Joka päivä saamme lukea todella villistä menosta Tampereella Bile-Ilmarin toiminnan takia. Työntekijöiden aggressiivinen kurittaminen, etujen kahminta itselle. Tolkuttoman kalliit kuvat majesteetista, normaalit työtilat ei majesteetille myöskään kelvanneet. Tampereen palvelutkin yritti kahmia itselleen vähemmistöasemaa hyväksi käyttäen.
Onko Tampere ajautumassa diktatuuriin?
25
153
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ilmari on äärihomo.
- Anonyymi00002
Empatia-Ilmari näytti oikean karvansa!
- Anonyymi00003
Eikö sitä sanota, että Bile-Ilmari on jo Tampereen vihatuin ihminen.
- Anonyymi00010
Kukaan ei enää puhu Trumpista, kun Bile järjestää uusia skandaaleja ahtopaineella.
- Anonyymi00005
Tampereen Ceaucescu on liekeissä!
- Anonyymi00021
Älä muuta sano!
- Anonyymi00006
Noinhan se sosialismi toimii käytännössä.
Jokohan ensi kesänä toreille tulee Ilmarin patsaita…- Anonyymi00008
Malli on jo olemassa. Oulussa oli aikoinaan valtava Kekkosen pää, kesällä tamperelaiset tulee hämmästymään torille mennessään...
- Anonyymi00007
Onko homo diktatuuri yleinen?
- Anonyymi00019
Diktaattoreiden kohdalla on tendenssi, jossa seksuaalisuus ei yleisesti ole sieltä tavanomaisimmasta päästä.
- Anonyymi00009
Eikö tamperelaiset voisi nousta diktaattoria vastaan vaikka Jutin johdolla?
- Anonyymi00012
Entä jos Bile-Ilmari määrää panssarit kaduille?
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Entä jos Bile-Ilmari määrää panssarit kaduille?
Onko Tampereella omat panssarit?
- Anonyymi00011
Ei ainakaan äänestä seuraavalle kaudelle. Ei pormestari mikään eläkevirka ole.
- Anonyymi00013
Aika koomista että tuo kuvaaja olikin bileilmarin bile kaveri ja sai nyt hyvät rahat koruptio toveriltaa bile ilmarilta.
- Anonyymi00022
Kukapa olisi ikinä arvannut
- Anonyymi00014
Siltä näyttää, autoritaarinen komento nyt Tampereella.
- Anonyymi00016
Ilmari on kuin Tampereen Trumppi.
Sillä erolla että omituisen sekoilun lomassa ei ole mitään pieniäkään onnistumisen sattumia seassa. Pelkkää kylähullun ähinää ja vahinkoa tulee joka saralla. - Anonyymi00017
Demarit ovat varkaita.
- Anonyymi00018
Ilmari ” Kim Jong-un” bilettäjä.
- Anonyymi00020
Äkkiähän Ilmari ajattaa panssarit Parolasta Tampereelle.
- Anonyymi00023
Kyllä Sannan perseennuoleminen kannatti.
- Anonyymi00024
Loppupeleissä aika normi demarointia.
- Anonyymi00025
Pahalta näyttää.
- Anonyymi00026
Ilmeisesti parasta on valittu kun tälle bilettäjälle virka annettiin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392