Nykylapsista kasvatetaan Trumppeja

Anonyymi-ap

Olen monesti kuullut, kuinka vanhemmat, varsinkin äidit kehuskelevat, kuinka heidän lastensa "yli ei kävellä" ja kuinka heidän lapsensa "kyseenalaistavat kaiken" ja samaan hengenvetoon tulee toteamus lasten ylevertaisesta lahjakkuudesta. Näiden samojen vanhempien lapsilla ei ole rajoja ja jos heidän toiveitaan ei noudateta, tulee valtava kahakka. Ei ole kumma, jos asiantuntijat ovat sitä mieltä, että tämä tyylilaji tuottaa maailmaan ihan omanlaisensa sukupolven, jossa ainakakaan minä en halua elää. Onneksi ei tarvitse, ikä tulee avuksi. haha.

32

162

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei lapsia kasvateta, he saavat itse valita mitä haluavat. Koko ajan kysellään mitä sinä haluat. Tällaisessa valintatalossa kuin nykyinen maailmamme on, se tarkoittaa valtavaa taakkaa pienelle ihmiselle, Myöhemmin kuvaan tulee vielä some ja verkon maailma, ja soppa on keitetty.

• Anonyymi00026
        UUSI

Päihdeholisteja tää suomi niistä tekee.

• Anonyymi00002

Kuulkaas kun täällä miehet keksustelevat oikeasti tärkeistä asoista, eikä kenenkään kakarat kiinnosta piirun vetraa, joten muille palstoille kipikati!

• Anonyymi00003

PIkku prinssejä kuten romanipojista ja Kiinan yhden lapsen politiikan pojista.

• Anonyymi00004

Pikku prinssit ja heidän mampsellinsa. Siihen vielä ne penskat. Ah ydinperheen autuutta, kun on kaikki kamat, matkat ja sometilit. Mummon vintiltä voi koittaa kaivaa aarteita ja sijoitustoimintaa harrastaa. Lapset oppivat siinä sivussa.

• Anonyymi00005

Trump on pukuun puettu mätä ja ihmiskunnan syöpä. Joku ehkä ihailee, jos ei ole montaa aivosolua käytössä.

• Anonyymi00006

Kuka ihminen voi toimia esim. opettajana tässä nykyisessä "tapakulttuurissa". Oikein kulttuuria tällainen. No sitäpä se.

• Anonyymi00007

Känny vie ajan vanhemmilta. Sitä laapitaan kaiken aikaa ja soitetaan, kun täytyy haukkua joku, esim. vailla rajoja elävän lapsosen opettaja.

• Anonyymi00008

Aloitus on aiheellinen, tämä on todellisuutta. Itse kokenut. Pois omalta alalta ja kauas.

• Anonyymi00009

Vassujen edesottamukset kasvattaa ihmisistä oikeistolaisia. Tämä suunta on nähtävillä koko maailman tasolla.

Kun vassut eivät ajattele omaa kansaa vaan niitä muita, ihmiset kääntyy niiden puoleen jotka laittavat oman kansan edun ykköseksi. Ei tämä ole sen vaikeampaa ymmärtää. Ei rakettitiedettä

• Että jo lapset kääntyy oikeiston puoleen! Jösses. No sitähän se rajaton itsekeskeisyys tavallaan on.

• Anonyymi00017
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Että jo lapset kääntyy oikeiston puoleen! Jösses. No sitähän se rajaton itsekeskeisyys tavallaan on.

Tarkoitin että heistä tulee oikeistolaisia kun näkevät mitä vassut saavat yhteiskunnassa pahaa aikaan.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tarkoitin että heistä tulee oikeistolaisia kun näkevät mitä vassut saavat yhteiskunnassa pahaa aikaan.

Esimerkiksi oppimistulosten romahdus on vassujen aikaansaannosta pelkästään. He ovat huutaneet vapaata kasvatusta vuosikymmeniä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Esimerkiksi oppimistulosten romahdus on vassujen aikaansaannosta pelkästään. He ovat huutaneet vapaata kasvatusta vuosikymmeniä.

He haluavat jokaisen halukkaan tänne Suomeen ikuisia kissanpäiviä viettämään. Veronmaksajilta ei kysytä mitään, jotka nämä elättää täällä. Vain pieni osa tulijoista haluaa elättää itsensä maassa. Loput ei edes halua kotoutua vakaumuksensa vuoksi

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

He haluavat jokaisen halukkaan tänne Suomeen ikuisia kissanpäiviä viettämään. Veronmaksajilta ei kysytä mitään, jotka nämä elättää täällä. Vain pieni osa tulijoista haluaa elättää itsensä maassa. Loput ei edes halua kotoutua vakaumuksensa vuoksi

Miten aiotte kotouttaa sellaiset jotka eivät halua kotoutua vakaumuksensa vuoksi?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Miten aiotte kotouttaa sellaiset jotka eivät halua kotoutua vakaumuksensa vuoksi?

Pakotatteko heidät luopumaan vakaumuksestaan vai millä tavalla heidät aiotte kotouttaa?

• Anonyymi00010

Opettajan homma on pelkkää horroria näinä aikoina. Lasten ehdoilla mennään, näiden pienten kärpästen herrojen komennossa.

