Kolestroli oli vähän koholla ja aloitin Benecol levitteen ja Benecol juotavan jogurtin käytön Joulukuussa. Mitään aiempaa kokemusta minulla ei ollut Benecol tuotteista.
Benecol levite on päivittäin käytössä ja juotavan jogurtin käyttö ei ole säännöllistä.
Joulukuussa ilmestyi kutinaa ja äskettäin oli nokkosihottuma.
Onko teille tullut Benecol tuotteiden käytöstä mahdollisesti johtuvaa kutinaa?
Benecol levite on päivittäin käytössä ja juotavan jogurtin käyttö ei ole säännöllistä.
Joulukuussa ilmestyi kutinaa ja äskettäin oli nokkosihottuma.
Onko teille tullut Benecol tuotteiden käytöstä mahdollisesti johtuvaa kutinaa?
Vastaukset 3
Vanhimmat
Oisko se oireilua niistä kolsteriin vaikuttavista aineista kuten mm. statiineista?
Se voisi olla mahdollista, koska muita erilaisia minulle uusia ruoka-aineita ei ole tullut käytettyä Benecolin aloituksen jälkeen. Teetä (muutamaa eri laatua) tuli juotua n.2-3 viikkoa ja lopetin sen käytön.
Kannattaa syödä voita!