Törkeä ämmä, toivottavasti eroaa eduskunnasta
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011778817.html
Tytti Tuppurainen on pukki kaalimaan vartijana
11
113
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sos.Demiläistä touhua. Lintmanni kävi juuri tv:ssä lukemassa papereistaan avaustajan kiireellä kirjoittamaa mantraa.
- Anonyymi00006UUSI
Selitteli Tytin Uniperin sotkujen jatkohölmöilyjä. Huutamista ja räyhäämistä sosialistiseen mantran mukaisesti!
Pitäisi koko SDP:n häipyä sillä se on vähän kuin ay järjestö, yleisvaarallinen!
- Anonyymi00002
Tytti Tuppurainen on puolueen tyhmin kansanedustaja ja jää poliittiseen historiaan idioottina, joka Sanna Marinin kanssa maksoi satoja miljoonia pelkästä luottamuspääomasta. Parasta Tytti Tuppuraisessa oli se, kun hän kehui puhuvansa sujuvasti saksaa. Tytti Tuppurainen oli kuitenkin niin tyhmä, ettei hänellä ollut mitään sanottavaa - millään kielellä. Pelkkää kotkotusta:
KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT
KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT - Anonyymi00003
Kirjoitus paljastaa kirjoittajan koulutustason ja sivistymättömyyden.
- Anonyymi00004UUSI
Onko sinulla jotain siipikarjaa vastaan? Ne munii ja kotkottaa. Se on lajityypillistä.
- Anonyymi00005UUSI
Jos oikein ymmärsin Merinen vaatii ihmisiä vaihdettavaksi luottamustoimista eli Merinen taitaa olla aika epeli eduskunnassa ja hakee johtajan paikkaa puolueen ryhmässä. On noussut valta ja liemi päähän.
- Anonyymi00007UUSI
Valeuuutinen! Kohta STT joutuu korjaamaan!
- Anonyymi00008UUSI
Dunja:
Rupesin miettimään Tytin luonteenlaatua.
Empatian puute on vallitseva piirrre. - Anonyymi00009UUSI
Dunja:
Tämä tuli niin äkkiä, että Tytille ei ole suunniteltu jatkoa. Eduskunta jäänee
loppusijootuspaikaksi, ellei SDP-korporaatio halua pelastaa työmyyräänsä
julkiselta häpeältä.
Poliittiset virkanimitykset menevät hallituspuolueille. Kuntapuoli ei vedä
muutenkaan. Jäljelle jää ammattiliitot.- Anonyymi00010UUSI
Varalaskupaikka pitäisi aina olla valmiina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896072KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3455422Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222727Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852951942Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1061715- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181563seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423