Sisällä olevat ihmiset menevät ulos, jotta ei tule törmäyksiä ja reikiä kattoon. Haudat avautuvat ja ruumiit nousevat ylös.
Lentokoneista ei päästä ylös pilviin, joten ei kannata lentää.
Tempauksen tekninen toteutus
25
126
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
luste kootaan ensin nippuihin eli uskonlahkojen muodustuminen on jo tapahtunut...
- Anonyymi00002UUSI
Matt. 13:30
Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'" - Anonyymi00004UUSI
Ei oikeita kristittyjä mihinkään täältä pois temmata.Jeesus tulee takaisinJerusalemiin, missä häitä vietetään.
Pakkokasteet tulee vielä käyttöön, jossa häävierailla olisi hääpuku päällä.
uuk. 14:23
Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi; - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei oikeita kristittyjä mihinkään täältä pois temmata.Jeesus tulee takaisinJerusalemiin, missä häitä vietetään.
Pakkokasteet tulee vielä käyttöön, jossa häävierailla olisi hääpuku päällä.
uuk. 14:23
Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi;Ap. t. 1:11
ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän." - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Matt. 13:30
Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"Isoja joukkotilaisuuksia kannattaa välttää.
Otan vastaan temmattavien omaisuuden merkkinä temmattavien aidosta uskonharhaisuudesta.
Mitä se jeesuskin sanoo jos ei temmattava ole luopunut maallisesta mammonasta. Luultavasti kieltää paradiisipaikan, eikö vain.
Kiitos etukäteen!- Anonyymi00008UUSI
jep. pääset aivottomien ateistien tappelukentälle riitelemään jakoperusteista ja sehän on se sinun paratiisisi.....
- Anonyymi00007UUSI
tyhmyys puhuu aivottomia, kun muuta mussuttamista ei päivään keksi.
höhöhöhöhhöhöhö höhöttääää - Anonyymi00009UUSI
Ei ihmisillä ole mitään asiaa Jumalan taivaaseen.
Joh.3:13 " Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta.
Ps. 115:16
Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille. - Anonyymi00010UUSI
Ajatukset salaisiin piilopaikoihin pääsemisestä ovat tyypillisiä mielen manipuloinnin tekniikoita.
- Anonyymi00011UUSI
Uskovaisten tempaukset siis alkavat vihdoinkin, pitkällisen odotuksen jälkeen.
Ajattelen lämmöllä niitä edellisiä sukupolvia jotka on kärsimättömänä uskovaisten tempauksia odottaneet.
Mutta nyt se meille suodaan, vaivanaika loppuu ja rauha tulee maanpäälle.
Taivaasta en niin tiedä kun ristiriitaiset siellä kohta porukoilla riitelevät. - Anonyymi00012UUSI
Jeesus tulee takaisin samalla tavalla kuin hänet otettiin taivaisiin. Pilven päällä leijuen.
Leijunta ei ole kovinkaan äkkinäistä, vaan hidasta laskeutumista ja varmaankin pienellä keinuntaliikkeellä koska sellainen on mukavaa.
Niin on kirjoitettu, että samalla tavalla kuin ylös nousikin.
On olemassa mutakin tekstejä jotka eivät edelliseen ole sovellettavissa. Ne tekstit ovatkin eri kirjoissa, eivätkä ole yhdistettävissä tämän kirjan tekstin kuvaukseen.- Anonyymi00015UUSI
leijumiset liittyy huumeiden käyttöön
- Anonyymi00013UUSI
Kun uskovainen liikennelentäjä lentää matkustajalentokonetta, hän lentää koneen laskeutuen määräkentälle. Kaipa jotkut lennon loppuselvityksetkin täytyy tehdä. Sen jälkeen kai, ehkä, joutaakin siitä tulla tempaistuksi yläilmoihin.
Uskovaiset, jotka ovat autolla liikkeellä, joutuvat etsimään sopivan parkkipaikan, johon auton voi jättää pitkäksi aikaa. On syytä lukita auto silloin. - Anonyymi00014UUSI
Ihminen saadaan tulemaan ihan mihin uskoon tahansa "kuulosta" ihmismieltä manipuloimalla. Kuulosta tuleva pään usko onkin pelollista käännynnäisten uskoa, mitä lahkoissa harjoitetaan.
- Anonyymi00021UUSI
Koitappas tulla pnyskolla helluntaihin !
Et pääse naulakoita pitemmälle.
Ilman kääntymystä ja parannusta ei onnistu. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Koitappas tulla pnyskolla helluntaihin !
Et pääse naulakoita pitemmälle.
Ilman kääntymystä ja parannusta ei onnistu.Helluntaihin ei kukaan uskova mene
- Anonyymi00016UUSI
Ruumiit teleportataan kattojen ja esteiden läpi.
- Anonyymi00017UUSI
Jeesus nousi taivaaseen fyysisessä ihmisen muodossa näkyvällä tavalla.
Myös Jeesukselle piti luoda ylösnousemusruumis kasteessa vedestä ja Hengestä.
Jeesus puhuu itsestään kun Nikodemus meni kysymään häneltä kasteen merkitystä.
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan." - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."Höpöhöpö !
Oliko baskeri päässä kun satuilit. - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."Hyvin sanoit. Pedokääkän vilinä ei auta
- Anonyymi00018UUSI
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän." - Anonyymi00019UUSI
Kukahan se tempaisisi teidät joutilaat töihin tienaamaan itse elantonsa !
Eikö ole osaamista, hanttilaisia ei tarvita !- Anonyymi00025UUSI
Onko sillä baskeri päässä?
- Anonyymi00026UUSI
Tempauksen tekninen toteutus? Miten työnnön tai kyykyn tekninen toteutus?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393