...niin miksi Israelin kanssa saa?
Israel on teurastanut Gazalaisia surutta, heidän kanssaan ei pitäisi olla mitään yhteyksiä millään valtiolla.
S-kauppa teki oikean päätöksen, kun jätti valikoimistaan Israelilaistuotteet pois, kunnioitan.
https://demokraatti.fi/kysely-puolet-suomalaisista-haluaa-lopettaa-suomen-ja-israelin-valisen-asekaupan
Kun Venäjän kanssa ei saa kauppaa tehdä...
31
128
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Rajat auki, venäjä on ystävämme, me suomalaisethan olemme alunperin Volgan mutkasta kotoisin.
- Anonyymi00002UUSI
persut haikailevat volganmutkaan takaisin
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
persut haikailevat volganmutkaan takaisin
Ette voi mitään olemme Venäjän alueen kansa ja se on hyvä asia.
Odotetaan kun oikea historia paljastuu. Mitä ruotsin natsit ym on tehneet meille. Meidän olisi pitänyt pysyä Venäjän yhtenä federaatio alueena. Venäjää hallitsi muualta tulleet ei oikeat venäläiset ja Manner oli petturi..
. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ette voi mitään olemme Venäjän alueen kansa ja se on hyvä asia.
Odotetaan kun oikea historia paljastuu. Mitä ruotsin natsit ym on tehneet meille. Meidän olisi pitänyt pysyä Venäjän yhtenä federaatio alueena. Venäjää hallitsi muualta tulleet ei oikeat venäläiset ja Manner oli petturi..
.Stalinkin on Gruusialainen murhaaja, äärioikeistolainen diktaattori.
Persut kannattavat Stalinia, kuten myös äärioikeistolaista Putinia.. - Anonyymi00011UUSI
Itse olen juuriltani saksalaista alkuperää vuodelta 1628...joten mene vaan sinne volgan mutkaan itse.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Itse olen juuriltani saksalaista alkuperää vuodelta 1628...joten mene vaan sinne volgan mutkaan itse.
hehe, no ei kyllä käy kateeksi, kanna vasn ristisi itse 😒
- Anonyymi00022UUSI
Gazasta hyökättiin Israeliin, siksi. Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, siksi.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Gazasta hyökättiin Israeliin, siksi. Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, siksi.
Netanjahu ehkä tilasi gazan iskun jotta pääsee lapsia tappamaan.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Netanjahu ehkä tilasi gazan iskun jotta pääsee lapsia tappamaan.
Tuo kuvastaa vain omia intohimojasi.
- Anonyymi00004UUSI
Purra ja Essajahu ovat suomen pääteurastajia kun hyväksyvät Israelin Gazalaisten murhaamiset.
- Anonyymi00029UUSI
Tällä väitteelläsikö yrität oikeuttaa tavoitteesi suorittaa juutalaisiin kohdistuvan kansanmurhan?
- Anonyymi00006UUSI
Vihervasuri jaksaa jankuttaa jostain kansamurhasta, jota ei ole tapahtunut. Muslimien aivopesu näyttää uppoavan muslimien lisäksi vihervasureihin 100 prosenttisesti. Tuota se teettää kun aina haukkuu kapitalismia.
- Anonyymi00009UUSI
Yli 70000 gazakaista kuoli iseaelin itekseen lentävien pommien uhreina, navetanhaju ei pystynyt estämään tekoälypommien lentelyä?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Yli 70000 gazakaista kuoli iseaelin itekseen lentävien pommien uhreina, navetanhaju ei pystynyt estämään tekoälypommien lentelyä?
Kommenttisi on kyllä tosi sekava.
Tälläkin kommentillasi paljastat, ettet tunne Lähi-idän tapahtumia ollenkaan.
Vihreillä on kummallinen kuvitelma, että hajuilla pystyisi estämään voimankäyttöä. Poliisit kertovat tästä usein varsinkin mielenosoitusten yhteydessä.
- Anonyymi00007UUSI
Israel pommittaa Israeliin hyökännyttä ja israelilaisia julmasti murhannutta, kiduttanutta ja siepannutta hamasia, Venäjä itsenäistä, rauhassa elänyttä Ukrainaa.
- Anonyymi00010UUSI
Hamasilauset ovat nuhteettomia koulupoikia kun teurastajaNetanjahuun verrataan.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hamasilauset ovat nuhteettomia koulupoikia kun teurastajaNetanjahuun verrataan.
Vihavasemmisto pyrkii aina löytämään perusteluja, vaikka huonojakin, juutalaisiin kohdistuvan kansanmurhan tueksi.
- Anonyymi00008UUSI
Saadaanhan me olla kauppasuhteissa Kiinankin kanssa, Israel ja Venäjä ovat pikkutekijöitä.
- Anonyymi00013UUSI
voi kun tulis marsilaiset tänne ja ligvitoisi kaikki maailmamme sairaat johtajat kerralla.
niillähän voi olla laitteet, joilla voivat sen tehdä etänäkin?
paljon on niistä puhuttu vuosien varrella, ehkä ne vielä yllättävät meidät ja tulevat...
- Anonyymi00012UUSI
Emme tarvitse venäjän kauppaa enää emmekä etenkään venäläisiä suomeen.
- Anonyymi00017UUSI
Kekkonen nousee kohta haudastaan ja laittaa nippuun tuollaiset saatanan tunarit.
- Anonyymi00014UUSI
Jo se on piru jos mää miestä pelkään pitäs olla asenne. Ihme kammo jotain yhtä ukkoa kohtaan Putinia ja tuon sitten annetaan vaikuttaa asiaan. Voidaan vaikka samantien sopia että joka maasta tapetaan presidentit?
Ja kun suomi näyttää esimerkkiä niin seuraahan muut. Yksi paska kylmäksi hyvin pieni asia suomelle. - Anonyymi00015UUSI
Israelin tulisi saada Nobel terroristien eliminoinnista.
- Anonyymi00018UUSI
Jep, kuohujuomaksi tarjotaan novitsokilla terästetty lasillinen.
- Anonyymi00019UUSI
Kannattaa käydä skaupassa niin ei törmää kansanmurhaajamaan tuotteisiin.
- Anonyymi00020UUSI
on oikein boikotoida israelia, kaikin tavoin.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
on oikein boikotoida israelia, kaikin tavoin.
Jos israelilainen omistaja ei saa tuotteita kaupaksi niin eniten kärsii sen hehe ukrainalainen työntekijä. Miksei hakattas kaikkia ukrainalaisia joukolla jos tuo tavoite että ukrainalaiset kärsii eniten ja korkeintaan pitkällä aikavälillä israelilainen kun sen hehe ukrainalaiset työntekijät on tapettu.
Idiootit. - Anonyymi00032UUSI
Kyllä S-ryhmä myy kansaansa murhaavan Iranin tuotteita.
- Anonyymi00021UUSI
Venäjän kauppa kielletty, koska tekisi Suomesta omavaraisen.
- Anonyymi00026UUSI
PS. Brysselin huijarit asialla.
- Anonyymi00027UUSI
Israel ei ole teurastanut mitään ihmisryhmää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585524KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953537Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222355Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182338Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91108- 1021028
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621007Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu18992Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79945- 80937