Uskon väärin ymmärtäminen

Anonyymi-ap

Pyhä Henki ei toimi rahalla.
Pyhä Henki ei tarkoita kaatamista ja hurmoksellisuutta.
Raittiiseen uskoon ei kuulu lahkohenget.

Miksi helluntailaisilla on eriseurainen usko ilman uskontunnustusta ?

42

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Helluntailaiset olisi opetettava vihaamaan syntiä eikä pakkovauvakastettuja.

• Anonyymi00004

Mahdotonta käärmeenlahkossa 👿

• Anonyymi00002

Tyhmä koira ei edes opi antamaan tassua.
      Hellarit eivät edes toivota rauhaa toisilleen.

• Anonyymi00003

Jos Jumalan pelko puuttuu niin liha ja synti hallitsevat.

- Synti sanoo jumalattomalle: minun sydämessäni ei ole Jumalan pelkoa hänen silmäinsä edessä.

• Anonyymi00005

Panettelu jatkuu vauvakastelooshista,!

Mitään ymmärrystä ei mistään raamatun asiasta heillä ei ole, mutta se ei ole este.

Lutterin perinnönvaalijat tuskin saa nukuttua ellei ole herransa käskyjä toteltu

• Anonyymi00006

Lutterin henki toimii vain rahalla!

Yli tuhat miljoonaa pakkokerätään jäseniltä ja velkavaltio vielä lahjoittaa 10 miljoonas joka kk tuohon molokin kitaan, ja kansa uskoo että taivas se heitä odottaa kunhan maksaa osamaksulla mailman kalleinta hautakuoppaa !

Suomiraukkaa voi sentään.

• Anonyymi00022

Pedokääkkää vikisee taas tuskaansa kuten joka päivä

Parhamin loossi vihaa uskovia

Raamatusta ne ei tajua mitään

• Anonyymi00023
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Lutterin henki toimii vain rahalla!

Yli tuhat miljoonaa pakkokerätään jäseniltä ja velkavaltio vielä lahjoittaa 10 miljoonas joka kk tuohon molokin kitaan, ja kansa uskoo että taivas se heitä odottaa kunhan maksaa osamaksulla mailman kalleinta hautakuoppaa !

Suomiraukkaa voi sentään.

Parhamin henki toimii rahalla

Jos et maksa kymmenyksiä et pelastu

• Anonyymi00007

Kuste kootaan ensin nippuihin eli uskonlahkojen muodustuminen on jo tapahtunut...

• Anonyymi00010

Ok, niitä onkin luttereissa n 30 eri nippua !

• Anonyymi00029
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ok, niitä onkin luttereissa n 30 eri nippua !

Luttereissa ei ole mitään

• Anonyymi00008

Helluntailaiset käännyttävät ja kusettavat.
      Sielläkö ei ole lustetta ja uskonnon uhreja ?

• Anonyymi00011

Et sinä tajua mitään asiasta, mutta ei haittaa kunhan pysyttelet vaiti.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Et sinä tajua mitään asiasta, mutta ei haittaa kunhan pysyttelet vaiti.

Ole sitten hiljaa

• Anonyymi00009

Tosiaan Pyhä Henki ei toimi rahalla.

Vaikka pakkovauvakastetuilla on käytössä rahaa
      1 000 000 000 euroa.

• Anonyymi00012

Mutta puuttuu 3 miljoonaa ja paåistoa uhkaa puolukkareissu.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mutta puuttuu 3 miljoonaa ja paåistoa uhkaa puolukkareissu.

Uskon kyllä että henki vaikuttaa ja käyvät laittamassa puuttuvan euron per pää niin puuäijään!

• Anonyymi00021

Useamman kerran kylvetty pedo haluaa raiskata lapsia. Pedokääkkää on samaa porukkaa

• Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Useamman kerran kylvetty pedo haluaa raiskata lapsia. Pedokääkkää on samaa porukkaa

Nyt on väkevä kommentti, kilpailee jo 1500 luvun ison miehen rykäizyille !

