Minulla vielä olisi polttomoottoriaikakauden auto ja löysin autokaupasta kivan vähän käytetyn sähkärin, mutta kaupanväännössä automyyjä kertoi, että heilläkin on tehty sellainen linjaus, että polttomoottoriautoja ei voi enää ottaa vaihdossa. Kysyntä on kuulemma suuntautunut "sen verran nykyautoihin" että ei ole mahdollista ottaa varastoon muita autoja.
Sovimme että myyn vanhan autoni itse, mutta mikähän myyntikanava olisi paras? Kyseessä siis vm, -21 diesel. Mites toi nettiauto vai onko joku ostopalvelu parempi??
Auton myyminen itse? Autokauppa sanoi, etteivät enää ota polttomoottoriautoja vaihdossa.
9
163
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hah hah haa... Tämä aloitus on taas sähköautofanaatikon keksimää satuilua. Autokaupat ottavat vielä ihan mielellään polttiksia vastaan ja yli 80% heidän myymistään autoista on polttiksia. Käytetyt polttikset menevät vielä ihan hyvin myyntiin.
- Anonyymi00002
Lisään... Ja jos joku yksittäinen automyyjä ei ota vastaan autoa vastaan niin joku toinen ottaa. Väite siitä, että autoliikkeet ei muka ota vastaan polttomoottoriautoja on pelkkää valehtelua.
- Anonyymi00003
haista mitä kerkiät kuka ostaa käytetyn sähkärin..
- Anonyymi00007
Mä olen myynyt nettiautossa kolme autoa. Sitten on jotain "helppoja" palveluita missä autokaupat tekee tarjouksia mutta diesel ei tosiaan enää vedä enkä suosittele. Mut jos sulla olisi käytetty sähköauto niin ne kyllä menee sielläkin. no en kyllä itsekään enää dieseliä kelpuuttaisi.
- Anonyymi00008
Taitaa tiisseli hiertää.
- Anonyymi00009
Kuulemma autokaupat ottavat nihkeästi vastaan käytettyjä sähköautoja.
Vaikka toteaisit, että sähköauto on lähes uusi, ajettu alle 50 000km, niin
autoliikkeet testaa sähköauton akun ja voivat todeta, että sähköautosi akun kapasiteetti on pudonut puoleen ja sähköauton arvoalenema on huomattava.
Olet maksanut sähköautosta 40 000 ja saat siitä vaihdossa alle 10 000. - Anonyymi00010
Huono provonyritys, keksi parempi.
- Anonyymi00011
Onko sähköautoheeboilla joku itsetunto-ongelma, vai mistä puristaa? Autokauppa tekee kauppaa, ostaa, myy ja vaihtaa. Ei niillä ole mitään järkevää syytä kieltäytyä periaatepäätöksellä kaupan teosta. Kysymys on bisneksestä ei mistään muusta.
- Anonyymi00012
Päinvastoin, vanhoja sähkövispilöitä eivät ota tai korkeintaan pilkkahinnalla, koska joutuvat ostamaan usein takaisin kun akku onkin sökö tai muuta kallista vikaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73843
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104698- 35567
- 40565
- 46560
- 29552
- 31540
- 50520
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34517- 35454