• Anonyymi00011

Ei tyhmiä känkkäröitä, jotka norkoilee täällä kaiket päivät, kiihota muu kuin homot vasemmalla ja vihreät läntit silmän munassa. Eli se osa-alue narsismista, jossa kontrolloidaan ja vihataan.

• Anonyymi00012

En jaksa tätä vasemmistolaisjankutusta. Näitä voimakkaita äärimielipiteitä ei ainakaan kannata tartuttaa lapseen. On sitten kyse uskonnosta, politiikasta tai muusta, äärimmäinen kiihko jonkun puolesta tai vastaan ei ole hyväksi lapselle, eikä myöskään aikuiselle, Eipä tuo oikeistolainen ääripää nimeltä Trump mitää hyvää tuo maailmaan (jos joku ei sitten pidä väkivaltaa tai jopa sotaa hyvänä asiana), joskaan ei myöskään pienempi paha, kuten esim. soskupummi vasemmalta.

• Anonyymi00013

Moni äityli ainakin opiskelee someyliopistossa ja isä ottaa selvää sijoitusmahdollisuuksista amerikkalaisin opein, eli se minkä voit voittaa toisen selkänahasta, sen saat omalle tilille ilman vaivaa ja lisäksi voi yrittää myydä piilovikaisen läppärin Torilla. Tämä on ihan tavallista, kuten se uusi Normaali, josta lapset hakee laardeja naama peittämään. Narsismi kasvaa kuin finni siinä sivussa!

• Eräällä ikätoverillani on tytär, jolle lapsena ei juuri kuria pidetty. Ei paljon lupia kysynyt, että saako kylässä ottaa sitä ja tätä ja kokeilla kestävyyttä. No myöhemmin olin heillä joulupukkina, ja kyllä nautin kun huomasin että oli sentään yksi hahmo maailmassa jota se likka aidosti pelkäsi ja kunnioitti. En pitänyt kiirettä lahjojen jakamisessa...

• Anonyymi00014

EI TULE TRUMPPIA aloittajan kuvauksen perusteella, eikä jatkonkaan! Trump on kasvatettu ankaraan työntekoon. Trump on ollut itsepäinen lapsi ja saanut usein arestia koulussa (huom! lapsia ei lellitty silloin muinoin pilalle).
      Vanhemmat lähettivät hänet New York Military Academyn sisäoppilaitokseen, jossa Trump kohosi opiskelijajohtajaksi. Trump menestyi opinnossa ja urheili.

Ei ole Trump päähäntaputeltu lellipoika ollut. Teillä on aivan väärä käsitys Trumpista kun vertaattekin häntä nykylapsiin.

• Anonyymi00015

Aloittaja ei voisi enempää erehtyä! Trump on TYÖIHMINEN. Hänen isänsä on häntä jo lapsesta asti kouluttanut kiinteistöalalle.

Nykynuorista ammattiin valmistuvista 2/3 EI KYKENE TYÖHÖN! Edes!
      TÄYSIN JÄRKYTTÄVÄÄ.

• Anonyymi00016

Kunpa aloitus olisi totta !!!!!!!! Kumpa olisikin. Meillä vanhemmilla ei olisi hätä päivää heistä, päin vastoin. Nyt sensijaan, hätä nuorista on kova.

• Anonyymi00022

Jos joku pitää Trumppia hyvänä esikuvana niin taitaa olla päässä jotakin pahasti vialla. Trum oli jo kakarana pikkuhirviö, koska vanhemmat olivat mielenvikaisia hirviöitä myös. Tuo suuren puvun sisällä liehuvan ahneen imbesillin tunnistaa vain hänen puheitaan kuuntelemalla, mutta toki hänen laisiaan aivokääpiöitä on meilläkin, ja kaikki tuon äijän ääliömäiset horinat edustavat heille suurta neroutta - hahahahahahahahahaa!!!

• Anonyymi00027
        UUSI

Menestytkö empatiatesteissä? Teepä huviksesi pari kolme.

• Anonyymi00024
      UUSI
    • Anonyymi00025
      UUSI

Minä minä minä. Se on tätä aikaa.

• Anonyymi00028
        UUSI

Tuokin on vähän niin ja näin että onko noin. Mitä se merkitsee sitten? MInä on tärkeä ja itsetuntoa on hyvä olla. Jos sillä saavuttaa jotakin hyvää niin siitä voi olla iloa muillekin. Mutta valitettavasti nuoret on pääsääntöisesti heikkoja nykyään, tai heillä on vakavia heikkouksia verrattuna aiempiin sukupolviin.

• Anonyymi00029
      UUSI

Kaikki tunnetaidot ja vuorovaikutustaidot jää kehittymättä, kun keskustelu käydään modernilla vessan seinällä.
      Eli netissä, somessa ja kaikessa kasvottomassa tekstimuodossa.

• Anonyymi00030
        UUSI

Kasvotonta vasu-ukkoa sormella "takakonttiin" ja sen jälkeen kunnon nuuhkaisu!

☝️😁

• UUSI

Monet pikkutytöt piti Sannaa idolinaan. Heistä kasvatetaan äyskiviä narsisteja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      85
      6020
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      319
      5117
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      48
      2599
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1832
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      109
      1497
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1402
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe