Muistatko kun tavattiin...useammman kerran aikoinaan
muistatko minua...olen sair.hoit....nyk. eläkeläinen
20
281
Vastaukset
- Anonyymi00001
juu toki muistan
- Anonyymi00003
Missä tavattiin ?
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Missä tavattiin ?
tapailin aikoinaan 5 eri hoitsua kukahan olet niistä?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
tapailin aikoinaan 5 eri hoitsua kukahan olet niistä?
A...tuntuuko tutulta
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
A...tuntuuko tutulta
oon kyllä nimet unohtanu itsellä kun huono muisti kun knas ikääkin jo
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
A...tuntuuko tutulta
nyt kun tarkemmin muistelen niin tai sieltä jokin A kirjainkin olla tuttu
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
nyt kun tarkemmin muistelen niin tai sieltä jokin A kirjainkin olla tuttu
Millä kirjaimella sukunimi alkaa....ja missä tavattiin ?...näköjään viestikeskustelussa on mukaan tullut mies...minä en ole mies
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Millä kirjaimella sukunimi alkaa....ja missä tavattiin ?...näköjään viestikeskustelussa on mukaan tullut mies...minä en ole mies
-mutta en nainenkaan...
- Anonyymi00005
Hyvänen aika, kuka nyt ensi panonsa unohtaisi!
Minä olen luullut että sinä olet jo kuollut! Kukahan se oli joka sellaisia höpisi?
No, vieläkö sokeri sulaa suussa, jos vaikka tavataan vanhoissa merkeissä?- Anonyymi00007
Sulaahan se ...missä tavattaisiin...ja kerro missä se eka kerta tapahtui ...jotta tiedän kuka olet?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sulaahan se ...missä tavattaisiin...ja kerro missä se eka kerta tapahtui ...jotta tiedän kuka olet?
trolli oot
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se oli Isonkyrön suunnalla olevan parkkipaikan takana olevassa metsikössä.
Siihen aikaan oli mies sairaanhoitaja outo lintu, mutta minulle sinä olit SE nainen ♥️ - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se oli Isonkyrön suunnalla olevan parkkipaikan takana olevassa metsikössä.
Siihen aikaan oli mies sairaanhoitaja outo lintu, mutta minulle sinä olit SE nainen ♥️Tutkimusten mukaan sairaanhoitajat pettävät eniten.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tutkimusten mukaan sairaanhoitajat pettävät eniten.
ei pidä paikkaansa .parturit/kampaajat pettävät eniten
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
ei pidä paikkaansa .parturit/kampaajat pettävät eniten
Kaikki parturit ovat h...... ai ja, sitä ei saakaan sanoa
- Anonyymi00023
So so!
- Anonyymi00017
Sul oli silloon sellaanen pujo parta?
- Anonyymi00018
juu
- Anonyymi00022
Olen kuullut että pankkineitikin on ollu antelias
- Anonyymi00024
Kylläpä nyt kevähtii.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459