• Anonyymi00032
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Se on surullista kyllä. Pedokääkkää on samaa porukkaa

• Anonyymi00014

Helluntailaisuudessa korreloi tyhmyys.

Miksi helluntailaisilla on eriseurainen usko ilman uskontunnustusta ?

• Anonyymi00018

Pieni totuus voi olla, onhan helluntain väki entisiä munkin seurasjia suuri oss !

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Pieni totuus voi olla, onhan helluntain väki entisiä munkin seurasjia suuri oss !

Lopeta itkeminen

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Lopeta itkeminen

Juopot lutterit itkee kun kaste ei auta, ei ole töitä ja taas lähti akka

• Anonyymi00015

Helluntailaiset eivät usko Jumalaan ja mitä Herra sanoo.

[18] sydäntä, joka häijyjä juonia miettii,
      [23] Sillä KÄSKY on lamppu, OPETUS on valo, ja KURITTAVA NUHDE on elämän tie,

• Anonyymi00016

Pyhä Henki ei kaada ihmisiä eikä toimi rahalla.

• Anonyymi00017

Älä korkkaa enää uutta putelia !

Putelin henki on hölmöyden henki.

Vähän auttas jos baskeri on päässä ja kuva kehyksissä.

• Anonyymi00024

No oho, pääsokö sakastiin noin vain !?

Tämä on ihme, nyt ensimmäinen luttereissa!

• Pakkokatse👀
      Pakko katsoa👀

• Anonyymi00026

Vauvat itkee kun iso mustaviittamies meinaa hukuttaa vesidesiin ja väkisten liittää ison epätavallisen uskostaputsaajan looshiin.

Vai syntejäänkö itkee isien syntejä kantaa ei jaksa edes seisoa, vaunuissa makaa polonen.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Vauvat itkee kun iso mustaviittamies meinaa hukuttaa vesidesiin ja väkisten liittää ison epätavallisen uskostaputsaajan looshiin.

Vai syntejäänkö itkee isien syntejä kantaa ei jaksa edes seisoa, vaunuissa makaa polonen.

Pedo huutaa vauvoista ja vesidesistä. Niin pedot tekee

• Anonyymi00031

lutteri laitosta ei Raamattu tunne ollenkaan.

• Anonyymi00037

Ei sellaisesta puhu muut kuin pedokääkkää

• Anonyymi00035

Onpa vaari ollut taas sotajalalla

• Anonyymi00039

Oli taas yrittänyt uskovien lapsia nuuska huulessa

• Anonyymi00036

Apt2 : 15
      EIVÄT NÄMÄ OLE JUOVUKSISSA, NIINKUIN TE LUULETTE ; sillä nyt on vasta kolmas hetki päivästä.

• Anonyymi00041

Helluntailaisia pitää nuhdella koska heidän pastorinsa eivät nuhtele.
      Lahkolaiset eivät tiedä että Jumalan Sana on myös nuhteeksi.

• Anonyymi00042

"Älä vihaa veljeäsi sydämessäsi, vaan nuhtele lähimmäistäsi, ettet joutuisi hänen tähtensä syynalaiseksi."

Lahkopastorit ovat kastekiistojen kipeät.

• Anonyymi00045

Pedokääkkää vihaa uskovia yli kaiken

• Anonyymi00043

Lohkot yrittävät imitoida Pyhää Henkeä.
      Eksytykset ovat oikean ja väärän sekoitusta (lustetta).

• Anonyymi00046

Hurmahenkiset kokemukset Raamatussa ja hengellisissä kokouksissa.

Raamatussa kerrotaan kuningas Saulista kuinka Herran henki tuli häneen ja hän joutui hurmoksiin (1 Sam 10:10,13). Myöhemminkin hän joutui hurmoksiin sillä tavoin, että hän riisui vaatteensa, kaatui maahan ja makasi alastonna (1 Sam 19:23-24). Hurmoskokemus ei millään tavoin koskettanut hänen omaatuntoaan.

