Meitä oli monta jengitaustaista nuorta ja osa väitti tulleensa muka uskoon. Taisivat vain esittää tai jotenkin seota päästä. Osalle jäi kyllä melko harhaisia puheita raamatusta. Ihan kuin heiltä olisi kadonnut terve ajattelu ja realistinen maailmankuva kokonaan.
En tee enää rikoksia mutta en kyllä mihinkään jeesukseenkaan usko. Enemmän tykkään ajatella buddhalaisen etiikan ja stoalaisuuden kautta. Minusta uskovaisuus on heikkoutta.
Pelkkää esittämistä
7
66
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Uskovaisuus, sehän vasta vahvuutta onkin.
- Anonyymi00002UUSI
Muutama vuosi sitten helluntailainen diileri tuomittiin 5 v. vankeuteen. Miehen kuva oli RV:n sivuilla Keuruun kesäjuhlilla.
- Anonyymi00003UUSI
Olen kyllä nähnyt, että alkoholi- ja huumeriippuvaisilla on ongelmia. Jos he eivät kokosydämisesti anna elämäänsä Jeesukselle, usko ei kestä. Kun tulee vaikeuksia ja koetuksia, luovutaan. Niinhän se tosin on kaikkien kohdalla.
Minä olen siitä onnellinen, että usko on kestänyt 48 vuotta.- Anonyymi00005UUSI
Snadit itse kehut tarinan nupiksi!
🤣🤣🤣
Kun ihmisen jumalaksi muodostuu hänen oma uskossapysymisensä, sitä hän sitten julistaakin...
- Anonyymi00004UUSI
1Aikak.16:26 Sillä kaikki pakanain jumalat ovat epäjumalat; mutta Herra on taivaat tehnyt. Biblia (1776)
- Anonyymi00006UUSI
mene siitä. onhan nyt tiistai vasta, dipä ole vielä keskiviikko, sinä ,,,, jos vaan voisin ja olisit tässä.....niin saisit röyhkeytesi maksaa kovalla hinnalla.
- Anonyymi00007UUSI
Uskovaisista varmaan joka kymmenestuhannes on entinen jengiläinen. Pelastus kuuluukin niin hyville ja pahoille, koska Jeesus kuoli koko maailman puolesta. Jostain syystä vain tunnutaan korostavan rikollisten uskoontuloa ikään kuin se olisi jotenkin ihmeellismpi kuin tavallisen matti meikäläisen. Kaikki ovat syntisiä Jumalan silmissä. Budha ei sovittanut syntejämme, koska hänkin oli syntinen. Jeesus sovitti synnittömänä Jumalan Poikana synnit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site2016639Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1075527Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2843554Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283498Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat1232524Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42170Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191986Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi571968Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631793- 1041508