https://www.is.fi/politiikka/art-2000011778571.html
Miksi ? Miksi suomi halutaan lopettaa? Tilalle jää vain ruma diktaattorien yllpitämä maailma. Kauheaa.
sdp vasemistoliitto vihreät ovat kremlin asialla
6
227
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Ei unohdeta Keskusta puoluetta Suomi–Venäjä-Seuran puheenjohtajat pääsääntöisesti Keskustapuolueesta, Keskustan yksi lukuisista "hillotolpista"
- Anonyymi00002
Miksi vasemmisto olisi porvarillisen venäjän asialla? Rikkaat ovat venäjällä vallassa ja raha määrää sielläkin. Aika pitkälti Kokoomuslainen meno venäjällä.
- Anonyymi00003
Sanoisin että persumainen meno on vallassa Venäjällä. Kaikesta syytetään toisia.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sanoisin että persumainen meno on vallassa Venäjällä. Kaikesta syytetään toisia.
Oikeistoksi persujakin on sanottu. Kokoomuskin on oikealla laidalla.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei todellakaan! Persut on suomen ja suomalaisuuden pelastajia muista se! Persut on ainoa puolue joka pelastaa suomen! Vihervasemisto on silkkaa pahuutta suomeen tuova järjestö mafia.
- Anonyymi00004
Oletko rakastellut kauniiden venäläisten naisten kanssa? Minä olen. Muistan rytmin vieläkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497