Myös Baalin profeetat joutuivat hurmoksiin huutamalla yhä kovemmin (1 Kun 18:29).

Hurmos on voimakas kokemus. Se tempaa ihmisen mukaansa. Se ei ole ilmiönä vain raamatulliseen uskoon kuuluvaa. Kohtaamme hurmosta kaikissa maailmanuskonnoissa, pop konserteissa, urheilutapahtumissa ja jääkiekko-otteluissa
      mutta ei ruokakaupassa.

• Anonyymi00047

Pietarikin joutui hurmoksiin.

10 Ja hänen tuli nälkä, ja hän halusi ruokaa. Mutta sitä valmistettaessa hän joutui hurmoksiin.
        11 Ja hän näki taivaan avoinna ja tulevan alas astian, ikäänkuin suuren liinavaatteen, joka neljästä kulmastaan laskettiin maahan.
        12 Ja siinä oli kaikkinaisia maan nelijalkaisia ja matelijoita ja taivaan lintuja.
        13 Ja tuli ääni, joka sanoi hänelle: "Nouse, Pietari, teurasta ja syö".
        14 Mutta Pietari sanoi: "En suinkaan, Herra; sillä en minä ole ikinä syönyt mitään epäpyhää enkä saastaista".
        15 Ja taas ääni sanoi hänelle toistamiseen: "Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi". ( Apt 10)

5 "Minä olin Joppen kaupungissa ja rukoilin; silloin minä näin hurmoksissa näyn: tuli alas astia, ikäänkuin suuri liinavaate, joka neljästä kulmastaan laskettiin taivaasta, ja se tuli aivan minun eteeni.
        6 Ja kun minä katsoin sitä tarkasti, näin minä siinä maan nelijalkaisia ja petoja ja matelijoita ja taivaan lintuja.
        7 Ja minä kuulin myös äänen, joka sanoi minulle: 'Nouse, Pietari, teurasta ja syö'.
        8 Mutta minä sanoin: 'En suinkaan, Herra; sillä ei mitään epäpyhää eikä saastaista ole koskaan minun suuhuni tullut'.
        9 Niin vastasi ääni taivaasta toistamiseen ja sanoi: 'Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi'.
        10 Ja tämä tapahtui kolme kertaa; sitten vedettiin kaikki taas ylös taivaaseen.
        11 Ja katso, samassa seisoi sen talon edessä, jossa me olimme, kolme miestä, jotka Kesareasta oli lähetetty minun luokseni.
        12 Ja Henki käski minun mennä arvelematta heidän kanssansa; ja myös nämä kuusi veljeä lähtivät minun kanssani. Me menimme sen miehen taloon,
        13 ja hän kertoi meille, kuinka hän oli nähnyt enkelin seisovan hänen huoneessaan ja sanovan: 'Lähetä Joppeen noutamaan Simon, jota myös Pietariksi kutsutaan;
        14 hän on puhuva sinulle sanoja, joiden kautta sinä pelastut, ja koko sinun perhekuntasi'.
        15 Ja kun minä rupesin puhumaan, tuli Pyhä Henki heidän päällensä, niinkuin alussa meidänkin päällemme.
        16 Silloin minä muistin Herran sanan, jonka hän sanoi: 'Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä'.
        17 Koska siis Jumala antoi yhtäläisen lahjan heille kuin meillekin, kun olimme uskoneet Herraan Jeesukseen Kristukseen, niin mikä olin minä voidakseni estää Jumalaa?"
        ( Apt 11)

Tämän opetus on, ettei pidä vastustaa Jumalan toimintaa oman mielensä mukaan.

Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

Usko Toivonen

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3688
    2. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      43
      3608
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      152
      3392
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2655
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      76
      2651
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1768
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1455
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      403
      1188
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      58
      1150
    10. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1028
    Aihe