavali oli murhamies ja yritti selittää, että lait on kumottu. Se tarkoittaa kapinaa Jumalaa vastaan.
        Saaatanalle syntyi Stefanoksen murhan takia oikeus tappaa Paavali Roomassa.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Paavali oli murhamies ja yritti selittää, että lait on kumottu. Se tarkoittaa kapinaa Jumalaa vastaan.

Niinhän se on, että valheisiin turvautuneella Paavalilla on vaikeata kampittaa Jeesuksen ja Jeesuksen kanssa eläneiden oikeiden apostoleiden opetuksia.

• Anonyymi00040

Miksi tahallasi vääristelet?

• Anonyymi00042
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Voi voi voi Teuvo. Ja vielä vaan pysyt valheessasi, jonka mukaan väität olevasi ”edesmennyt”! Sinut on äärimmäisen helppo tunnistaa!

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Voi voi voi Teuvo. Ja vielä vaan pysyt valheessasi, jonka mukaan väität olevasi ”edesmennyt”! Sinut on äärimmäisen helppo tunnistaa!

Teuvon lailla kunniallisesti kuolleisiin vainajiin on turha yrittää saada yhteyttä.
        Sellainen uskomus on kuulemma olemassa, että itsemurhan tehneiden rauhattomat sielut
        jäisi kummittelemaan tänne maan päälle. En sitten tiedä miten asia on?
        "Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
        on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
        Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
        Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin."

• Anonyymi00020

Maapallolla on 120 miljoonaa ihmistä 2087.

• Anonyymi00027

Paavali sai vain Korintossa seuraajia, ei juurikaan muualla. Paavali ei ollut Kristuksen eläissään valitsema oikea apostoli, vaan myöhemmin itse itsensä apostoliksi julistanut ja apostoliksi tekeytynyt.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

1. Kor. 1:12

Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi]

• Anonyymi00028

Paavalin kaltaisia tekeytyjiä oli ja on edelleen paljon muitakin,

Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

Jeesus varoitti oikeita apostoleita hänen kuolemansa jälkee ilmestyvistä henkijeesuksista ja muista eksyttäjistä, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.

Jeesus nousi taivaaseen näkyvllä tavalla, ei hiippaile haamuna missään Damaskonteillä murhamiesten porukoissa.

Matt.24
        23 Silloin jos joku teille sanois: katso, tässä on Kristus taikka siellä! älkäät uskoko.
        24 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin.

• Anonyymi00043

Etpä tunne ollenkaan Raamattua. Milloin tempaisee esiin sen 20%-80%- sekoilusi?

• Anonyymi00029

Jos joku kertoo nähneensä Jeesuksen, niin silloin pitäisi hälytyskellojen soida.

Matt. 24:26

Jos he siis teille sanovat: katso, hän on korvessa! niin älkäät menkö ulos; katso, hän on kammiossa! älkäät uskoko.

• Anonyymi00031

On vaikea uskoa.

• Anonyymi00032

Ei pidä olla liian herkkäuskoinen.
        Sitä varten ihmiselle on annettu järki, tieto eli logos.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ei pidä olla liian herkkäuskoinen.
        Sitä varten ihmiselle on annettu järki, tieto eli logos.

1. Kor. 14:35

Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.

• Anonyymi00038

2. Kor. 13:10

Sentähden minä kirjoitan tämän poissa ollessani, ettei minun teidän luonanne ollessani tarvitsisi käyttää ankaruutta sen vallan nojalla, minkä Herra on minulle antanut rakentamiseksi, ei kukistamiseksi.

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

Voi, voi niitä Korinttolaisia !

• Anonyymi00045

Paavali tarkoitti nyrkkeilyllä kasvoihin lyömistä.

δερω

dero der'-o

Merkitys

1) to flay, skin

2) to beat, thrash, smite

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

δερω

dero der'-o

Merkitys

1) to flay, skin

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

δερω

dero der'-o

Merkitys

1) to flay, skin

Oho! Minä kun olen aina luullut, että nyrkkeily on vain sellaista kevyttä hippaleikkiä…

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      165
      8410
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      447
      7543
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      156
      3619
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      114
      3033
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2735
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      42
      2046
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1621
    Aihe