Nyt kun Trump tiukentaa aselaleja jenkeissä, niin luonnollisesti Suomessakin tulee laittaa ase lait huomattavasti tieukemmiksi.
Tulisiko Suomenkin aselainsäädäntöön saada tiukennuksia?
17
117
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aselait on jo Suomessa ylitiukat. Naapuri kertoi eilen miten kaverinsa joka oli ainoastaan kännissä örvellen aukonut päätään kapakassa seuraavalla viikolla tuli vallesmannilta kutsu ja aseenkantolupa lähti sen siliän tien.
- Anonyymi00002
Virhe oli jo tapahtunut, kun oli aseenkantoluvan saanut!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Virhe oli jo tapahtunut, kun oli aseenkantoluvan saanut!
- Joo - ÄÄRI-Vasemmistolta - aseet ja aseluvat pois - ja Vankilaan noi Terroristit
- Anonyymi00006
Ei Suomessa ole aseenkantolupaa. Se, jolla on ampuma-aseen hallussapitolupa saa kantaa, tai vaikka työntää asettaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei Suomessa ole aseenkantolupaa. Se, jolla on ampuma-aseen hallussapitolupa saa kantaa, tai vaikka työntää asettaan.
No vallesmanniki iha viralline nykyne nimitys?
- Anonyymi00004
Suomen aselait on tiukat, mutta ei koske poliiseja! MÄTIÄ POLIISEJA!
- Anonyymi00013
Sikoja.
- Anonyymi00005
Poliisin ja armeijan aselakeja voisi tiukentaa.
- Anonyymi00007
Käsiaseet tulee kieltää. Vain jalka-aseet sallituiksi.
- Anonyymi00008
Tunnetusti PervoPersuPerseilijät ammuskelevat ihmisiä humalassa ja usein myös uhkailevat tekevänsä joukkomurhia julkisissa liikennevälineissä!!!
- Anonyymi00009
kun aseita on vain rikollisjoukkioilla, ne on väärissä käsissä silloin.
- Anonyymi00010
Vastahan Poliisihallitus tiukensi aselakeja vaatimalla armeijan takkakoristeiksi yms. myymien deaktivoitujen romuaseiden laittamista virallisesti hyväksyttyyn lukittiin ja seinään pultattuun asekaappiin.
Seuraava tiukennus on jo tulossa.
Poliisihallitus vaatii ennaltaehkäisevästi pääsyä tutustumaan ihmisten sairaskertomuksiin, josko sieltä ilmenisi ennaltaehkäisevästi vaikkapa aikomusta hankkia deaktivoitu ase seinäkoristeeksi ilman lukittua ja seinään pultattua virallisesti hyväksyttyjä asekaappia.
Seuraava tiukennus sitten olisikin, että raudan pätkät pitää ilmoittaa poliisille ja laittaa lukittuun ja seinään pultattuun asekaappiin, koska aseseppä voisi niistä sorvata toimivan aseen. - Anonyymi00011
Jep. Sinulle ei jatkossa saa antaa veistä. Vain lusikka ja haarukka.
- Anonyymi00014
Eliitti pelkää.
- Anonyymi00015
Varustautuvat murskaavalla ylivoimalla riistämiensä köyhien kapinaa vastaan.
- Anonyymi00016
Liian hövelisti metsästyksen varjolla lupia syydetään!
- Anonyymi00017
Suomessa pitää aselakeja löysätä, että ihmiset voivat puolustautua näitä
" Nuorisojoukkoja " Vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459