Tiedän ja uskon että lahkoja on monia ja on monia jeesuksia.
Lahkoissa sanotaan että he uskovat Jeesukseen.
• Mormonit uskovat Jeesukseen
• Jehovantodistajat uskovat Jeesukseen
• Helluntailaiset uskovat Jeesukseen
• Adventistit uskovat Jeesukseen
Kaikilla em. uskonnoilla on yhteistä usko uudestikastamiseen.
Usko Jeesukseen harhaopit
10
65
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Made in America - lahkot.
MAGA lahkojen pyrikimys globaalisti.- Anonyymi00007UUSI
"Miekkalähetys" ja ristiretket ovat vieneet Suomenkin alkuperäisheimoja roviolle ja ihmisiä on tapettu.
"Tehkää kaikki kansat opetuslapsikseni" niin tuskin sillä tuota tarkoitettiin?
Tosin tuon kehoituksen aitoutta voi epäillä ja se voi olla globaalia maailman valtaa hamuavien kirkonisien keksimä, koska Jeesus sanoo toisaalla: "Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä. ” (Matt.7:6)
"Suomen salattu historia | Muinaisen kulttuurin jäljet hävitettiin"
https://www.youtube.com/watch?v=PJUt90TZtNY
- Anonyymi00002UUSI
Lopunaikoja elämme sodan melskeissä.
Väkevät lopunajan globaalit eksytykset ovat hengellistä sodankäyntiä.
Harhaoppisia karta sanotaan Pyhässä Hengessä.
Uskotko tosiaan helluntaipastorin lupauksiin "Jumalan valittujen" (helluntaiseurakunnan ylöstempaukseen) pelastusvarmuuteen sinäkin "uskova."?- Anonyymi00005UUSI
Room 8 !6
Henki ITSE todistaa meidän henkemme kanssa, että olemme Jumalan lapsia.
Kun tulin uskoon Etelä- Amerikassa, laivassa, jossa ei ollut yhtään uskovaa, sain heti pelastusvarmuuden.
Jos ihminen on vilpitön, tekee parannuksen ja kokosydämisesti lähtee seuraamaan Jeesusta, Herra itse antaa pelestusvarmuuden.
- Anonyymi00003UUSI
minulla on yksi kaste, uskovien kaste.
- Anonyymi00004UUSI
Okei mut ootko kuullu....
Jeesukset! Voi hiihtää vedessä. - Anonyymi00006UUSI
1Kor.1:17 Sillä ei Kristus minua lähettänyt kastamaan, vaan evankeliumia saarnaamaan, ei sanan viisaudella, ettei Kristuksen risti turhaan menisi. Biblia (1776)
- Anonyymi00008UUSI
Kuka lähetti helluntailaiset uudestikastamaan ?
Ei ainakaan Jeesus Kristus.
Käärmeet sihisten luikertelevat koloihinsa.
Eipä kaksihaaraiselta kieleltä tule vastausta.
- Anonyymi00009UUSI
Sak.2:8 Sillä näin sanoo Herra Zebaot: joka se (ilmoituksen) kunnian jälkeen lähetti minut pakanain tykö, jotka heitä raatelivat: jota teihin rupee, se rupee hänen silmänsä terään. Biblia (1776) 5Moos.32:10. Ps.17:8. ka
- Anonyymi00010UUSI
Jer.3:16 Ja se on silloin tapahtuva, kuin te moneksi tulette ja kasvatte maassa, ettei siihen aikaan, sanoo Herra, pidä enään puhuttaman Herran liitonarkista, eikä ajateltaman, ei myös sitä enään muistettaman, eli etsittämän, taikka enään tehtämän. Biblia (1776) Jer.31:33.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit345227Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3984516Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483819KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1372977Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku112500Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182028Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511982- 1231900
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241459