Rauhaa!
Jos hän olisi vain Daavidin Poika niin maailmalla ei olisi toivoa. Mutta Profeetta sanoo: Juudan kuninkaiden ja Profeettojen luut kaivetaan esiin ja levitetään auringon, kuun ja tähtien nähtäville sillä niitä he palvoivat.
Mutta Jeesus oli Jumala joka antoi elämänsä MAAILMAN PUOLESTA! Turhaan hän sen teki jos maailma katoaa ja häviää eikä ylösnousemusta olisi.
Saatana on vuodesta 1998 lähtien tehnyt vääriä Kristuksia, jotka eivät loppujen lopuksi maailmasta välitä. Vaan menevät Juudan kuninkaiden ja profeettojen puolelle jos vain tahtovat. Islamin eskatologia kertoo, että Antikristus kykenee herättämään kuolleet ja ruokkimaan kaikki valtavien ihmeiden välityksellä. Mutta loppujen lopuksi tuo Antikristus ei välitä sorretuista ja vähäväkisistä mitään.
Yksin Jeesus on aina ja ikuisesti Maailman messias. Hän nöyränä antaa elämänsä maailman puolesta ja totuuden puolesta. Eikä hän sorra ketään. Näinhän tapahtui mm. SYYRIASSA kun kapinalliset ottivat vallan. Paikalliset Kristityt puolustivat Kristusta ja suostuivat konttaamaan alastomina kaduilla. Viimeiseen asti he sanoivat olevansa väkivallattomuuden kannalla.
Mutta mitä Iranissa on tapahtunut. Väitetään siellä olleen miljoonia kristittyjä, vaikka maa on Shiia muslimien koti. Miksi siellä on sotaa. Olivatko nämä kristityt erilaisia kuin Syyrian Kristityt? Kapinoivatko he tahallaan paikkallista uskoa ja hallintoa vastaan?
Raamattu kertoo, että Israelin puolesta Jehova antaa altiiksi muita kansoja ja joukkoja. Onko kyse tästä? Iranin väki ja kansa on annettu uhriksi Israelin edestä. Miksi näin on käynyt? KOSKA KAIKKI KUULEVAT NYKYISIN PROFEETTOJA SEKÄ JUUDAN KUNINKAITA EIVÄTKÄ VÄLITÄ KUNINKAIDEN KUNINKAASTA JA HERROJEN HERRASTA JEESUKSESTA KRISTUKSESTA, JOKA VIIMEISEEN ASTI SEISOO SORRETTUJEN JA VÄHÄISTEN PUOLELLA. NIIN JOPA MAAILMAN PUOLELLA, JONKA EDESTÄ HÄN KUOLI.
Kunnia ja ylistys Kuninkaiden kuninkaalle ja Herrojen Herralle Jeesukselle Kristukselle!
PS Itse olen saanut periä Juudan kuninkuuden ja apostolin viran. Siksi olen täynnä tietoa ja profeettojen toimia, mutta RAKKAUS MINULTA PUUTTUU. Olen kylmä maailmaa kohtaan ilman Jeesuksen läsnäoloa. Tiedän palvovani tähtiä ja aurinkoa ja kuuta liikaa, mutta en voi tehdä asialle mitään. Tässä seison enkä muuta voi! Jeesus Kristus on maailman ainoa tosi toivo, vaikka Antikristus lupaa tähdet, ravinnon ja ikuisen elämän.
Jeesus Kuninkaiden Kuninkaana ja Herrojen Herrana!
1
71
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rauhaa!
Keskellä antikristusten valtaa Karitsan seuraajilla on toivo. He eivät tartu miekkaan eivätkä vie vankeuteen. Eräs suuri toivo on Mahdi (AS) ja Isa. Hän on Kristuksen suun henkäys valmiina heikentämään tai tuhoamaan Antikristuksen.
Suuri osa Mahdin (AS) tulemisen merkeistä on toteen käynyt.
Antikristus on 10 päinen Ravana hirviö ja tämän veli idässä. Sen keskellä Karitsan seuraajat joutuu elämään jopa 100-200 vuotta monenlaisissa ahdingoissa. Isa heikentää Ravanaa ottamalla pois kolme sen päistä mutta vasta kuningas Rama kykenee tuon hirviön kukistamaan.
Ilmestys 13 ja Mahabharata sekä Ramayana ovat menossa. Pyhät ja vanhurskaat nousee vastustamaan Lohikäärmettä mutta sen tekemä Ravana hirviö voittaa ja kukistaa kaikki pyhät. Ja tuo hirviö saa globaalin vallan.
Karitsan seuraajilla on kuitenkin toivoa. On niin että vaikea on hyvän ja pahan erottaminen toisistaan. Antikristus on Jumalan ja profeettojen luomus eikä oikeastaan niin paha kuin väitetään. Sen pelkääminen on turhaa. RAKKAUDESSA EI OLE MITÄÄN PELKOA!
Tulee muistaa että Ilmestys on täynnä mysteerejä ja vertauskuvallisuutta. Se on vain katsaus siihen miten Jumala toimii maailmassa. Ja mitä keinoja hän käyttää. Jeesus sanoi OLKAA TURVALLISIN MIELIN MINÄ OLEN VOITTANUT MAAILMAN.
Rauhaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1347358KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4217012Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693563Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521353177Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092724Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään452280- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231783Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261556Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457