https://www.is.fi/autot/art-2000011759135.html
"Risku kertoo käyttäneensä tankatessaan jo yli vuoden ajan St1 Way -sovellusta, jolla tankkauksen voi maksaa puhelimella.
– Ajoin tankin viereen ja painoin sovelluksesta mittaria numero 1. Sitten hyppäsin ulos autosta ja rupesin tankkaamaan. Ihmettelin, kun mitään ei tullut, mutta puhelimessa luki, että tankkaus käynnissä.
Risku kertoo panneensa pistoolin takaisin paikoilleen ja yrittäneensä uudelleen, mutta mitään ei letkusta tullut. Pian puhelin ilmoitti, että tankkaus on valmis.
Mies yritti ensin selvittää asiaa paikan päällä huoltoasemalla, mutta sieltä hänet ohjattiin soittamaan St1:n asiakaspalveluun.
– Sieltä sanottiin heti, että puhelimeni paikannustieto on ollut jotenkin väärin. Että se ei ole heidän vikansa, vaan puhelimeni vika.
St1:n sivujen mukaan sovellus antaa aloittaa tankkauksen vain, kun on asemalla tai lähellä asemaa.
– Ei tullut mieleenkään, että se voisi heittää kymmenen kilometrin päähän seuraavalle asemalle."
On se kumma, kun kaikkeen pitää käyttää älypuhelimen sovelluksia.
Ei se ole suuri vaiva maksaa kortilla automaatilla.
Paljon suurempi vaiva on lähteä soveluksen käytön jälkeen tekemään reklamaatiota, kun rahat on menneet, eikä polttoainetta ole saanut.
Se on helppo vaan todeta, että puhelimen vika, liian vanha puhelin ja käyttöjärjestelmä, niin ei tarvi korvata sovelluksen aiheuttamaa ongelmaa.
Ei kannata kaikkeen ottaa sovelluksia
6
146
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kännykkäsovellukset on vain vakoilua varten, korttimaksu paljon helpompaakin. Jos ei pysty pysäköintiä maksamaan enää kortilla, täytyy muuttaa pienempään kaupunkiin missä ilmaiset parkkipaikat ja asunnot/vuokratkin halvemmat.
- Anonyymi00002
Ota tankkaussovellus niin saat 2 c alennusta per liter tankkauksista. Kun otat mistä otat silloin kun hinta on ns alimmillaan, saa helposti 20 c halvempaa. Itse tankkaan aina kun menee noin puol tankkia tai vähän allekin. Täytän aina tankin kun menee se noin 20-30 litraa
- Anonyymi00004
Minä ostan bensaa kun sille tulee tarve, en kyttää päivittäin hintoja eri tolpista.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä ostan bensaa kun sille tulee tarve, en kyttää päivittäin hintoja eri tolpista.
Minulla on tarve ostaa kun hinnat 20c alle ylimpien tason.
- Anonyymi00003
Tyhmästä päästä sakotetaan jos ei tajua katsoa onko oikealla asemalla ennen tankkausta. Itsekin tyhmänä aikoinaan maksoin toisen polttoaineet tyhmyyttäni, vaikka sovellus kuinka varoitteli etten ole asemalla (mulla meni kaksi lähiasemaan päässä sekaisin).
- Anonyymi00006
Kortilla ei tapahdu tuotakaan erehdystä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial161741Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3071361Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 132998
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898