Suomi on nyt

18

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      kauan siihen menikin

    • Anonyymi00002

      Harmittaa, kun uskovainen tekee luterilaisuus-palstalle aloituksen aiheesta, joka ei liity mitenkään luterilaisuuteen tai edes kristillisyyteen. Olisin niin iloinen, jos tekisit aloituksia jotka liittyvät kristinuskoon.

    • ”Yhdysvallat, Kanada ja Australia määrittelevät jo Iranin vallankumouskaartin terroristijärjestöksi. EU:ssa on keskusteltu asiasta jo pitkään, ja kysymys nousi pöydälle uudelleen Iranin tukahdutettua erittäin väkivaltaisesti maassa puhjenneet protestit.”

      Asia etenee…

      • Anonyymi00004

        Kansan murhaa, kansan murhaa, kansan murhaa !!!!!!!!!!!!!!!!!.


    • Samaan hengenvetoon voisi USAn ICEn tuomita terrorijärjestöksi.

      • Anonyymi00003

        Vasta sitten, kun se on ampunut 36000 mielenosoittajaa!


      • Ei sentään. Eiköhän ne kuriin sitä saa.


      • Mummomuori2 kirjoitti:

        Ei sentään. Eiköhän ne kuriin sitä saa.

        Huonolta näyttää ja sotilaatkin tottelevat laittomia käskyjä.


      • Anonyymi00005
        he-ma kirjoitti:

        Huonolta näyttää ja sotilaatkin tottelevat laittomia käskyjä.

        Laittomat maahanmuuttajat.


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Laittomat maahanmuuttajat.

        Rajan ylittämisestä saa sakkoja ja tapetut olivat molemmat kansalaisia.

        USAa odottaa ennennäkemätön lama ilman paperittomia työntekijöitä.


      • Anonyymi00006
        he-ma kirjoitti:

        Rajan ylittämisestä saa sakkoja ja tapetut olivat molemmat kansalaisia.

        USAa odottaa ennennäkemätön lama ilman paperittomia työntekijöitä.

        Totuus Iranin tapetuista alkaa vähitellen paljastua:
        "Iranilaiset lähteet: Iranin hallinnon raa'assa tukahduttamisessa kuolleiden määrä on noussut 86 677.
        Jos se vahvistetaan, tämä määrä asettaisi Iranin sortotoimet nyky-IHMISEN HISTORIAAN KUOLEVIMMIEN joukkoon SODAN ulkopuolella."

        Ja ihmisoikeusjärjestöt ovat HILJAA!
        Iranilaisen henki ei ole yhtä arvokas kuin jonkun muslimiterroristin henki.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Totuus Iranin tapetuista alkaa vähitellen paljastua:
        "Iranilaiset lähteet: Iranin hallinnon raa'assa tukahduttamisessa kuolleiden määrä on noussut 86 677.
        Jos se vahvistetaan, tämä määrä asettaisi Iranin sortotoimet nyky-IHMISEN HISTORIAAN KUOLEVIMMIEN joukkoon SODAN ulkopuolella."

        Ja ihmisoikeusjärjestöt ovat HILJAA!
        Iranilaisen henki ei ole yhtä arvokas kuin jonkun muslimiterroristin henki.

        Mitä olisi tehtävissä? Pommittaa joku kaupunki maan tasalle kuten Venäjä ja Israel tekisivät.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Totuus Iranin tapetuista alkaa vähitellen paljastua:
        "Iranilaiset lähteet: Iranin hallinnon raa'assa tukahduttamisessa kuolleiden määrä on noussut 86 677.
        Jos se vahvistetaan, tämä määrä asettaisi Iranin sortotoimet nyky-IHMISEN HISTORIAAN KUOLEVIMMIEN joukkoon SODAN ulkopuolella."

        Ja ihmisoikeusjärjestöt ovat HILJAA!
        Iranilaisen henki ei ole yhtä arvokas kuin jonkun muslimiterroristin henki.

        Netti suljettiin jotta maailma ei näkisi konekiväärien käyttöä omaa kansaa vastaan.
        Mutta tällä Iran vain sinetöi oman tuhonsa.


    • ”he-ma” 2026-01-30 14:53:07 kirjoitti:
      ”USAa odottaa ennennäkemätön lama ilman paperittomia työntekijöitä.”

      Niin, harva tulee ajatelleeksi miten paljon Yhdysvaltain talous nojaa näihin työläisiin.

      ”Anonyymi00006” 2026-02-01 03:22:43 kommentoi:
      ”Ja ihmisoikeusjärjestöt ovat HILJAA! Iranilaisen henki ei ole yhtä arvokas kuin jonkun muslimiterroristin henki.”

      Päinvastoin. Kun on itse ensin tukkinut korvat eikä ole halunnut edes kuulla, miten paljon työtä on jo tehty, syntyy kai tuollainen harhaluulo

      • Anonyymi00008

        Mitä työtä?
        Missä se näkyy?
        Missä ovat mielenosoitukset Iranin kansan puolesta?


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Mitä työtä?
        Missä se näkyy?
        Missä ovat mielenosoitukset Iranin kansan puolesta?

        :D Eli kuulut niihin, jotka ovat sulkeneet silmänsä tai eivät edes ole seuranneet koko asiaa. Vuosia on useat järjestöt tehneet monipuolista työtä.
        Mielenosoitukset ovat pieni osa sitä, ja viimeksi pari vuotta sitten oli mielenosoituksiakin.


      • Anonyymi00010
        Mummomuori2 kirjoitti:

        :D Eli kuulut niihin, jotka ovat sulkeneet silmänsä tai eivät edes ole seuranneet koko asiaa. Vuosia on useat järjestöt tehneet monipuolista työtä.
        Mielenosoitukset ovat pieni osa sitä, ja viimeksi pari vuotta sitten oli mielenosoituksiakin.

        Siis et osannut vastata!
        Vaikeaa se on tukkia korvia teidän mielenosoituksillenne Iranin kansan puolesta kun SELLAISIA EI OLE näkynyt eikä kuulunut!

        Gazan puolesta te olette huutaneet jo pari vuotta, Mutta Iranin puolesta ei vasemmisto ole tehnyt mitään, koska Israel seisoo mielenosoittajien tukena.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Siis et osannut vastata!
        Vaikeaa se on tukkia korvia teidän mielenosoituksillenne Iranin kansan puolesta kun SELLAISIA EI OLE näkynyt eikä kuulunut!

        Gazan puolesta te olette huutaneet jo pari vuotta, Mutta Iranin puolesta ei vasemmisto ole tehnyt mitään, koska Israel seisoo mielenosoittajien tukena.

        Ei vaan vieläkään Suomessa näy minkäänlaista aktiivista toimintaa Iranin kansan tueksi.
        Ei edes Greta viitsi kerätä laivastoa, kun kukaan ei maksa siitä hänelle. Tulijoita varmaan olisi sillä edellytyksellä, että israelilaiset eivät tule mukaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe