tehnyt oikean ratkaisun. https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/nyt-elina-valtoselta-jys%C3%A4hti-suomen-linja-iranin-vallankumouskaarti-terroristij%C3%A4rjest%C3%B6ksi/ar-AA1VdWXV?ocid=hpmsn&cvid=697b2be7c7494e16b4d4ba09cf30666f&ei=11
Suomi on nyt
18
376
Vastaukset
- Anonyymi00001
kauan siihen menikin
- Anonyymi00002
Harmittaa, kun uskovainen tekee luterilaisuus-palstalle aloituksen aiheesta, joka ei liity mitenkään luterilaisuuteen tai edes kristillisyyteen. Olisin niin iloinen, jos tekisit aloituksia jotka liittyvät kristinuskoon.
”Yhdysvallat, Kanada ja Australia määrittelevät jo Iranin vallankumouskaartin terroristijärjestöksi. EU:ssa on keskusteltu asiasta jo pitkään, ja kysymys nousi pöydälle uudelleen Iranin tukahdutettua erittäin väkivaltaisesti maassa puhjenneet protestit.”
Asia etenee…- Anonyymi00004
Kansan murhaa, kansan murhaa, kansan murhaa !!!!!!!!!!!!!!!!!.
Samaan hengenvetoon voisi USAn ICEn tuomita terrorijärjestöksi.
- Anonyymi00003
Vasta sitten, kun se on ampunut 36000 mielenosoittajaa!
Mummomuori2 kirjoitti:
Ei sentään. Eiköhän ne kuriin sitä saa.
Huonolta näyttää ja sotilaatkin tottelevat laittomia käskyjä.
- Anonyymi00005
he-ma kirjoitti:
Huonolta näyttää ja sotilaatkin tottelevat laittomia käskyjä.
Laittomat maahanmuuttajat.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Laittomat maahanmuuttajat.
Rajan ylittämisestä saa sakkoja ja tapetut olivat molemmat kansalaisia.
USAa odottaa ennennäkemätön lama ilman paperittomia työntekijöitä.- Anonyymi00006
he-ma kirjoitti:
Rajan ylittämisestä saa sakkoja ja tapetut olivat molemmat kansalaisia.
USAa odottaa ennennäkemätön lama ilman paperittomia työntekijöitä.Totuus Iranin tapetuista alkaa vähitellen paljastua:
"Iranilaiset lähteet: Iranin hallinnon raa'assa tukahduttamisessa kuolleiden määrä on noussut 86 677.
Jos se vahvistetaan, tämä määrä asettaisi Iranin sortotoimet nyky-IHMISEN HISTORIAAN KUOLEVIMMIEN joukkoon SODAN ulkopuolella."
Ja ihmisoikeusjärjestöt ovat HILJAA!
Iranilaisen henki ei ole yhtä arvokas kuin jonkun muslimiterroristin henki. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Totuus Iranin tapetuista alkaa vähitellen paljastua:
"Iranilaiset lähteet: Iranin hallinnon raa'assa tukahduttamisessa kuolleiden määrä on noussut 86 677.
Jos se vahvistetaan, tämä määrä asettaisi Iranin sortotoimet nyky-IHMISEN HISTORIAAN KUOLEVIMMIEN joukkoon SODAN ulkopuolella."
Ja ihmisoikeusjärjestöt ovat HILJAA!
Iranilaisen henki ei ole yhtä arvokas kuin jonkun muslimiterroristin henki.Mitä olisi tehtävissä? Pommittaa joku kaupunki maan tasalle kuten Venäjä ja Israel tekisivät.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Totuus Iranin tapetuista alkaa vähitellen paljastua:
"Iranilaiset lähteet: Iranin hallinnon raa'assa tukahduttamisessa kuolleiden määrä on noussut 86 677.
Jos se vahvistetaan, tämä määrä asettaisi Iranin sortotoimet nyky-IHMISEN HISTORIAAN KUOLEVIMMIEN joukkoon SODAN ulkopuolella."
Ja ihmisoikeusjärjestöt ovat HILJAA!
Iranilaisen henki ei ole yhtä arvokas kuin jonkun muslimiterroristin henki.Netti suljettiin jotta maailma ei näkisi konekiväärien käyttöä omaa kansaa vastaan.
Mutta tällä Iran vain sinetöi oman tuhonsa.
”he-ma” 2026-01-30 14:53:07 kirjoitti:
”USAa odottaa ennennäkemätön lama ilman paperittomia työntekijöitä.”
Niin, harva tulee ajatelleeksi miten paljon Yhdysvaltain talous nojaa näihin työläisiin.
”Anonyymi00006” 2026-02-01 03:22:43 kommentoi:
”Ja ihmisoikeusjärjestöt ovat HILJAA! Iranilaisen henki ei ole yhtä arvokas kuin jonkun muslimiterroristin henki.”
Päinvastoin. Kun on itse ensin tukkinut korvat eikä ole halunnut edes kuulla, miten paljon työtä on jo tehty, syntyy kai tuollainen harhaluulo- Anonyymi00008
Mitä työtä?
Missä se näkyy?
Missä ovat mielenosoitukset Iranin kansan puolesta? Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä työtä?
Missä se näkyy?
Missä ovat mielenosoitukset Iranin kansan puolesta?:D Eli kuulut niihin, jotka ovat sulkeneet silmänsä tai eivät edes ole seuranneet koko asiaa. Vuosia on useat järjestöt tehneet monipuolista työtä.
Mielenosoitukset ovat pieni osa sitä, ja viimeksi pari vuotta sitten oli mielenosoituksiakin.- Anonyymi00010
Mummomuori2 kirjoitti:
:D Eli kuulut niihin, jotka ovat sulkeneet silmänsä tai eivät edes ole seuranneet koko asiaa. Vuosia on useat järjestöt tehneet monipuolista työtä.
Mielenosoitukset ovat pieni osa sitä, ja viimeksi pari vuotta sitten oli mielenosoituksiakin.Siis et osannut vastata!
Vaikeaa se on tukkia korvia teidän mielenosoituksillenne Iranin kansan puolesta kun SELLAISIA EI OLE näkynyt eikä kuulunut!
Gazan puolesta te olette huutaneet jo pari vuotta, Mutta Iranin puolesta ei vasemmisto ole tehnyt mitään, koska Israel seisoo mielenosoittajien tukena. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Siis et osannut vastata!
Vaikeaa se on tukkia korvia teidän mielenosoituksillenne Iranin kansan puolesta kun SELLAISIA EI OLE näkynyt eikä kuulunut!
Gazan puolesta te olette huutaneet jo pari vuotta, Mutta Iranin puolesta ei vasemmisto ole tehnyt mitään, koska Israel seisoo mielenosoittajien tukena.Ei vaan vieläkään Suomessa näy minkäänlaista aktiivista toimintaa Iranin kansan tueksi.
Ei edes Greta viitsi kerätä laivastoa, kun kukaan ei maksa siitä hänelle. Tulijoita varmaan olisi sillä edellytyksellä, että israelilaiset eivät tule mukaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
