Terve ihminen tekee virkavallalle noin?

Anonyymi-ap

https://www.verkkouutiset.fi/a/uusi-video-alex-prettista-leviaa-sylkee-ja-potkii/#ef57a543

Liittovaltion agenttien surmaamasta Alex Prettistä leviää uusi, pari viikkoa sitten kuvattu video. Videon on todentanut BBC, jonka mukaan ruskeatakkinen mies videolla on 97 prosentin varmuudella Pretti. Tuolloin liittovaltion maahanmuuttoviranomaista ICE:a vastaan suunnattu protestointi Minneapolisissa oli leimahtanut, kun Renee Good oli ammuttu kuoliaaksi 7. tammikuuta.

BBC:n mukaan ei ole selvää, mitä agentit ovat tekemässä tilanteessa. Pretti näkyy videolla huutamassa ja kiroamassa ICE-agenteille, hän sylkee ja potkaisee lopulta agenttien auton takavalon rikki. Tämän jälkeen agentit taklaavat Prettin maahan ja kun hän nousee ylös, vyöllä voi nähdä hänen aseensa, jota Pretti kantoi mukanaan myös viime lauantaina 24. tammikuuta.

8

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En luottaisi Verkkouutisten juttuihin.

• Anonyymi00004
        UUSI

älä luota moktar gubta

• Anonyymi00008
        UUSI

Video ei ole Verkkouutisten tekemä, vai meinaatko, että Verkkouutiset on käyttänyt tekoälyä masinoimaan tuon videopätkän?

• Anonyymi00002
      UUSI

Sotaveteraanien hoitaja vihaa Trumpia kun Trump on USA n sotaveteraaneja haukkunut kymmeniä kertoja ja törkeästikin

• Anonyymi00003
      UUSI

sssa3234

• Anonyymi00005
      UUSI

aaas33

• UUSI

https://www.youtube.com/watch?v=2jhNXldOeH4
      Kun Alex Prett ammuttiin Minneapolisissa liitovaltion agenttien toimesta, me kaikki näimme kiistattoman murhan. Se mitä on tapahtunut aiemmin jossakin muussa yhteydessä, ei tee tätä murhaa olemattomaksi. Missään vaiheessa murhatulla miehellä ei ollut asetta kädessä ja silti häneen ammuttiin 10 reikää.

https://www.hs.fi/maailma/art-2000011736688.html
      Tässä on jokaisen nähtävissä myös aiempi murha, jossa liittovaltion agentti ampuu naisen autoon.

Näitä videota ei oikein selittämällä voi muuksi muuttaa. Silloin kun valtio tappaa omia kansalaisiin, pitäisi hälytyskellojen soida tyhmässäkin päässä.

Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

• Anonyymi00009
      UUSI

Minä en ainakaan välittäisi yhtään mitä Trump USA:n rajojen sisäpuolella tekee, jos vaan pysyisi siellä. Saa minun puolestani tehdä mitä haluaa USA:n maaperällä, mutta kun tuo oranssi ääliö saa koko maailman sekaisin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe