Sellaisen analyysin voi tehdä tämän päivän osalta.
Vastaukset 9
- Anonyymi00003
Analyysi on selvä eduskunta on nyt turvaton tila ja sen aiheuttaja tiedetään.
- Anonyymi00006
Persut yrittää hiltusta persuihin?
- Anonyymi00004
Luulisi Kokoomusta kiinnostavan Hiltunen, ei oikein muitakaan ole.
- Anonyymi00005
Laitapa Tytin ja Pian kuvat rinnakkain, niin sinäkin ymmärrät.
- Anonyymi00007
Sinä sen sanoit. Demareissa on eroa kuten viineissäkin.
Tietenkin itsenäisesti ja objektiivisesti ajatteleva poliitikko kiinnostaa persuja. Monia itsenäisesti ja objektiivisesti ajattelevia poliitikoita kiinnostaa myös persut. Siksi moni onkin loikannut demareista persuihin ja osa on jopa tuonut julki demarismin mädännäisyyttä.
☝️😏- Anonyymi00013
Mitähän varten se persujen kannatus on laskenut? Purrallakin vaihtuu avustajat tuhka tiheään. Tuppuraisen avustajat olleet pidempään. Toinen neljä vuotta ja toinen seitsemän vuotta.
- Anonyymi00010
Vihervassarimiehille väärää sukupuolta?
- Anonyymi00012
Joo sen Pia Hiltusen poliittinen elämä SDP:n riveissä loppui tuohon potkulaki äänestykseen. Ei kukaan olisi edes tiennyt, että hän äänesti SDP:n linjaa vastaan ilman noita syytöksiä Tytti Tuppuraista vastaan. Tytti oli oikeassa, kun hän sanoi että Pia Hiltusta ei tunne kukaan. Nyt tuntee ja negatiivisessa mielessä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527