Koska Jumala ei koskaan toimi Sanaansa vastaan ja se mitä on kirjoitettu toteutuu.. Raamatussa on myös jae: "Sinun sanasi on totuus"
Toinen kirje tessalonikalaisille 2:3. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
9. tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
Olen muutamaan otteeseen miettinyt mitä mahtaa tarkoittaa kun jakeet sanovat "tunnusteoiksi" Tarkoittaako se mitä minä luulen eli matkii Herran Jeesuksen tekoja? Sillä onhan Raamatussa myös nämä jakeet:
Evankeliumi Matteuksen mukaan 7:22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Ja vielä lisää jakeita:
Evankeliumi Matteuksen mukaan 24:24. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin
Huomatkaa mitä sana "Kristus" tarkoittaa: VOIDELTU! Oletteko kuulleet jonkun sanovan: "Olen voitelussa"?
Johanneksen ilmestys 13:13. Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.
Kysymys on siitä OTAMMEKO VAKAVASTI Raamatun
varoitukset eksyttäjistä lopunaikana? Tunnistammeko edes eksytyksen kaiken taustakohinan lävitse?
Otammeko VAKAVASTI Raamatun varoitukset?
9
329
Vastaukset
- 1.Joh.4:1-3
Raamatun mukaan maailmassa on antikrisuksen henki, joka jäljittelee Kristuksen hengen toimintaa.
Sen tähden Johannes kehottaa koettelemaan hengen ilmiöt aina kun se on mahdollista kysymällä hengeltä tunnustaako henki Jeesuksen Kristuksen lihaan tulleeksi Jumalan Pojaksi.
http://www.niksula.cs.hut.fi/~ahuima/toronto/trust.html- Ex-Baalinpalvoja
Nämä näyttävät "hengellisin silmin" katsottuna tunnustavan "lihan tulleen Kristukseksi" Eli täysin päinvastoin..Aistin tuossa ihmistä korottavaa henkeä..
- juuri
Ex-Baalinpalvoja kirjoitti:
Nämä näyttävät "hengellisin silmin" katsottuna tunnustavan "lihan tulleen Kristukseksi" Eli täysin päinvastoin..Aistin tuossa ihmistä korottavaa henkeä..
Iisebelin henki korottaa ihmistä ja ihmisen omaa osuutta (ratkaisu? kuuliaisuuden askel? jne) ilmaisut kertovat, että asialla on Iisebelin henki.
Aistit aivan oikein... - Miettinyt..
Mä oon miettinyt just tuota.. Itse aikaisemmin aattelin, että hengen täytyy tunnustaa Jeesus Kristus lihaksi tulleeksi Jumalaksi. Mutta ei sanota, että pitää tunnustaa Jumalaksi. Pitää vain tunnustaa Jeesus voidelluksi eli Kristukseksi
Mutta Raamatussa sanotaan:
"Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;"
Mä oikeasti ihmettelen tuota.. En käsitä miksei joku henki voi sanoa "Jeesus Kristus on syntynyt ihmiseksi".. eihän se vielä siinä myönnä ylösnousemusta tai jumaluutta.. - miksi.
Miettinyt.. kirjoitti:
Mä oon miettinyt just tuota.. Itse aikaisemmin aattelin, että hengen täytyy tunnustaa Jeesus Kristus lihaksi tulleeksi Jumalaksi. Mutta ei sanota, että pitää tunnustaa Jumalaksi. Pitää vain tunnustaa Jeesus voidelluksi eli Kristukseksi
"Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;"
Mä oikeasti ihmettelen tuota.. En käsitä miksei joku henki voi sanoa "Jeesus Kristus on syntynyt ihmiseksi".. eihän se vielä siinä myönnä ylösnousemusta tai jumaluutta..Henkimaailma (Saatana, hallitukset, voimat, vallat, riivaajat, maailmanvaltiaat kaikki 1/3 taivaasta karkotettua enkeliä) tuntevat tietenkin Jeesuksen ja myöntävät hänet jopa Jumalan Pojaksi, kuten riivattu nainen teki, mutta henkivallat eivät koskaan tunnusta, että Jeesus Kristus on Herra myös lihan maailmassa, materiaalin maailmassa, ihmisen maailmassa, johon Hän ensin sikisi Pyhästä Hengestä, kasvoi kohdussa, syntyi seimenlapsenksi jne. Saatanaa sanotaan tämän maailman ruhtinaaksi, eli lihan maailman ruhtinaaksi. Pimeyden henkivallat ei koskaan tunnusta omaa esimiestään vastaan Jeesuksen Herruutta tässä maailmassa, johon me kaikki ensin synnymme. Pimeyden henkivallat ja lahkohenget eivät myöskään koskaan tunnusta sitä, että Pyhä Henki tulee kasteessa lapseen asumaan.
- Bimbo
Miettinyt.. kirjoitti:
Mä oikeasti ihmettelen tuota.. En käsitä miksei joku henki voi sanoa "Jeesus Kristus on syntynyt ihmiseksi".. eihän se vielä siinä myönnä ylösnousemusta tai jumaluutta..Koita nyt vittu tajuta uuno, että kuka tahansa voi sanoo ihan mitä tahansa eikä ne sitä välttämättä sano sydämestä! Mäki voin sanoo ja allekirjottaa ihan mitä mua huvittaa enkä välttämättä sitä oikeesti tarkota!
ootteko te hellarit noin SAATANAN vedätettävää porukkaa?
- voitelussa
Kirje kolossalaisille
1:27 joille Jumala tahtoi tehdä tiettäväksi, kuinka suuri pakanain keskuudessa on tämän salaisuuden kirkkaus: Kristus teissä, kirkkauden toivo.
Jos Kristus on meissä, niin voideltu on meissä.
Jos olen Kristuksessa, niin olen voidellussa.
Evankeliumi Johanneksen mukaan
14:20 Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.
Nämä merkit eivät seuraa niitä jotka eivät usko... - Jeesus palautti kirkkonsa
Olet oikeassa. Kun apostolit surmattiin, kirkolla ei enää ollut kivijalkaa. Onneksi Jumala, ISÄ, ja JEESUE KRISTUS, Jumalan ainoasyntyinen palautti alkukirkon maan päälle profettansa Joseph Smithin kautta.
- Iippa
Mar 16:17-18 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
Miten käsität ylläolevan tekstin Raamatusta ?
Kyllä saatanakin pystyy tekemään ihmeitä, niinkuin Egyptissä, kun Jumala lähetti Mooseksen vapauttamaan juutalaisia. Paavali kirjoittaa tässä antikristuksesta, joka ilmestyy ja palvelee saatanaa ja tekee sen kautta ihmeitä.
On ihmisiä, jotka luulevat tekevänsä Jeesuksen nimissä ihmeitä, mutta eivät ole ottaneet Ristin Herraa elämäänsä. Ottivatko he kunnian itselleen, kun sanoivat: Emmekö me tehneet... ihminen ei pysty tekemään niitä tekoja, mutta onneksi Jeesus pystyy.
2 Kor 1:21-22 Mutta se, joka lujittaa meidät yhdessä teidän kanssanne Kristukseen ja joka on voidellut meidät, on Jumala, joka myös on painanut meihin sinettinsä ja antanut Hengen vakuudeksi meidän sydämiimme.
Raamattu on Jumalan sanaa alusta loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159